quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Samen naar neukende mensen kijken.....Gezellig........
De waarheid is soms hardquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit gaat winnen.....Hoe origineel ook. Wat een ruk TT
Zou hij wel willen , maar ik hoop op Brandon .quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit gaat winnen.....Hoe origineel ook. Wat een ruk TT
Koppijn? Last van haar buik? Misselijk?quote:
asjebliieft niet zeg!!!!! dan is mn hele mensbeeld verstoord, en ga weken onder de dekensquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:17 schreef PTLe het volgende:
[..]
Zou hij wel willen , maar ik hoop op Brandon .
Je kent zequote:Op zaterdag 7 december 2019 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is juist zo grappig. Vele wenste dat Utopia gaat stoppen omdat het kut is. Meeste zijn er 24 uur per dag. En al die lui die "Ik ben er klaar mee, ik ga weg" Dat zijn de mensen die willen horen dat ze moeten blijven... Ahhh ga niet!!!! Blijf, Nee niet doen
Zelfs ik hoop dat die dooie Brandon gaat winnen..Al is het alleen maar om die twee(Gerrit en Jessie) te fucken....quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:17 schreef PTLe het volgende:
[..]
Zou hij wel willen , maar ik hoop op Brandon .
Ja die post met puntjes.....................quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kent ze![]()
Maar tegenwoordig kunnen ze ook naar het verzetsforum Fukjoe (kutfok/cos) met als admin ons aller Snetteketet!
Geen idee wie je het wel gunt , maar ik eigenlijk niemandquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
asjebliieft niet zeg!!!!! dan is mn hele mensbeeld verstoord, en ga weken onder de dekens
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kent ze![]()
Maar tegenwoordig kunnen ze ook naar het verzetsforum Fukjoe (kutfok/cos) met als admin ons aller Snetteketet!
We neukenquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs ik hoop dat die dooie Brandon gaat winnen..Al is het alleen maar om die twee(Gerrit en Jessie) te fucken....
Meld je aan en je staat op de lijst, de snoodaards hier hebben een lijst gekregen van één van onze spionnen die geïnfiltreerd lid isquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik heb geen linkje gekregen.....
Maar idd......Te triest gewoon...fukjoe erg origineel ook
hoef ik niet te weten ook, ik blijf lekker hier, laat ze daar maar lekker gaanquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Meld je aan en je staat op de lijst, de snoodaards hier hebben een lijst gekregen van één van onze spionnen die geïnfiltreerd lid is
Dat dusquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoef ik niet te weten ook, ik blijf lekker hier, laat ze daar maar lekker gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |