quote:Op zondag 8 december 2019 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben een baristachick en ken hem niet
Hij ziet er wel mooi uit maar denk wat onhandig.quote:Op zondag 8 december 2019 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit ding ooit gezien in een koffietentje in Bergamo.
Onhandig?quote:Op zondag 8 december 2019 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij ziet er wel mooi uit maar denk wat onhandig.
Ja dat is nu nog en ik wil eigenlijk graag naar buiten.quote:Op zondag 8 december 2019 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook lekker geslapen trouwens. Lekker met die wind en regen buiten
Ja dat lijkt me dus ook maar ik ben niet zo heel erg goed met knopjes en hendeltjes enzoquote:Op zondag 8 december 2019 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij ziet er wel mooi uit maar denk wat onhandig.
Doe maar alsof ik uit Duindorp kom dan.quote:Op zondag 8 december 2019 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom? Kijk hoe Uistraling er uit is gekomen? Denk dat ik bij jou nog best mild ben geweest.
Wow rustigquote:Op zondag 8 december 2019 10:21 schreef bitterbal het volgende:
En sowieso Karzai en Bos willen ook. Draait niet altijd alleen maar om jou Haags.
Hoezo alsof?quote:Op zondag 8 december 2019 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe maar alsof ik uit Duindorp kom dan.
Ja, het is een beetje als Doutzen Kroes. Leuk om naar te kijken maar het hoeft niet naast me op de bank te zitten.quote:Op zondag 8 december 2019 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat poetsen en die kopjes die je er helemaal in moet stoppen.
Gahahahahahha dat zeg je nuquote:Op zondag 8 december 2019 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje als Doutzen Kroes. Leuk om naar te kijken maar het hoeft niet naast me op de bank te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |