Goed nummer, had moeten winnenquote:
quote:
Jouw stem voor mij als grootste zuiger moet je even veranderenquote:
Leuk ook dat ze het gaat presenteren. Chantal is om te kotsen, maar zij is wel leuk en Jan Smit kan ook nog wel.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zeker, beste dat jaar, zelfs in het Nederlands. Zelfde voor Ruth Jacott.
We gaan het zien, zelfde voor de F1.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Leuk ook dat ze het gaat presenteren. Chantal is om te kotsen, maar zij is wel leuk en Jan Smit kan ook nog wel.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
We gaan het zien, zelfde voor de F1.
Ik vind het wel echt heel erg leuk deze 2 enorme events hier in NL.
Can we do it or not?
Irish Cassidy was een zuiger ...Maar je bent nu Calypo ..quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:33 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vond die van US leuker btw, maar goed 2x genomineerd, ik mag niet klagen
Calypo, das een ijsjequote:Op zaterdag 7 december 2019 00:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Irish Cassidy was een zuiger ...Maar je bent nu Calypo ..
En als jij iedere vrijdag lekker een jointje blijft roken dan wordt het hier vast nog gezelliger![]()
Misschien worden we wel dinnetjes ...je weet het niet![]()
Ik ben trouwens gek op waterijsjes , alleen geen Calypo
Ik ga niet elke vrijdag een jointje roken, dat je dat vast weetquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Irish Cassidy was een zuiger ...Maar je bent nu Calypo ..
En als jij iedere vrijdag lekker een jointje blijft roken dan wordt het hier vast nog gezelliger![]()
Misschien worden we wel dinnetjes ...je weet het niet![]()
Ik ben trouwens gek op waterijsjes , alleen geen Calypo
Die gaan dood vaak, vanwege jullie.quote:
Nounounou, ik vermoord alleen mensen die ik kenquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die gaan dood vaak, vanwege jullie.
En toch klopt hetquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nounounou, ik vermoord alleen mensen die ik ken
Ik dacht dat iedereen doodging.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Klopt, door verschillende redenenquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen doodging.![]()
Quote me dan iigquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:57 schreef KillemWieft het volgende:
Knopjesdraaiers die de druk niet aan kunnen.
goed nummerquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:57 schreef KillemWieft het volgende:
Knopjesdraaiers die de druk niet aan kunnen.
Gisteravond bij je moeder ook een lekker nummertje gemaakt.quote:
Waarom is de druk op die mensen zo groot?quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eh, nee, ik zeg dat creatieve mensen vaak de druk niet aan kunnen. Avici bijv. oa.
Neem nog es een flinke hijsquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De druk is niet groter dan op anderen, zij kunnen het minder makkelijk aan. Social Media bijv. Ik vind dat zonde, zij worden gedwongen om mee te doen aan de gekte maar willen eigenlijk alleen maar hun gave (creatief) uiten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom is de druk op die mensen zo groot?
stoer zegquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gisteravond bij je moeder ook een lekker nummertje gemaakt.
Gedwongen. Zo kan het voelen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
De druk is niet groter dan op anderen, zij kunnen het minder makkelijk aan. Social Media bijv. Ik vind dat zonde, zij worden gedwongen om mee te doen aan de gekte maar willen eigenlijk alleen maar hun gave (creatief) uiten.
Ik denk vooral Social Media, als je daar niet op zit dan tel je niet mee. Likes en zulks.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Gedwongen. Zo kan het voelen.
Maar door wie, door wat?
Je vergeet MJ en die sterren toendertijd ^^quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik denk vooral Social Media, als je daar niet op zit dan tel je niet mee. Likes en zulks.
Dat is pas naderhand naar boven komen borrelen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je vergeet MJ en die sterren toendertijd ^^
Echt heh, some are more equal than othersquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:12 schreef IxCalypso het volgende:
Ik hou heel heel erg van George Orwells 1984, don't forget.
Most people are slaves is wat ik uit dit nummer haalquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt heh, some are more equal than others
Slaves van wat dan ook.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Most people are slaves is wat ik uit dit nummer haal
Lees het boek maar eens.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Most people are slaves is wat ik uit dit nummer haal
Yepquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik was even een broodje smeren, de bijbel?
Misschien is het die man uit Den Haag.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:19 schreef IxCalypso het volgende:
I've seen that face before, dat denk ik vaak als het gaat over NLse internetgebruikers
Nee, das wel jammer, die man was echt mooi en leuk en grappig en luisterendquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien is het die man uit Den Haag.![]()
Misschien is dat wel wat ze willen, verder gaanquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:39 schreef IxCalypso het volgende:
Ik denk serieus dat mensen these days meer moeite moeten doen om me te bereiken online, het voelt niet meer als toen, zelfs niet als je met dezelfde mensen blijft rondhangen
Misschien?quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien is dat wel wat ze willen, verder gaan
Klopt, en dat mis ik hierquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:43 schreef puzziepie het volgende:
Moeite neem je graag als je mensen de moeite waard vind
Ja en jij bent alleen daarin, Yoquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben altijd erg kieskeurig
Julliequote:Op zaterdag 7 december 2019 01:46 schreef IxCalypso het volgende:
Jullie zoals jullie praten elke week.. no way
Dat is overal ..niet alleen hier op FOKquote:
Daarom willen jullie mij en ik jullie nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja en jij bent alleen daarin, Yo
En toch besteed je je aandacht aan mij,quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is overal ..niet alleen hier op FOK
Niet iedereen is je moeite ook waard
Zonde van je energie
en daar zit ons verschil in interpretatiequote:Op zaterdag 7 december 2019 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
En toch besteed je je aandacht aan mij
Misschien een puntje, ik vind je wel grappigquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daarom willen jullie mij en ik jullie niet
Ik lig ook vaak helemaal in een deuk om Calypoquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien een puntje, ik vind je wel grappig![]()
Het lichtpuntje van de vrijdag/zaterdagnachtquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien een puntje, ik vind je wel grappig![]()
Zo kruimelt het koekjequote:Op zaterdag 7 december 2019 01:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lig ook vaak helemaal in een deuk om Calypo
Doe eens zonder, kan je dat eigenlijk nog?quote:
quote:
Kan wel, maar heb daar vaak geen zin in.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Doe eens zonder, kan je dat eigenlijk nog?
Ik ben geen groepsmens .. en dat hou ik graag zoquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:56 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Of ik zeg gewoon wat jullie willen horen, dat kan je op elke pijler doen, beetje meepraten
Kan je het echt?quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan wel, maar heb daar vaak geen zin in.
Juistquote:Op zaterdag 7 december 2019 02:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben geen groepsmens .. en dat hou ik graag zo
Ik ben ik ...jij bent jij
Dat slachtofferen is voor beperkten en mensen zonder zelfreflectie die het altijd over 'jullie tegen mij' hebben
Je quote jezelf, popquote:Op zaterdag 7 december 2019 02:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Want hoe je hier schrijft geloof ik dat niet echt, tenzij het een act is.
Vreemde act dan wel.
Ik hecht niet zo erg aan wat jij van mij vind Puzziequote:Op zaterdag 7 december 2019 02:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben geen groepsmens .. en dat hou ik graag zo
Ik ben ik ...jij bent jij
Dat slachtofferen is voor beperkten en mensen zonder zelfreflectie die het altijd over 'jullie tegen mij' hebben
Hou's op, erodome.quote:Op zaterdag 7 december 2019 02:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Want hoe je hier schrijft geloof ik dat niet echt, tenzij het een act is.
Vreemde act dan wel.
Wie wat hoe?quote:
Nee, johquote:
Dit had je kunnen hebben Killemquote:Op zaterdag 7 december 2019 02:14 schreef IxCalypso het volgende:
Dit is waarom sommige mensen al zolang bij elkaar zijn en blijven
For bitter and for worse
Vandaar dat je meteen begon over 2 mensen die jou hadden genoemdquote:Op zaterdag 7 december 2019 02:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik hecht niet zo erg aan wat jij van mij vind Puzzie
quote:
Nouja, ergens is het wel leuk toch. Zeker als er al zo weinig gestemd wordt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vandaar dat je meteen begon over 2 mensen die jou hadden genoemd![]()
Je krijgt stiekem wel een harde klit bij de gedachte dat zo'n degelijk typje als jij zo belangrijk bent op FOK! omdat je 2 hele keren bent genoemd![]()
Schattig
Staat je oude account op anoniem? Helemaal verwijderd? daarna deze kloon gemaakt? Of heb je voor iedere dag van de week een andere kloon?quote:Op zaterdag 7 december 2019 02:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nouja, ergens is het wel leuk toch. Zeker als er al zo weinig gestemd wordt.
En dat ook nog met een net nieuwe nick
Offff, dat bewijst gewoon dat dat soort lijstjes niet leven.
Een nieuwe nick is niet hetzelfde als een kloon.quote:Op zaterdag 7 december 2019 02:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Staat je oude account op anoniem? Helemaal verwijderd? daarna deze kloon gemaakt? Of heb je voor iedere dag van de week een andere kloon?
Uhuhu... Wie weet post je hier al jaren , met iedere keer een andere naam , of zoals ik al zei :voor iedere dag een andere kloon .Zijn er genoeg hier die dat doenquote:Op zaterdag 7 december 2019 02:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Een nieuwe nick is niet hetzelfde als een kloon.
Ik doe dat niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 02:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhuhu... Wie weet post je hier al jaren , met iedere keer een andere naam , of zoals ik al zei :voor iedere dag een andere kloon .Zijn er genoeg hier die dat doen
Ik post al vanaf 2007 onder deze naam
quote:
Wat lul je nou? Jij bent hier de grijsgedraaide plaat.quote:Op zaterdag 7 december 2019 02:45 schreef IxCalypso het volgende:
Jij en Killem doen wel elke week hetzelfde Puzzie, heb je hem nou al eens ontmoet?
Nee hoor, jullie zijn datquote:Op zaterdag 7 december 2019 02:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Jij bent hier de grijsgedraaide plaat.
Ik vind the Walking Dead leukquote:Op zaterdag 7 december 2019 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
En dan denken dat je z slim ben. Man man man.
Cognitive bias.
Ik ben iig slimmer dan jou, no drugs in my brainsquote:Op zaterdag 7 december 2019 02:51 schreef KillemWieft het volgende:
En dan denken dat je z slim ben. Man man man.
Cognitive bias.
quote:
"An mass", "schoonbroer" en nu dus ook "slimmer dan jou". Jezus....quote:Op zaterdag 7 december 2019 02:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben iig slimmer dan jou, no drugs in my brains
Ik ben slimmer en dat weet jequote:Op zaterdag 7 december 2019 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
"An mass", "schoonbroer" en nu dus ook "slimmer dan jou". Jezus....
Ik ga docu kijken.
Schoonbroer heb ik nooit genoemd btw, ik zou het leuk vinden als je blijft, want jij bent een van de weinigen die niet alleen een oneliner plaatst maar ook echt in gesprek gaat/gingquote:Op zaterdag 7 december 2019 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
"An mass", "schoonbroer" en nu dus ook "slimmer dan jou". Jezus....
Ik ga docu kijken.
Mijn god....echt, hef jezelf op....en ga terug naar school.quote:Op zaterdag 7 december 2019 03:00 schreef IxCalypso het volgende:
Your are creepy as shit, sneeking up on me
Dat was een uitspraak van Neganquote:Op zaterdag 7 december 2019 03:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn god....echt, hef jezelf op....en ga teug na school.
Bang zijn voor, niet van. Dat is Limburgs.quote:Op zaterdag 7 december 2019 03:05 schreef IxCalypso het volgende:
Misschien had Grace Jones wel gelijk.
Mannen die bang zijn van vrouwen
Ja so?quote:Op zaterdag 7 december 2019 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bang zijn voor, niet van. Dat is Limburgs.
Je bent ook zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 7 december 2019 02:45 schreef IxCalypso het volgende:
Jij en Killem doen wel elke week hetzelfde Puzzie, heb je hem nou al eens ontmoet?
Killem doet overigens precies hetzelfde als wat jij , Stray , ik en de rest hier doet : muziek baggerenquote:Ik hecht niet zo erg aan wat jij van mij vind Puzzie
Mooi dan toch, focus je dan niet op mij alleenquote:Op zaterdag 7 december 2019 03:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent ook zo voorspelbaar
[..]
Killem doet overigens precies hetzelfde als wat jij , Stray , ik en de rest hier doet : muziek baggeren
Deze clip, je kan kiezenquote:
Wat jullie doen doe ik nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 03:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent ook zo voorspelbaar
[..]
Killem doet overigens precies hetzelfde als wat jij , Stray , ik en de rest hier doet : muziek baggeren
Volgens mij is het precies andersomquote:Op zaterdag 7 december 2019 03:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mooi dan toch, focus je dan niet op mij alleen
Vreemd, ik zie dat anders, ik vind juist jou aan die definitie voldoen, niet Killem, niet Stray, maar jouquote:Op zaterdag 7 december 2019 03:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij is het precies andersom
Lastig toegeven ik weet![]()
Aandacht aandacht aandacht een hoop gebakken lucht en gebazel over niets.
Dat is onze Calypooo![]()
![]()
Ik snap wel wat je probleem met mij is hoorquote:Op zaterdag 7 december 2019 03:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie dat anders, ik vind juist jou aan die definitie voldoen, niet Killem, niet Stray, maar jou
Deze is voor Killemquote:
Heb ik niet, maar ik ben wel verbaasd dat je ineens zo tegen me ingaat, dat deed je niet toen ik hier net was.quote:Op zaterdag 7 december 2019 03:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je probleem met mij is hoor
Wanneer staat er weer een artiest op la dit?quote:
Grapjas. Jij wilde maar al te graag eens volgeblaft worden. Ik heb de DM’s nog wel ergens liggen.quote:
Voorlopig niet, want tegenwoordig draaien ze liever knopjes ipv instrumenten bespelen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 04:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wanneer staat er weer een artiest op la dit?
Ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2019 04:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Grapjas. Jij wilde maar al te graag eens volgeblaft worden. Ik heb de DM’s nog wel ergens liggen.
Vinger je jezelf nog wel eens klaar bij het teruglezen?quote:
Zover lees ik nooit terug. Soms 2 dagenquote:Op zaterdag 7 december 2019 04:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vinger je jezelf nog wel eens klaar bij het teruglezen?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 04:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zover lees ik nooit terug. Soms 2 dagen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |