Gek, maar dat klinkt weer onsmakelijk. Ik denk dat mensen acuut stoppen met vlees eten als kippen in het koelschap worden gepresenteerd in kleine lijkenkistjes.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gek, maar dat klinkt weer onsmakelijk. Ik denk dat mensen acuut stoppen met vlees eten als kippen in het koelschap worden gepresenteerd in kleine lijkenkistjes.
Meestal rennen de hanen achter de bitterbal aan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:15 schreef bitterbal het volgende:
Achter die kip aanrennen met een bitterbal om door zijn strot te duwen
Nah dan koop ik het niet hoor. Sta ik daar te snikken voor het koelschap.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Bidprentje bij het doodskistje van de overleden kip in de diepvriezer en een foto van toen ze nog leefde.
Echt, als Wakker Dier meeleest, hebben ze een geniale campagne te pakkenquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Bidprentje bij het doodskistje van de overleden kip in de diepvriezer en een foto van toen ze nog leefde.
Oh dat heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal rennen de hanen achter de bitterbal aan.
Zoveel ruimte te verspillenquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Broertjes en zusjes van de overleden kip staan er bij. Die moet je dan eerst een pootje geven.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah dan koop ik het niet hoor. Sta ik daar te snikken voor het koelschap.
Laten we de mannen opvreten!!quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Wel bizar eigenlijk dat wij alleen maar de vermoorde vrouwtjes opvreten van die diersoort.
Hoe gaan we dit aanpakken met koeden?quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt, als Wakker Dier meeleest, hebben ze een geniale campagne te pakken
Oke ik ben vanaf nu vegetarischquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broertjes en zusjes van de overleden kip staan er bij. Die moet je dan eerst een pootje geven.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Wel bizar eigenlijk dat wij alleen maar de vermoorde vrouwtjes opvreten van die diersoort.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we de mannen opvreten!!
Grote lijkkistenquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit aanpakken met koeden?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat vaker in je achteruitkijkspiegel kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |