quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Samen naar neukende mensen kijken.....Gezellig........
De waarheid is soms hardquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit gaat winnen.....Hoe origineel ook. Wat een ruk TT
Zou hij wel willen , maar ik hoop op Brandon .quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit gaat winnen.....Hoe origineel ook. Wat een ruk TT
Koppijn? Last van haar buik? Misselijk?quote:
asjebliieft niet zeg!!!!! dan is mn hele mensbeeld verstoord, en ga weken onder de dekensquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:17 schreef PTLe het volgende:
[..]
Zou hij wel willen , maar ik hoop op Brandon .
Je kent zequote:Op zaterdag 7 december 2019 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is juist zo grappig. Vele wenste dat Utopia gaat stoppen omdat het kut is. Meeste zijn er 24 uur per dag. En al die lui die "Ik ben er klaar mee, ik ga weg" Dat zijn de mensen die willen horen dat ze moeten blijven... Ahhh ga niet!!!! Blijf, Nee niet doen
Zelfs ik hoop dat die dooie Brandon gaat winnen..Al is het alleen maar om die twee(Gerrit en Jessie) te fucken....quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:17 schreef PTLe het volgende:
[..]
Zou hij wel willen , maar ik hoop op Brandon .
Ja die post met puntjes.....................quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kent ze![]()
Maar tegenwoordig kunnen ze ook naar het verzetsforum Fukjoe (kutfok/cos) met als admin ons aller Snetteketet!
Geen idee wie je het wel gunt , maar ik eigenlijk niemandquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
asjebliieft niet zeg!!!!! dan is mn hele mensbeeld verstoord, en ga weken onder de dekens
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kent ze![]()
Maar tegenwoordig kunnen ze ook naar het verzetsforum Fukjoe (kutfok/cos) met als admin ons aller Snetteketet!
We neukenquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs ik hoop dat die dooie Brandon gaat winnen..Al is het alleen maar om die twee(Gerrit en Jessie) te fucken....
Meld je aan en je staat op de lijst, de snoodaards hier hebben een lijst gekregen van één van onze spionnen die geïnfiltreerd lid isquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik heb geen linkje gekregen.....
Maar idd......Te triest gewoon...fukjoe erg origineel ook
hoef ik niet te weten ook, ik blijf lekker hier, laat ze daar maar lekker gaanquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Meld je aan en je staat op de lijst, de snoodaards hier hebben een lijst gekregen van één van onze spionnen die geïnfiltreerd lid is
Dat dusquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoef ik niet te weten ook, ik blijf lekker hier, laat ze daar maar lekker gaan
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Meld je aan en je staat op de lijst, de snoodaards hier hebben een lijst gekregen van één van onze spionnen die geïnfiltreerd lid is
wie is snettekete? huh ander forum ?quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kent ze![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent ook een onderwerp daar ongetwijfeld. Ik schat in dat je een eigen topic hebt, iets met de naam; Bramenstruik, verraadster klasse Aquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoef ik niet te weten ook, ik blijf lekker hier, laat ze daar maar lekker gaan
Hou het hier maar gewoon bij cos/fok., en andere forums op die forums. Fukjoe is echt niet de enige maar het heeft niks met de streams te maken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij bent ook een onderwerp daar ongetwijfeld. Ik schat in dat je een eigen topic hebt, iets met de naam; Bramenstruik, verraadster klasse A
pffquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij bent ook een onderwerp daar ongetwijfeld. Ik schat in dat je een eigen topic hebt, iets met de naam; Bramenstruik, verraadster klasse A
Hahaha, poeslief is hijquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Whutquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:28 schreef Bramenstruik het volgende:
hoe moeilijk het soms hier is geweest, bans, geveeg, rare mods, rare users, en ander materiaal, we waren hier, mooie mensen ontmoet, lieve, niet zo heel erg lieve, alleen maar om een andere mening een ander forum openen is maf, ik vond dat altijd het leukste hier, maar ok
zeg je nu dat ik een verrader ben?quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de roemruchte dagen van FOK, VOL en NL niet meegemaakt, maar goed uw wens is ons bevelquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hou het hier maar gewoon bij cos/fok., en andere forums op die forums. Fukjoe is echt niet de enige maar het heeft niks met de streams te maken.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de roemruchte dagen van FOK, VOL en NL niet meegemaakt, maar goed uw wens is ons bevel
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:33 schreef Angelique61 het volgende:
Dacht dat ze in Melany der huisje gingen zitten?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:26 schreef dakpanlos het volgende:
Caps pliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waspeen is jaloers dat alle cam-tijd op Paaseiland en haar kostganger gaatquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
klopt..
tis Carrot die alweer ff ites ergens van vnd
en het alweer verkeerd denkt te weten
Denk meer dat het ging om de persoonlijke aanvallen en jezelf moeten verdedigen bij het hebben van een andere mening die bij fanatieke cossers in het verkeerde keelgat schiet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:28 schreef Bramenstruik het volgende:
hoe moeilijk het soms hier is geweest, bans, geveeg, rare mods, rare users, en ander materiaal, we waren hier, mooie mensen ontmoet, lieve, niet zo heel erg lieve, alleen maar om een andere mening een ander forum openen is maf, ik vond dat altijd het leukste hier, maar ok
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een verrader van wat ook nog??? Lekker bezig Bloes, gadverdamme!!!!!!! Ken het hele forum niet, en hou me nogal koest de laatste tijd, smerig wat je doet
helemaal goed, maar beschuldig mij er niet van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:39 schreef sjampoeh het volgende:
Jezus wat een gezeik weer hier zeg. Wat boeit het dat er een ander forum zou zijn.
merel over genoeg sperma in haar bed gehad. blabla
nu sneren naar elkaar Ger/merel
Oh is dat zo? Vertelquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Denk meer dat het ging om de persoonlijke aanvallen en jezelf moeten verdedigen bij het hebben van een andere mening die bij fanatieke cossers in het verkeerde keelgat schiet.
Pffff, als je niet begrijpend kan lezen houd je mond dan alsjeblieft!quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een verrader van wat ook nog??? Lekker bezig Bloes, gadverdamme!!!!!!! Ken het hele forum niet, en hou me nogal koest de laatste tijd, smerig wat je doet
ik beschuldig niemandquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
helemaal goed, maar beschuldig mij er niet van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
begrijpend schrijven andersquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Pffff, als je niet begrijpend kan lezen houd je mond dan alsjeblieft!
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:39 schreef sjampoeh het volgende:
Jezus wat een gezeik weer hier zeg. Wat boeit het dat er een ander forum zou zijn.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:39 schreef sjampoeh het volgende:
je zet me neer als iemand die daar iets mee te maken heeft, waarom?quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Pffff, als je niet begrijpend kan lezen houd je mond dan alsjeblieft!
Mijn TT afblijvenquote:
Je ziet gemaakte spokenquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je zet me neer als iemand die daar iets mee te maken heeft, waarom?
ok letterlijke tekst was zoiets dat ik daar ook zou posten .............................quote:
Ikke niets naars over jou schrijven, stond juist dat ook jij daar waarschijnlijk een onderwerp was net als andere "snode" Fokkers. Jij nu een beetje begrijpen of ik een grote lettertype gebruiken en gebarentaal erbij doen?quote:
Zo belangrijk ben je nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok letterlijke tekst was zoiets dat ik daar ook zou posten .............................
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ikke niets naars over jou schrijven, stond juist dat ook jij daar waarschijnlijk een onderwerp was net als andere "snode" Fokkers. Jij nu een beetje begrijpen of ik een grote lettertype gebruiken en gebarentaal erbij doen?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok letterlijke tekst was zoiets dat ik daar ook zou posten .............................
Johquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]ik geloof dat het ik het iets te letterlijk nam
Oh daar komt de vrouwelijke utopia2.0 aanquote:
Duidelijk, je ziet haar koken, mond knijpt, versnelde ademhaling...quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat toontje wat Merel aanslaat zegt genoeg........... die is pislink en staat op ontploffen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar komt de vrouwelijke utopia2.0 aan
En meer zeg ik er niet overquote:
schaamlipjes vlak onder de haargrensquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Duidelijk, je ziet haar koken, mond knijpt, versnelde ademhaling...
Plaatselijk wat bij spuiten..quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tering die lippen op dr voorhoofd wordt met de dag erger, wordt weer tijd voor botox![]()
Laysa de Hunquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar komt de vrouwelijke utopia2.0 aan
F5quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
De hele site opent niet meer bij mij.
Gaat voorlopig toch niets meer gebeuren, dus ze moeten wat vulling hebben.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat zou ze graag met die lange tengels
greet een klap in zn smoel geven
op het randje zit ut
ff opnieuw opstarten alles ?quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
De hele site opent niet meer bij mij.
In 40 plus was je weg op een afspraak ofzo.quote:
Voetbal...Maar het is hier leuker volgens mij...quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
In 40 plus was je weg op een afspraak ofzo.
Het is niet echt positief he?quote:
😂😂quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tering die lippen op dr voorhoofd wordt met de dag erger, wordt weer tijd voor botox![]()
nou dit ontstondquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat voorlopig toch niets meer gebeuren, dus ze moeten wat vulling hebben.
Ja we zijn er weer.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff opnieuw opstarten alles ?
Ja tuurlijk....quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nou dit ontstond
wat bedoel je te zeggen
Als ik wist dat het je verdrietig zou maken zou ik het niet doen, maar ik weet dat je het als een soort geuzennaam beschouwdquote:
Waarop Merel reageerde met: MIJN klanten zullen je dankbaar zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
als ger de jassen niet naar binnen had gebracht, waren ze kletsnat geweest
zegt alweer genoeg over de queen
merel: wat een pauper zeg, de tering
Kan niet tegen de manier van praten van Merel, misselijk vanquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Kom, kom zo erg is het niet, slechts een kleine aanvaring tussen Merel en Gerrit
quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:00 schreef shiitake het volgende:
Daar heeft Mylene wel gelijk. Merel denkt niet aan haar 'vriendin' Franny die een leuke avond heeft, maar wil alleen maar zeiken tegen Ger.
Ik ook. Die arrogante toon en dan die blik die ze erbij heeft.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:59 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Kan niet tegen de manier van praten van Merel, misselijk van
800 jassen, daar eet jij ook van, aldus Merel. Nee dus, eten doen ze al van de markt, dat brengt al genoeg op voor het levensonderhoud De opbrengst van de jassen gaat in de pot voor de winnaar.quote:
En Merel is bang dat Frannie haar morgenochtend niet helpt met de verrassing voor Jessie.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:00 schreef shiitake het volgende:
Daar heeft Mylene wel gelijk. Merel denkt niet aan haar 'vriendin' Franny die een leuke avond heeft, maar wil alleen maar zeiken tegen Ger.
Over Merel? Dat is me niet zo duidelijkquote:
De enige blik die Merel kan geven is die 3 plooien op d'r voorhoofd, de rest ligtquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ook. Die arrogante toon en dan die blik die ze erbij heeft.
Omdat ze niet slikt en het dus uitspuugt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:59 schreef Soury het volgende:
Waarom heeft Mylene sperma vlekken in haar bed?
merel die roept, ik heb al genoeg spermavlekken in mijn bed door jullie, en andere nare opmerkingen. ze baalt dat ger en fran een leuke avond krijgen. en dat ze zo uit de hoogte doet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Over Merel? Dat is me niet zo duidelijk
Die twee strepen heeft ze vanaf het begin al gehad.....dacht toen of haar haargrens trekt terug of de botox kon niet verder komen. Maar ze worden wel dieper inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:51 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Plaatselijk wat bij spuiten..
[ afbeelding ]
Waarom heeft Merel sperma vlekken dan?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
merel die roept, ik heb al genoeg spermavlekken in mijn bed door jullie, en andere nare opmerkingen. ze baalt dat ger en fran een leuke avond krijgen. en dat ze zo uit de hoogte doet.
omdat ze niet alles doorsliktquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom heeft Merel sperma vlekken dan?
elkaars matras geruild/geleend ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom heeft Merel sperma vlekken dan?
Jullie zei ze toch?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
omdat ze niet alles doorslikt
Ah okquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
elkaars matras geruild/geleend ofzo
Ze heeft toch haar bootbed, waar de helft van de tijd geen hoeslaken gedekt zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
merel die roept, ik heb al genoeg spermavlekken in mijn bed door jullie, en andere nare opmerkingen. ze baalt dat ger en fran een leuke avond krijgen. en dat ze zo uit de hoogte doet.
Alle bedden op het terrein zijn van Merel, snap dat danquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
elkaars matras geruild/geleend ofzo
Ger en Frutsel hebben er een nachtje geslapen .quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:59 schreef Soury het volgende:
Waarom heeft Mylene sperma vlekken in haar bed?
Ik weet niet of het jeuktquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja dag muiszz
ken mij dat ouwe dooie zaad jeukeh
Nou dat ligt eraan van wie het zaad is natuurlijk, ik zag bij Britt Dekker dat het zaad van sommige hengsten gewoon 2000 per ladinkje waard is en dat je zo'n lading kan splitsen in 6 a 7 ladinkjes ie dat 2 x per dag kan produceren. Volgt u het nog, ik niet meer namelijk maar ik weet wel dat je er onnoemelijk veel geld mee kan verdienen. Ik dacht als we nou eens met Gerrit beginnen en 15 euro per lading vragen en dat moet ie om de prijs te compenseren dan 25 x per dag doen ..... Nou heb ik een gat in de markt of niet?! Waarom schrijf ik deze onzin???quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja dag muiszz
ken mij dat ouwe dooie zaad jeukeh
Ik heb dan de neiging in d'r bek te spugen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:27 schreef Bramenstruik het volgende:
mag ik wat vragen? aan de mannen hier, vinden julle het echt leuk om als kind behandeld te worden, dat je vriendin je jasje dichtritst, een vlekje van je kleding afhaalt, met enge lange vingers je gezicht beetpakt,? Ik snap het namelijk niet
ze genootquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr samen gaan tappen Carrot
ff kijken wie het eerst door de steeg rent
vrees zjess...
tot je daar dan in je uppie staat te skreeuweh
..
Meroll ; ik voel me te oud voor dit soort diskussies
ga niet dwars lopen doen
Omdat je jezelf als een raspaard ziet maar je bent een dwerg ponyquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou dat ligt eraan van wie het zaad is natuurlijk, ik zag bij Britt Dekker dat het zaad van sommige hengsten gewoon 2000 per ladinkje waard is en dat je zo'n lading kan splitsen in 6 a 7 ladinkjes ie dat 2 x per dag kan produceren. Volgt u het nog, ik niet meer namelijk maar ik weet wel dat je er onnoemelijk veel geld mee kan verdienen. Ik dacht als we nou eens met Gerrit beginnen en 15 euro per lading vragen en dat moet ie om de prijs te compenseren dan 25 x per dag doen ..... Nou heb ik een gat in de markt of niet?! Waarom schrijf ik deze onzin???
wat zei ze dan, ik zat bij gerrquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:18 schreef Shambles het volgende:
Wat Merel nu aan Jessie verteld is net helemaal niet gebeurt.
Wat een vreselijk mens is het ook.
Wat zei ze dan? Kan niet op elke stream tegelijk zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:18 schreef Shambles het volgende:
Wat Merel nu aan Jessie verteld is net helemaal niet gebeurt.
Wat een vreselijk mens is het ook.
Heb jij wel eens onder een dwerg pony gekeken?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je jezelf als een raspaard ziet maar je bent een dwerg pony
Nopequote:Op zaterdag 7 december 2019 19:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heb jij wel eens onder een dwerg pony gekeken?
je krijgt 1 doosjequote:Op zaterdag 7 december 2019 19:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou dat ligt eraan van wie het zaad is natuurlijk, ik zag bij Britt Dekker dat het zaad van sommige hengsten gewoon 2000 per ladinkje waard is en dat je zo'n lading kan splitsen in 6 a 7 ladinkjes ie dat 2 x per dag kan produceren. Volgt u het nog, ik niet meer namelijk maar ik weet wel dat je er onnoemelijk veel geld mee kan verdienen. Ik dacht als we nou eens met Gerrit beginnen en 15 euro per lading vragen en dat moet ie om de prijs te compenseren dan 25 x per dag doen ..... Nou heb ik een gat in de markt of niet?! Waarom schrijf ik deze onzin???
die is er al volgens mij, haat aan babyzusjequote:Op zaterdag 7 december 2019 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel zou echt 'n oorzaak zijn van 'n familie-vete
Dat Gerrit lijkwit werd en zijn lipje begin te trillen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zei ze dan? Kan niet op elke stream tegelijk zijn
Ik vrees dat jij dat wel heb meegemaakt.quote:
Echt hè, het zal je zuster zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die is er al volgens mij, haat aan babyzusje
Die heeft geen zin in ruzie met zijn hoofd-onderwasjequote:Op zaterdag 7 december 2019 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
en jess gelooft ook alles op merel haar bruine ogen he
Welnee, komt hem gewoon goed uit op de boel om te draaien ten gunste van hun. Even nog een schepje er boven op.....en dat is alles wat hij hoeft te doen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
Dat mens moet altijd gruwelijk overdrijven. Als ze n hoestje heeft gaat ze al dood. Als ze n steek in haar hoofd heeft, meent ze al dat ze n bijna infarct heeft. Is alle proportiegevoel kwijtquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:13 schreef sjampoeh het volgende:
ger werd lijkwit en begon te trillen![]()
wat een fantast die merel
Een echte Fokker goed opvoeden is wel een klus hoor, da's niet goedkoop en dan nog de selectie, er zitten natuurlijk mods tussen, weglopers, bloemetjesjurken. Het is te doen maar goedkoop is het niet, als je tenminste kwaliteit wilt leveren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je krijgt 1 doosje
met 2/4 rietjes.. voor de Merie
das 1 bedrag
de kans bestaat dat de merrie gust blijft
dan krijg je een bepaald bedrag terug/verrekend
fokken is gokken
mbt zaad van Greet
dr is een markt voor
constructie zou eender kunnen zijn
human sperm
uto sperm
prima handel .
FOK sperm . met opvoed garantie
zou dat ets zijn?
Ja Jessie pak ff de Kärcher met terrasborstelquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
omg Meroll..
meid... laat je volspuiten
Ik hoop, tegen beter weten in, dat hij nu wel beter weet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
In tegenstelling tot jou ben ik ook heel aimabel dus het valt allemaal wel mee!quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij dat wel heb meegemaakt.
Ze hebben geen andere gespreksstofquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
en maar door gaan en doorgaan
![]()
jahaaa das een leuke toekomst zjess
![]()
![]()
Ok dus hengsten ook in je poepquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou ben ik ook heel aimabel dus het valt allemaal wel mee!
20jaar FOKquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een echte Fokker goed opvoeden is wel een klus hoor, da's niet goedkoop en dan nog de selectie, er zitten natuurlijk mods tussen, weglopers, bloemetjesjurken. Het is te doen maar goedkoop is het niet, als je tenminste kwaliteit wilt leveren.
Bah, dit is de Cos hè, wellicht kun je beter even naar Fukjoe gaan, ik heb gehoord dat ze daar nog een mod zoeken van jouw kaliberquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bah, dit is de Cos hè, wellicht kun je beter even naar Fukjoe gaan, ik heb gehoord dat ze daar nog een mod zoeken van jouw kaliber
Kippen om te broeden hebben we zat, desnoods zetten we die muis erop, is toch ook een beetje een broedse kipquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
20jaar FOK
![]()
kwaliteit eitjes, zoek ze maar es
gezond geleeft . geen drank geen drugs
en dan het broeden,..
![]()
drink jij eikeltjeskoffie ?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bah, dit is de Cos hè, wellicht kun je beter even naar Fukjoe gaan, ik heb gehoord dat ze daar nog een mod zoeken van jouw kaliber
Hahaha je bent nu net zo'n oud cos wijfquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daaaag Sinterklaasje tot volgend jaar.(if i only could be so lucky)
Jij zwaait en ik zwaai netjes terug, wat maakt mij een oude cos mevrouw?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha je bent nu net zo'n oud cos wijf
nee waterquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Desnoods en jij zure pruimensap?
Grappig hoe het de gemoederen bezig houdt hierquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Welke?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Grappig hoe het de gemoederen bezig houdt hierecht grappig
Maak je geen illusies mevr. de la Vega het vermelden heeft voor mij echt een hele andere reden dan dat het me echt bezig houdt. You'll figure it out some time, geacht Fukjoe lidquote:Op zaterdag 7 december 2019 19:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Grappig hoe het de gemoederen bezig houdt hierecht grappig
Tja je bent er maar druk meequote:Op zaterdag 7 december 2019 19:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Maak je geen illusies mevr. de la Vega het vermelden heeft voor mij echt een hele andere reden dan dat het me echt bezig houdt. You'll figure it out some time, geacht Fukjoe lid
zit te wachten tot die tape een stuk Oransjeh vel mee trektquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:01 schreef zodeju het volgende:
Is Merel zomaar helemaal alleen bezig, en geen hulp van Jessie ?? Of is hij ook druk.
voor wat ?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Oh..nu wil Gerrit naar Utrecht. Eergisteren nog naar Amsterdam..
Beschamende vertoning gaande..GeileG wil alleen maar Frustie binnenhengelen voor de nominatie..quote:
Om te wonenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
voor wat ?
we zitten vol
Utreg en Adam
BS.. twee gluipers die helemaal NIETS meer met elkaar hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:12 schreef Aggie46 het volgende:
Die 2 hebben meer lol in een half uur dan die 2 gisteravond.
[ afbeelding ]
Dat gaf Gerrit ook toe en heeftie vaker gezegd.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BS.. twee gluipers die helemaal NIETS meer met elkaar hebben
Resultaatneukers
Wat een schijn vertoning die 2quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BS.. twee gluipers die helemaal NIETS meer met elkaar hebben
Resultaatneukers
Nep bah bah bah wat een poppenkastquote:
Wat een slap en laf einde van Uto 2quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Nep bah bah bah wat een poppenkast
Het ziet er soms raar uitquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is net of ze haar onderkaak voortdurend intrekt en nu even laat gaan.
Ja. Zit niets meer in. Langzaam hebben ze het dood laten bloeden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een slap en laf einde van Uto 2![]()
Tijd uitzitten voor de bewoners en ook een beetje voor ons![]()
Dat ja ... de afstand tussen haar bovenlip en neus is heel erg kort , als ze lacht lijkt het nog korter ..quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat die tanden elkaar niet in de weg zitten.
Franny schijnt het niet te deren, ik hoop dat jouw vriendin er ook onverschillig over is.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ja ... de afstand tussen haar bovenlip en neus is heel erg kort , als ze lacht lijkt het nog korter ..
Een vriendin van mij heeft/had ook zo'n extreme centenbak ..kaak net als Tranny ...
Klopt Frustie neukt er lustig mee los.. jammer alleen dat ze met die depressie en onzeker scam binnenkwam..quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Franny schijnt het niet te deren, ik hoop dat jouw vriendin er ook onverschillig over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |