abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 januari 2020 @ 01:45:02 #51
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191168510
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 23:19 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Misschien een retorische vraag, maar hoe was het? :)
Verdomme wat was dat gaaf _O_ Wat was zij goed bij stem zeg. Mensen die beweren dat Beste Zangers zo goed klonk omdat het "produced" is kunnen me wat. Wat een stem heeft dat mens. Henk deed ook mee en haar zusje kwam ook even buurten _O_

Hele mooi setlist ook. Plaats die even in spoiler, zodat mensen die nog willen gaan het niet zien :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb Phantom opgenomen, dus die zal ik morgen even op Youtube gooien, nu echt slapen :P

Edit: Ze had twee achtergrondzangers mee. Die waren ook echt goed en voegden echt iets toe. Vooral de zangeres zat er vol in en je kon haar zien genieten. Daar hou ik van.

[ Bericht 2% gewijzigd door Evenstar op 24-01-2020 01:50:37 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 januari 2020 @ 09:03:23 #52
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191170596
Toffe setlist zeg :o, ga het bijna jammer vinden er niet heen te kunnen

Haar zus kan ook prima zingen, deed mee met enkele projecten van Ayreon.
pi_191170688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 01:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Verdomme wat was dat gaaf _O_ Wat was zij goed bij stem zeg. Mensen die beweren dat Beste Zangers zo goed klonk omdat het "produced" is kunnen me wat. Wat een stem heeft dat mens. Henk deed ook mee en haar zusje kwam ook even buurten _O_

Hele mooi setlist ook. Plaats die even in spoiler, zodat mensen die nog willen gaan het niet zien :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb Phantom opgenomen, dus die zal ik morgen even op Youtube gooien, nu echt slapen :P

Edit: Ze had twee achtergrondzangers mee. Die waren ook echt goed en voegden echt iets toe. Vooral de zangeres zat er vol in en je kon haar zien genieten. Daar hou ik van.
Wauw, wat een leuke gastartiesten zeg! En die setlist! _O_
Al die twijfelaars moeten haar gewoon ook live horen, dan trekken ze wel bij.

Vind het ook heel mooi dat ze daar zo stond te genieten! Heeft ze echt verdiend O+

Ik ga zo zeker het filmpje van Phantom checken ^O^
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191170987
Zondag ga ik het zien. Ziekelijk veel zin in!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_191174810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 01:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Verdomme wat was dat gaaf _O_ Wat was zij goed bij stem zeg. Mensen die beweren dat Beste Zangers zo goed klonk omdat het "produced" is kunnen me wat. Wat een stem heeft dat mens. Henk deed ook mee en haar zusje kwam ook even buurten _O_

Hele mooi setlist ook. Plaats die even in spoiler, zodat mensen die nog willen gaan het niet zien :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb Phantom opgenomen, dus die zal ik morgen even op Youtube gooien, nu echt slapen :P

Edit: Ze had twee achtergrondzangers mee. Die waren ook echt goed en voegden echt iets toe. Vooral de zangeres zat er vol in en je kon haar zien genieten. Daar hou ik van.
Omfg wat een heerlijke setlist!! En wat een zaligheid The Phantom live
Spijttttt dat ik geen kaarten heb besteld. Dacht dat ze allen die Beste Zangers nummers zou zingen, op Winner en The Phantom na leek me dat niet zo boeiend.
Nu hoop ik nog harder Nightwish in Ziggodome kaart te bemachtigen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_191186479
Voor de mensen die er waren: Welke merch was er beschikbaar? En vooral hoeveel kost de gesigneerde kaart?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 januari 2020 @ 11:13:42 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191186662
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 10:55 schreef chansadres het volgende:
Voor de mensen die er waren: Welke merch was er beschikbaar? En vooral hoeveel kost de gesigneerde kaart?
5euro voor de kaarten

DVD en BR van Decades

CD en LP van EFMB

Hoodies, shirts, mutsen en wat andere meuk van Floor zelf.
pi_191189309
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 11:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

5euro voor de kaarten

DVD en BR van Decades

CD en LP van EFMB

Hoodies, shirts, mutsen en wat andere meuk van Floor zelf.
Oh dat valt nog wel mee. Kan mijn portomonnee rustig adem halen.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_191189345
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 11:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

5euro voor de kaarten

DVD en BR van Decades

CD en LP van EFMB

Hoodies, shirts, mutsen en wat andere meuk van Floor zelf.
Ik zag op een foto zelfs papieren zakdoekjes met Floor erop haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 26 januari 2020 @ 17:37:55 #61
134538 chansadres
Black & White
pi_191205581
De prijs van de kaarten zijn verhoogd naar 10 euro. :o
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 januari 2020 @ 19:32:31 #62
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191207591
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 17:37 schreef chansadres het volgende:
De prijs van de kaarten zijn verhoogd naar 10 euro. :o
Oh, dacht serieus dat het 5 was, maar kan het ook verkeerd hebben gezien hoor. Heb ze zelf niet gekocht.

https://www.volkskrant.nl(...)rsus-metal~ba76e494/

Man man man, snap echt niet dat verslaggevers niet even 5 minuten hun huiswerk doen.

Energize Me van Nightwish?
Jazz versie van Slow Love Slow?

Stukje zelf is prima positief, maar toch een rare toon met weer aardig wat fouten er in.
pi_191212482
Het was inderdaad een fantastisch concert. Wat is Floor een verademing met haar zang maar ook haar persoonlijkheid en humor. Extra speciaal omdat haar ouders in de zaal waren. Tijdens Decades zag ze hun in de zaal zitten en kwamen de waterwerken. Zoveel emotie. Genieten! Van de merch de Northward en de Revamp cd meegenomen om de collectie compleet te maken.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_191212532
Ik vond slow love slow ook een jazzy vibe hebben, annette heeft dat prima neergezet op het jazz festival in montreux.

Misschien doet ze dat nummer ook met de nightwish tour, (hoopt van wel)
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 januari 2020 @ 00:58:05 #65
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191212587
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 00:45 schreef Sorella het volgende:
Ik vond slow love slow ook een jazzy vibe hebben, annette heeft dat prima neergezet op het jazz festival in montreux.

Misschien doet ze dat nummer ook met de nightwish tour, (hoopt van wel)
Dat is ook sowieso een best jazzy nummer. Daarom vond ik het gek dat er stond dat het een jazz uitvoering was. Origineel is al best jazzy, zelfs de clip met Anette op een piano, Marco op een contrabass, Tuomas op een piano :D
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 januari 2020 @ 08:06:01 #66
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_191274225
gister in 013 geweest. En het was ook daar erg goed.


Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator dinsdag 4 februari 2020 @ 20:03:49 #67
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191350187
FloorJansen_ twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 10:00:00 3 more days left! Calling me excited is an understatement. See you all on Friday!#humannature #nightwish #newalbum #single #preorder https://t.co/AGXmS1NwXW reageer retweet
Preview nieuwe single Nightwish, Floors stem klinkt goed. :D Hier gaan weer dikke uithalen inzitten. Videoclip ook behoorlijk duur zo te zien, over invloed technologie op ons leven.
pi_191380868
Eerste single van het nieuwe album:

  Moderator donderdag 6 februari 2020 @ 19:38:36 #69
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191381134
Prima nummer *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 februari 2020 @ 00:38:42 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191386663
Pre-order staat voor paarse limited edition Lp :)
  vrijdag 7 februari 2020 @ 10:34:32 #71
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_191389960
Hmmmm, denk dat ik zowel de digipack bestel, als ook nog twee T-shirts:

en

How's The Heart wordt de derde single, die uitkomt op de dag van release (10 april). De tweede release single wordt Harvest en die komt uit op 6 maart.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2020 @ 10:47:37 #72
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_191390086
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:22 schreef Alieda-R het volgende:
Eerste single van het nieuwe album:

video niet langer beschikbaar.


dit is de officiele:

en ik gok dat de video later vandaag komt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 februari 2020 @ 13:30:58 #73
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191391893
Game of Thrones meets Nightwish _O_
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2020 @ 13:37:24 #74
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_191391953
de video is nu inderdaad uit:
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 februari 2020 @ 13:44:17 #75
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191392023
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:37 schreef Tokus het volgende:
de video is nu inderdaad uit:
Meesterwerkje hoor _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 februari 2020 @ 13:45:34 #76
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191392034
Kijken of een radiozender het durft af te spelen. Het is niet zo vriendelijk als Elan, zal het zo eens even bij Annemieke aanvragen :P
pi_191392349
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:37 schreef Tokus het volgende:
de video is nu inderdaad uit:
Hele vette clip! _O_
Ik ben heel blij met die uithalen in het refrein, zoiets heb ik op EFMB toch wel een beetje gemist.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  vrijdag 7 februari 2020 @ 18:29:39 #78
263417 Keyos
Like a Boss
pi_191395625
Holy moly, die clip.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_191395639
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:45 schreef Kyran het volgende:
Kijken of een radiozender het durft af te spelen. Het is niet zo vriendelijk als Elan, zal het zo eens even bij Annemieke aanvragen :P


Yep, gedraaid

Tof nummer!!
En wat een zalige video
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator vrijdag 7 februari 2020 @ 18:35:50 #80
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191395713
Top nummer en videoclip :)
  vrijdag 7 februari 2020 @ 18:49:18 #81
263417 Keyos
Like a Boss
pi_191395878
De vaker ik hem luister, de beter dat het nummer wordt. Holy shit dat stuk naar het einde.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_191398342
Het einde klinkt oke inderdaad. Ik ben er eerlijk gezegd nog niet zo van weg, maar dat heb ik ook met de meesten van EFMB. Qua vibe vind ik het veel op dat album en Imaginaerium lijken.

Alleen herken ik Emppu helemaal niet in de video... Waar is hij zichtbaar?
pi_191400240
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:35 schreef Meridiaan het volgende:
Het einde klinkt oke inderdaad. Ik ben er eerlijk gezegd nog niet zo van weg, maar dat heb ik ook met de meesten van EFMB. Qua vibe vind ik het veel op dat album en Imaginaerium lijken.

Alleen herken ik Emppu helemaal niet in de video... Waar is hij zichtbaar?
HIj is de ene in de groep met de monnikenoufits aan die op gegeven moment van zijn mobiel opkijkt, zijn gezicht rood oplicht en daarna in elkaar gebeukt word, met Kai in de voorgrond die een selfie ervan maakt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 februari 2020 @ 23:07:36 #84
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191400248
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 18:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Yep, gedraaid

Tof nummer!!
En wat een zalige video
_O_
pi_191401888
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:35 schreef Meridiaan het volgende:
Het einde klinkt oke inderdaad. Ik ben er eerlijk gezegd nog niet zo van weg, maar dat heb ik ook met de meesten van EFMB. Qua vibe vind ik het veel op dat album en Imaginaerium lijken.

Alleen herken ik Emppu helemaal niet in de video... Waar is hij zichtbaar?
Ik heb een beetje hetzelfde. Het gaat op dezelfde voet verder die na Once een beetje betreden wordt. Doet mij ook erg aan Imaginaerum denken, op de andere zangeres na past het naadloos op dat album.

Vond het vorige album erg weinig gebruiken van Floor's zangtalent, en hoop niet dat dat dit album weer het geval is. Emppu zit er voor mijn gevoel ook alleen maar voor spek en bonen bij, het orkest draagt de laatste paar albums echt alle melodielijnen, die gitaar is nauwelijks nog nodig.

Mijn 15-jarige fanboy zelf zou het niet toe hebben gegeven maar ik denk eigenlijk dat Tuomas de zwakke schakel is in de band. Wat opzich een raar statement is want Tuomas = Nightwish. Maar ik denk dat als de rest een nieuwe band zou beginnen zonder Tuomas er bij, dat het resultaat interessanter zou zijn dan het pretentieuze epic wankfest dat Nightwish is geworden.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_191416361
Noise is geweldig
  Redactie Sport zondag 9 februari 2020 @ 09:17:37 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191421514
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 01:12 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ik heb een beetje hetzelfde. Het gaat op dezelfde voet verder die na Once een beetje betreden wordt. Doet mij ook erg aan Imaginaerum denken, op de andere zangeres na past het naadloos op dat album.

Vond het vorige album erg weinig gebruiken van Floor's zangtalent, en hoop niet dat dat dit album weer het geval is. Emppu zit er voor mijn gevoel ook alleen maar voor spek en bonen bij, het orkest draagt de laatste paar albums echt alle melodielijnen, die gitaar is nauwelijks nog nodig.

Mijn 15-jarige fanboy zelf zou het niet toe hebben gegeven maar ik denk eigenlijk dat Tuomas de zwakke schakel is in de band. Wat opzich een raar statement is want Tuomas = Nightwish. Maar ik denk dat als de rest een nieuwe band zou beginnen zonder Tuomas er bij, dat het resultaat interessanter zou zijn dan het pretentieuze epic wankfest dat Nightwish is geworden.
Ik vind dat zelfs op Century Child die weg al werd ingeslagen. Maar het wordt wel op elk album steeds een stapje meer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191442358
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind dat zelfs op Century Child die weg al werd ingeslagen. Maar het wordt wel op elk album steeds een stapje meer.
Je hebt wel gelijk, Century Child is voor mij een soort van de brug tussen het oude Nightwish en de nieuwe "kijk mij eens Hans Zimmer zijn" Nightwish. Maar het begon daar al wel inderdaad.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 februari 2020 @ 17:47:53 #89
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191443511
Ik kan beide soorten wel goed waarderen. Klopt inderdaad dat de eerste twee albums wel iets anders waren, maar juist dat epische en verhalende stijl van de laatste albums trekt mij.

Poet and the Pendulum, Greatest Show on Earth, Ghost Love Score allemaal meesterwerkjes. Kan natuurlijk zijn dat het niet je ding is, maar om het dan maar de grond in te stampen is wel een beetje erg kort door de bocht.
pi_191443642
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 17:47 schreef Kyran het volgende:
Ik kan beide soorten wel goed waarderen. Klopt inderdaad dat de eerste twee albums wel iets anders waren, maar juist dat epische en verhalende stijl van de laatste albums trekt mij.

Poet and the Pendulum, Greatest Show on Earth, Ghost Love Score allemaal meesterwerkjes. Kan natuurlijk zijn dat het niet je ding is, maar om het dan maar de grond in te stampen is wel een beetje erg kort door de bocht.
Die nummers die je noemt zijn natuurlijk de positieve uitschieters.
  Moderator maandag 10 februari 2020 @ 17:58:55 #91
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191443652
Ik ben juist meer van het recente bombastische werk. Ieder zijn smaak toch?
pi_191443754
Ik vind de combinatie van de stijlen wel tof eigenlijk. Niets zo vervelend als een bandje dat continu hetzelfde trucje uithaalt/ in dezelfde stijl blijft hangen.

Noise weet me nog niet echt te pakken. De clip is verder wel tof. Wellicht moet ik het nummer nog wat vaker horen (en misschien ook wel eerst live), voordat het mij pakt. Maar dat kan ook gerust een paar jaar duren. Zijn wel meer nummers van hun die ik een paar jaar nadat ik het voor het eerst hoorde pas ben gaan waarderen. Heeft wel weer als voordeel dat deze band me niet gaat vervelen en er altijd wel weer iets "nieuws" te ontdekken valt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 februari 2020 @ 19:42:30 #93
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191445317
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 18:07 schreef Ronaldussen het volgende:
Ik vind de combinatie van de stijlen wel tof eigenlijk. Niets zo vervelend als een bandje dat continu hetzelfde trucje uithaalt/ in dezelfde stijl blijft hangen.

Noise weet me nog niet echt te pakken. De clip is verder wel tof. Wellicht moet ik het nummer nog wat vaker horen (en misschien ook wel eerst live), voordat het mij pakt. Maar dat kan ook gerust een paar jaar duren. Zijn wel meer nummers van hun die ik een paar jaar nadat ik het voor het eerst hoorde pas ben gaan waarderen. Heeft wel weer als voordeel dat deze band me niet gaat vervelen en er altijd wel weer iets "nieuws" te ontdekken valt.
Noise vind ik leuk, niet meer, niet minder. Ik had het wel meteen na één keer luisteren in mijn hoofd zitten, dus dat was positief :P Clip is wel heel cool gedaan.

Ben in ieder geval benieuwd naar rest van album, zullen vast wel pareltjes tussen zitten. Hoorde ook dat Floor haar grunts ging gebruiken op dit album, dus daar kijk ik ook wel naar uit.
pi_191520391
Floor start vanmiddag om 17:00 met een crowdfund voor een opname van haar AFAS concert :Y)


*edit* Und there we go:
https://www.indiegogo.com(...)gital-live-release#/

¤10 voor je naam aan het einde in de credits en ¤100 als je een gepersonaliseerde videoboodschap van Floor wilt.
Bij 25k komt er een CD + Video registratie die gratis voor iedereen op youtube en streaming plekken komt en bij 35k komt er ook nog een backstage docu bij. De rest gaat als donatie naar het "world land trust" natuurbeheer.

[ Bericht 8% gewijzigd door Cheeseburgert op 15-02-2020 16:44:52 ]
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_191521964
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:34 schreef Cheeseburgert het volgende:
Floor start vanmiddag om 17:00 met een crowdfund voor een opname van haar AFAS concert :Y)


*edit* Und there we go:
https://www.indiegogo.com(...)gital-live-release#/

¤10 voor je naam aan het einde in de credits en ¤100 als je een gepersonaliseerde videoboodschap van Floor wilt.
Bij 25k komt er een CD + Video registratie die gratis voor iedereen op youtube en streaming plekken komt en bij 35k komt er ook nog een backstage docu bij. De rest gaat als donatie naar het "world land trust" natuurbeheer.
Geen cd maar een audio opname voor Spotify ;)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Moderator zaterdag 15 februari 2020 @ 17:13:26 #96
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_191522001
Gedoneerd :)
pi_191522004
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 17:11 schreef chansadres het volgende:

[..]

Geen cd maar een audio opname voor Spotify ;)
CD die je zelf moet branden dan :{w
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_191522248
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 17:14 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

CD die je zelf moet branden dan :{w
Ook niet want je krijgt de opname niet als download. Enkel te streamen :7
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_191522563
Nog geen uur en al boven de 70% van het doel lol
pi_191524446
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 17:57 schreef Dreassic het volgende:
Nog geen uur en al boven de 70% van het doel lol
Intussen bijna op de 25k voor het eerste goal. (96%) "102% of ¤25,000"
Die bedank videos zijn nu ook weg. De laatse keer dat ik keek waren het er al een stuk of 70, heeft Floor iig wat te doen straks _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Cheeseburgert op 15-02-2020 20:15:17 ]
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')