SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwste filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
foei jessie vind het niet leuk.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
foei jessie vind het niet leuk.
- maar is een liedje?
niks mee te maken
Ik gok van niet. Hiske is niet van het rechtstreeks aanspreken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Merel: Ben benieuwd of dat Hiske nog met Mariska gaat praten.
Jessie gaat nog bitcointjes kijken.quote:
droevig allemaal weerquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jessie gaat nog bitcointjes kijken.
Hiske was in gesprek met Gerrit en ik zag Mariska in bed liggen, daar werd inderdaad niet mee gesproken,quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik gok van niet. Hiske is niet van het rechtstreeks aanspreken.
Dat bedoel ik. Het gaat altijd stiekem daar.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hiske was in gesprek met Gerrit en ik zag Mariska in bed liggen, daar werd inderdaad niet mee gesproken,
Om fokking half 8 naar bed willen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Merel: En ik ben heel benieuwd wat Gerrit te zeggen heeft tegen Franny, jij niet?
Jessie : Ja.
Merel: Oh, ik ben moe, heb jij ook zin om zo lekker naar bed te gaan?
Jessie: Ja ik ook.
Echt hoor...quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Om fokking half 8 naar bed willen.![]()
En de volgende dag, 12 uur later, klagen dat anderen nog op bed liggen.
Pulies zeg.
O hemel. Is de overgang al begonnen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:47 schreef puzziepie het volgende:
Maris heeft weer au.... en zweet aanvallen
Tering wat een smoezen
joepiequote:Op vrijdag 6 december 2019 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
Over een dikke 10 minuten mogen ze gaan lezen.
Overgang misschien?quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:47 schreef puzziepie het volgende:
Maris heeft weer au.... en zweet aanvallen
Tering wat een smoezen
Ja, maar het kan. Ik was een jaar later.quote:
Foei Franny.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny is al aan het lezen.8 minuten te vroeg.
Ja het kan, je zal de pech maar hebben. Het zijn uitzonderingen maar toch.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, maar het kan. Ik was een jaar later.![]()
Mariska strompelt rond. Merel achter de computer en Franny leest een stukje uit haar boek.
Oké, maar dat is toch best bizar vroeg, maar who am i, ik weet er ook niet zo veel vanquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, maar het kan. Ik was een jaar later.![]()
Mariska strompelt rond. Merel achter de computer en Franny leest een stukje uit haar boek.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oké, maar dat is toch best bizar vroeg, maar who am i, ik weet er ook niet zo veel van
Dat zou ook best eens kunnen. En ja, als er wat is voorgevallen gaat ze naar bed.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of dat gedoe met Merel vandaag![]()
Maris vlucht altijd haar nest in
Ach ja, zijn ze tenminste weer lekker vroeg opquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en ook voor je volgende cap:
![]()
Die huisjes en silo zijn echt slechte ideeën geweest.
Daaromquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou ook best eens kunnen. En ja, als er wat is voorgevallen gaat ze naar bed.
Netjes? ik zag em net nog in zijn shortquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:07 schreef Angelique61 het volgende:
Wat gaat Brandon doen, zo netjes gekleed?
Hij heeft zich net netjes aangekleed...quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Netjes? ik zag em net nog in zijn short
Verrekquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft zich net netjes aangekleed...
Niet om indruk te maken bij de vrouwtjes daar, want dan had hij dat wel eerder gedaan....quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ach ja, zijn ze tenminste weer lekker vroeg op
schijnt heul belangrijk te zijn![]()
Bed hangen....quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:14 schreef chufi het volgende:
Staat er nog wat op het programma dit weekend?
was het maar zo'n feest, ik zie sochtends alleen mensen achter de computer , roken en koffie drinken, geen enkel gesprek voor ongeveer 3 uurquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hele fijne gesprekken en nuttige bezigheden. Ongestoord mopperen en schelden op je medebewoners.
alleen wat gemopper over de mensen die nog in bed liggen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest, ik zie sochtends alleen mensen achter de computer , roken en koffie drinken, geen enkel gesprek voor ongeveer 3 uur
Maar ik kom er niet van aan hoor....Echt nietquote:
Hij depte ze wel even af met een servetje.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
brandson pakt gewoon twee kaassoufles
badass met saus ook nog
klopt ik zag het ookquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij depte ze wel even af met een servetje.
De fatsoensrakker, de ehh ouwe lul, niet doen hoor meisjuhhhquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:51 schreef mazaru het volgende:
Er kwam een meisje tussen Brandons benen staan die ging wrijven en doen. Stoere Brandon zei dat het meisje moest stoppen en lekker van hem af moest blijven.
Leen: En toen?
Brndn: eh...nou...eh... ik zei blijf mrlkkrvnmaf
Dit is wel apart ja. Misschien is hij meer van de mannen? Of hij vond het ordinair. Kan ook.quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De fatsoensrakker, de ehh ouwe lul, niet doen hoor meisjuhhh
Die vent is niet gezond joh!
Nou ja, stel het was een heel onappetijtelijk meisje.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is wel apart ja. Misschien is hij meer van de mannen?
Ik weet het niet, hij houdt er echt ouderwetse normen en waarden op na, niet van een een jongen van deze tijd.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is wel apart ja. Misschien is hij meer van de mannen?
Kan ook. Dat hij haar niet aantrekkelijk vond. Het is natuurlijk ook raar als je je zo 'aanbiedt' aan zo'n jongen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, stel het was een heel onappetijtelijk meisje.
hahaquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Utopia op de Zuidpool..... Zolang de kat nog niet thuis komt met 'n pinquin is het niet koud.
[ afbeelding ]
Jaaa, ik was net te laatquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die dikke hammen van Merel boven de dekens, en Ja Jessie we kijken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan die slippertjes eronder...quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Utopia op de Zuidpool..... Zolang de kat nog niet thuis komt met 'n pinquin is het niet koud.
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of ze het erom doet sinds haar moeder zei dat er foto's van haar kont op forums staan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja daar mag Jes best wel trots op zijn, toch?quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goed gelukt dat weg laseren van XII bij Merel![]()
Ik kan de cap nog ff bewerken met Painshop Pro X9 kan Merel gaan jankenquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze het erom doet sinds haar moeder zei dat er foto's van haar kont op forums staan.
oeh lekkahquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Fritsie....Kan dit niet achter een spoiler...TR gezet
Ik denk dat je je de moeite kan besparen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik kan de cap nog ff bewerken met Painshop Pro X9 kan Merel gaan janken [ afbeelding ]
Ach ze hoeft niet meer stiekem te duimen met haar vieze lapje. Jessie mag meegenieten hoe zijn powervrouw zichzelf in slaap duimt.quote:
En dan ff op facebook zettenquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je de moeite kan besparen.
Jes mocht net ook aan haar lapje snuffelen.....quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ach ze hoeft niet meer stiekem te duimen met haar vieze lapje. Jessie mag meegenieten hoe zijn powervrouw zichzelf in slaap duimt.
heeft hij al wel vaker verteld ...zal wel de opwindenste belevenis in zijn leven zijnquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:51 schreef mazaru het volgende:
Er kwam een meisje tussen Brandons benen staan die ging wrijven en doen. Stoere Brandon zei dat het meisje moest stoppen en lekker van hem af moest blijven.
Juist als hij het zo vaak vertelt, trots op zijn!quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:22 schreef goudsbloem het volgende:
[..]
heeft hij al wel vaker verteld ...zal wel de opwindenste belevenis in zijn leven zijn
Ben bang van wel, als ik ook al van hem hoorde dat zijn vriendin 3 x vreemd ging. Zou hij tegen haar ook gezegd hebben dat ze van hem af moest blijven...quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:22 schreef goudsbloem het volgende:
[..]
heeft hij al wel vaker verteld ...zal wel de opwindenste belevenis in zijn leven zijn
Ik weet het niet hoor maar heb mijn bedenkingen bij dat verhaal.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:32 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ben bang van wel, als ik ook al van hem hoorde dat zijn vriendin 3 x vreemd ging. Zou hij tegen haar ook gezegd hebben dat ze van hem af moest blijven...
Van zijn vriendin bedoel je?quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar heb mijn bedenkingen bij dat verhaal.
ja, dat ze 3x vreemd ging, ik weet het niet met hem, sorryquote:
Ok, dat vind ik ook, kan best dat hij het verzint idd. Hij houdt er vreemde regels op na, ook tegen zijn medebewoners van de caravan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, dat ze 3x vreemd ging, ik weet het niet met hem, sorry
Ik vind het zo'n creep, dat hij niet met bloot bovenlijf durfde te lopen.
Maar ook die fatsoensrakkerpraat.
En een vaag verhaal dat ze 2 HBO- opleidingen tegelijk deed: CMV en de AL en daarvoor heeft ze een MBO-opleiding gedaan. Ze doet er zo raar over.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:43 schreef mazaru het volgende:
Hiske heeft gesolliciteerd als sportinstructrice bij de landmacht
quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:43 schreef mazaru het volgende:
Of het meest traumatischequote:Op vrijdag 6 december 2019 21:22 schreef goudsbloem het volgende:
[..]
Ja ik hoor het ook, ze noemen alles maar studeren tegenwoordig, hij heeft niet op de uni gezeten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit had het net over zijn ontgroening. Is dat tegenwoordig ook al op de HBO?
Ik heb er les gegeven en nooit iets over gehoord.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit had het net over zijn ontgroening. Is dat tegenwoordig ook al op de HBO?
Ja heel triest als je al zolang samen daar woont.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:53 schreef schizolientje het volgende:
Diep treurig dat ze nu pas naar elkaar luisteren en vertellen wat ze gedaan hebben allemaal
Gerrit ziet nooit iets bij een ander...quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske vraagt of Media Entertainment Management niets voor Gerrit zou zijn.
Hij werkt graag alleen of zo iets.![]()
Hiske: denk je dat Merel bij Shownieuws terecht komt? Gerrit denkt eerder bij de Party, maar hij ziet het niet echt bij haar.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:05 schreef mazaru het volgende:
Gerrit zegt dat hij zich de echte kapitein van het schip voelt.
En wat bedoelen ze met "vage gedoe".quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:14 schreef Maria44 het volgende:
Hiske en Gerrit kunnen niet tegen het vage gedoe. Gerrit vraagt zich af hoe Brandon dat ervaart.
Brandon had daar in het begin last van volgens Hiske want toen zat hij hele dagen buiten op een stoeltje.
Volgens mij dat ze niets weten over de einddatum en of er nog een stemming komt etc.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En wat bedoelen ze met "vage gedoe".
Gerrit: Ik word er moedeloos van,quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En wat bedoelen ze met "vage gedoe".
Zeker jammer, en hoe denk jij dan dat het komt?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Het is hier echt uitgestorven, jammer en laat ik nu denken dat dat niet alleen komt door een uitstervend, slecht (geregisseerd) programma....
Dikke jammer voor ze, is ook onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:30 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Volgens mij dat ze niets weten over de einddatum en of er nog een stemming komt etc.
Ze doen zichzelf dit aan. Je kunt ook bezigblijven ipv gaan zitten wachten op iets wat al dan niet komt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Gerrit: Ik word er moedeloos van,
Hiske: Weer een dag voorbij, zonder niks, het wordt niet eerder dan maandag.
Gerrit: Ik ben opgebrand, mijn mama zou trots op me zijn, dat ik al op bed lig,quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze doen zichzelf dit aan. Je kunt ook bezigblijven ipv gaan zitten wachten op iets wat al dan niet komt.
Zeker. Ze moeten afwachten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Dikke jammer voor ze, is ook onderdeel van het spel.
O, jij bent ook zo'n nieuwsgierig aagje, je vraagt het gewoon. Ik ben ook zo benieuwdquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker jammer, en hoe denk jij dan dat het komt?
Inderdaad, maar er gaat niets maar dan ook niets van zichzelf uit. Ze zijn gewoon enorm lui.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze doen zichzelf dit aan. Je kunt ook bezigblijven ipv gaan zitten wachten op iets wat al dan niet komt.
Het gedoe hier en dat is voor mijn doen een milde manier van uitdrukken. Het gedoe tussen users, het gedoe vooral naar mods toe. . Ikzelf ben verdomd niet heilig maar wat ik hier zie gebeuren...quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker jammer, en hoe denk jij dan dat het komt?
Ja he? We willen het naadje van de kous wetenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
O, jij bent ook zo'n nieuwsgierig aagje, je vraagt het gewoon. Ik ben ook zo benieuwd
Ja hoor. Ben één en al oor en ik ben het best eens met een aantal dingen die je geobserveerd hebt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gedoe hier en dat is voor mijn doen een milde manier van uitdrukken. Het gedoe tussen users, het gedoe vooral naar mods toe. . Ikzelf ben verdomd niet heilig maar wat ik hier zie gebeuren...
ook een nieuwe mod moet hier een plek hebben en niet afgerekend worden door de "alwetende oude garde" Ik zie het gebeuren, een mod met de grond gelijk maken en waarom?? Omdat men zich als oud gediende almachtig denkt te zijn.
Opmerkingen naar elkaar toe hebben in de COS schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn, komt geen kommentaar/sanctie op
Een forum wat zich afsplitst omdat ze klaar zijn met wat hier gebeurt.
Heb je nog even?
Het is gewoon op. Niemand heeft nog zin om er wat van te maken. Het is begrijpelijk want over twee weken is het schluss.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:48 schreef utopia2.0 het volgende:
En het ligt allemaal al op 1 oor.....Lijken wel jonge kinderen die op tijd naar bed moeten...
Volgens mij heb je gelijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is gewoon op. Niemand heeft nog zin om er wat van te maken. Het is begrijpelijk want over twee weken is het schluss.
Ik zou zeggen neem het mee en doe er wat mee.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben één en al oor en ik ben het best eens met een aantal dingen die je geobserveerd hebt.
Het lag altijd al vroeg op bed..quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is gewoon op. Niemand heeft nog zin om er wat van te maken. Het is begrijpelijk want over twee weken is het schluss.
Ja hoor. De geschiedenis herhaalt zich.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ach,zo ging het in UTO 1 precies hetzelfde,zowel hier als daar.
In DGK niet. Daar niet en hier niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ach,zo ging het in UTO 1 precies hetzelfde,zowel hier als daar.
DGKquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
In DGK niet. Daar niet en hier niet.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was een stuk leuker. Veel meer leuke beelden.quote:
Daar gebeurde ook veel meer. Dingen die nu waarschijnlijk niet meer mogen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was een stuk leuker. Veel meer leuke beelden.
En 's nachts ook. En die confrontaties altijd, dat zie je hier eigenlijk nooit, ze zijn hier zo tam, maar wel achter iemands rug praten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die lagen rond deze tijd nog niet op bed ook,en zowel dan sliepen ze niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, anders schiet het voor geen meter op en schoffeer je de hele Cos.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:00 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie hier in de COS veel van die enge...hoe zal ik het gaan noemen...ik heb er een mooie voor KLEFKLAPPERS (vraag me niet waar het vandaan kwam) van die slijmballen, van die personen die vooral kleffen met mods of met elkaar, kontekruipers, grootbekken, die vooral anderen op hun plaats denken te zetten.
DIE jagen mensen weg....
Ik vraag me af of dit niet ietwat geromantiseerd is.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die lagen rond deze tijd nog niet op bed ook,en zowel dan sliepen ze niet.
Ik niet, ik zie vooral een wat verzuurde user met een mening over zaken waarvan ze het fijne niet weet. Het is niet mijn plaats om daarover uit de school te klappen en ik zie ook geen noodzaak om dat te doen, Ik kan alleen zeggen je hebt een grote mond voor iemand met zo weinig kennis van zaken. Sterkte daarmeequote:Op vrijdag 6 december 2019 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gedoe hier en dat is voor mijn doen een milde manier van uitdrukken. Het gedoe tussen users, het gedoe vooral naar mods toe. . Ikzelf ben verdomd niet heilig maar wat ik hier zie gebeuren...
ook een nieuwe mod moet hier een plek hebben en niet afgerekend worden door de "alwetende oude garde" Ik zie het gebeuren, een mod met de grond gelijk maken en waarom?? Omdat men zich als oud gediende almachtig denkt te zijn.
Opmerkingen naar elkaar toe hebben in de COS schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn, komt geen kommentaar/sanctie op
Een forum wat zich afsplitst omdat ze klaar zijn met wat hier gebeurt.
Heb je nog even?
woehahahhahahaquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zwakke tegenbod ken ik nu zo langzamerhand wel..quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik niet, ik zie vooral een wat verzuurde user met een mening over zaken waarvan ze het fijne niet weet. Het is niet mijn plaats om daarover uit de school te klappen en ik zie ook geen noodzaak om dat te doen, Ik kan alleen zeggen je hebt een grote mond voor iemand met zo weinig kennis van zaken. Sterkte daarmee
zou kunnen, dat we het mooier denken dan het wasquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit niet ietwat geromantiseerd is.
Volgens mij werd dat aan het einde ook vrij saai.
was dat niet vanwege een opdringerige kerel bij een vrouw die geen puf had?quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
Toch mooi hoe een serie als de villa van de buis gehaald wordt omdat er teveel gestuurd werd
Ik ben bang dat het ook afgelopen is met reality als dgk
hoeveel notes waren het ook alweer ?quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik uiteraard. De grote modlikker.
Het eerste zou heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit niet ietwat geromantiseerd is.
Volgens mij werd dat aan het einde ook vrij saai.
De mensen in 1 waren vaak ook wat meer uitgesproken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:08 schreef Verida het volgende:
[..]
zou kunnen, dat we het mooier denken dan het was
Maar dat geldt ook voor Uto 1, daar gebeurde ook gewoon veel en veel meer, overdag, maar ook in de avonden
Dit Uto 2 hebben ze echt als een nachtkaars uit laten gaan, om 8 uur op bed en dan verder niets meer laten gebeuren. Het blijft zonde dat het hele concept om zeep is geholpen.
ja dat en omdat er meer actie in moest van productie begreep ikquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was dat niet vanwege een opdringerige kerel bij een vrouw die geen puf had?
Driehonderdenveelquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:10 schreef Verida het volgende:
[..]
hoeveel notes waren het ook alweer ?
aah okequote:Op vrijdag 6 december 2019 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja dat en omdat er meer actie in moest van productie begreep ik
sidder ende huiverquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet zeiken moots en vooral JIJ moet je mond houden. Ik denk dat diegenen best wel weten wie er bedoelt wordt!!!
Echt nietquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik uiteraard. De grote modlikker.
Je post op een discussieforum... doe het dan in dm.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
Ik reageerde trouwens op Lavender en toch schijnen er weer een stelletje ouwe wijven op te moeten reageren????
mja..in 2011 liep er al één in beeld met zijn pielemans te zwaaienquote:
Nou nee hoor een tegenbod plaats ik als er een echte discussie plaatsvindt en ik denk dat een tegenbod op zijn plaats is. Zoals ik al zei, zuur gezeur van een user die bij god niet weet waar de klepel hangt noopt mij niet een serieus tegenbod te doen. En namen en rugnummers zoals mootie aanhaalde was inderdaad mijn enige motivatie om iets te zeggen. Dit soort vaagheden worden alleen geplaatst door een laffe Leta die eigenlijk een echte confrontatie niet aandurft en met die vaagheden verwarring bij sommige mensen veroorzaakt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zwakke tegenbod ken ik nu zo langzamerhand wel..
Eens, ze durven zich nu niet meer uit te spreken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:01 schreef humpty het volgende:
Ben er ook wel klaar mee ...wat een flutprogramma is het
tegen de tijd dat iedereen op Jessie en Merel wilde stemmen
kwam de Febo met van alles omdat niet te laten gebeuren.
Was hier al voorspeld dat het zo zou gaan
Ben het later gaan volgen en wat ik het meest heb gemist
is de humor.....toch een van de belangrijkste dingen in het leven
Hulde aan de FOK users want door hun heb ik regelmatig in een deuk gelegen
Dit is een discussieforum, als je alleen privé met Lavenderr wil praten moet je lekker in de DM gaan zitten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
Ik reageerde trouwens op Lavender en toch schijnen er weer een stelletje ouwe wijven op te moeten reageren????
Heej die had ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Je post op een discussieforum... doe het dan in dm.
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dit is een discussieforum, als je alleen privé met Lavenderr wil praten moet je lekker in de DM gaan zitten.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou nee hoor een tegenbod plaats ik als er een echte discussie plaatsvindt en ik denk dat een tegenbod op zijn plaats is. Zoals ik al zei, zuur gezeur van een user die bij god niet weet waar de klepel hangt noopt mij niet een serieus tegenbod te doen. En namen en rugnummers zoals mootie aanhaalde was inderdaad mijn enige motivatie om iets te zeggen. Dit soort vaagheden worden alleen geplaatst door een laffe Leta die eigenlijk een echte confrontatie niet aandurft en met die vaagheden verwarring bij sommige mensen veroorzaakt.
Humor is heel erg belangrijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:01 schreef humpty het volgende:
Ben er ook wel klaar mee ...wat een flutprogramma is het
tegen de tijd dat iedereen op Jessie en Merel wilde stemmen
kwam de Febo met van alles omdat niet te laten gebeuren.
Was hier al voorspeld dat het zo zou gaan
Ben het later gaan volgen en wat ik het meest heb gemist
is de humor.....toch een van de belangrijkste dingen in het leven
Hulde aan de FOK users want door hun heb ik regelmatig in een deuk gelegen
Ja heb het ook zo gevolgdquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:18 schreef humpty het volgende:
Ook de nacht doorhalen heb ik gemist ....Secret Story met Segredo
die toen nog een pup was en van alles uitspookte
Wat een lol hadden we toen tot 4 uur in de nacht
en het wekkertje ging om 7 uur weer maar dat maakte nietb uit
Niet? Och kom toch alles loopt al zo lang, je niet van de domme houden Lav.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, laten we deze 'discussie' maar stoppen. Het brengt ons nergens. Geen namen, geen rugnummers, alleen maar beschuldigingen. Zomaar vanuit het niets. Begrijp er niets van.
Je begin nu wel heel kinderlijk te reageren, je bent net een bokser die wankelt, nog 2 klappen en je gaat naar het canvas. Maar Lav heeft net gezegd stoppen maar, dus dat zal ik respecteren!quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb je je vingers gebruikt om te tellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee op wat en wie je doelt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet? Och kom toch alles loopt al zo lang, je niet van de domme houden Lav.
Ja was zo leuk en lachen was toen trouwens op Vol ook DGKquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:20 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja heb het ook zo gevolgd![]()
en dan hoor je nu Brandon met zijn wikipedia pagina
Lees terug spuit 11 het is afgelopen en je komt als mosterdquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:25 schreef ericahysterica het volgende:
Dat gezeik van cossers onderling is een van de redenen waarom veel cossers afhaken hier, het zijn niet alleen de saaie streams.....
zo n reactie als dit tsjah........quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lees terug spuit 11 het is afgelopen en je komt als mosterd
Normaal zuig je en doe als een dolle en nu ineens geef je gehoor, slijmbal!!quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je begin nu wel heel kinderlijk te reageren, je bent net een bokser die wankelt, nog 2 klappen en je gaat naar het canvas. Maar Lav heeft net gezegd stoppen maar, dus dat zal ik respecteren!
Ja leuk he, ik heb toen alles tot de ochtend gevolgd, wat een drama eigenlijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:25 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja was zo leuk en lachen was toen trouwens op Vol ook DGK
gevolgd en tot diep in de nacht dik lol
En bij de politie.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:43 schreef mazaru het volgende:
ja dgk en chatten dat waren geweldige tijden hahaquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:28 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja leuk he, ik heb toen alles tot de ochtend gevolgd, wat een drama eigenlijk
Nee ze reageert op hoe het hier aan toe gaat.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lees terug spuit 11 het is afgelopen en je komt als mosterd
klopt chanel maar voor mij is cossen vermaak en als dit het resultaat moet zijn op mijn opmerking dan weet ik weer waarom ik niet meer meecos..quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee ze reageert op hoe het hier aan toe gaat.
Ja was een mooie tijd...maar ging op het forum ook wel hard om hardquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:28 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja leuk he, ik heb toen alles tot de ochtend gevolgd, wat een drama eigenlijk
En slaaptekort, niet te zuinig..quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dgk en chatten dat waren geweldige tijden haha
Niet? het is zo jammer dat er aan die kant niets begrepen wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, laten we deze 'discussie' maar stoppen. Het brengt ons nergens. Geen namen, geen rugnummers, alleen maar beschuldigingen. Zomaar vanuit het niets. Begrijp er niets van.
ja ook dat en met je bordje eten voor de pc en koptel opquote:
Kan ik helemaal voorstellen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klopt chanel maar voor mij is cossen vermaak en als dit het resultaat moet zijn op mijn opmerking dan weet ik weer waarom ik niet meer meecos..
Ik luister bijna altijd naar Lavenderr en weer wat onderbuik gejoel van je wat niet klopt dus.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Normaal zuig je en doe als een dolle en nu ineens geef je gehoor, slijmbal!!
Gadverdamme, ik sta voor wat ik zeg,. doe geen concessies...maar jij?!!!!
Ik zou zeggen heel terecht, discussie is gevoerd, jouw opmerking is allang gemaakt, Lavenderr vraagt om te stoppen en wat doe jij???quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zo n reactie als dit tsjah........
O, ik weet heel duidelijk wat hier mis is.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik luister bijna altijd naar Lavenderr en weer wat onderbuik gejoel van je wat niet klopt dus.
Wat doe je hier dan nu?quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klopt chanel maar voor mij is cossen vermaak en als dit het resultaat moet zijn op mijn opmerking dan weet ik weer waarom ik niet meer meecos..
Ik moest ff denken 'wat bedoelt ze nou met die kacheltjes) maar idd!quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zo te zien werken de kacheltjes goed.
Ja dat ging hard tegen hard, maar er was toen ook hele strenge moderatie weet ik nog wel. Toch was het mooi om te streamen. In tegenstelling tot Utopia, dat is nu wel erg afgezwakt zonder confrontaties en bloed tegen de muur bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:30 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja was een mooie tijd...maar ging op het forum ook wel hard om hard
Brian versus Huub fans
Ja hoor, wilde niks missen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ook dat en met je bordje eten voor de pc en koptel op
En Franny is nog wakker? Lacht af en toe? Wat zijn die schaduwen elke keer?quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moest ff denken 'wat bedoelt ze nou met die kacheltjes) maar idd!![]()
Ja kloptquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat ging hard tegen hard, maar er was toen ook hele strenge moderatie weet ik nog wel. Toch was het mooi om te streamen. In tegenstelling tot Utopia, dat is nu wel erg afgezwakt zonder confrontaties en bloed tegen de muur bij wijze van spreken.
Gewoon zo lekker op je bed liggen, dus niet onder de dekens en dat in een caravan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moest ff denken 'wat bedoelt ze nou met die kacheltjes) maar idd!![]()
Oh wacht...volgens mij bedoelen we allebei wat andersquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zo te zien werken de kacheltjes goed.
Van de bomen die waaienquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En Franny is nog wakker? Lacht af en toe? Wat zijn die schaduwen elke keer?
[ afbeelding ]
Oh dan bedoelen we hetzelfdequote:Op vrijdag 6 december 2019 23:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Gewoon zo lekker op je bed liggen, dus niet onder de dekens en dat in een caravan.
Aha, hebben ze daar geen gordijn dan? Domme vraag: nee dus.quote:
Het terrein is verlichtquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Aha, hebben ze daar geen gordijn dan? Domme vraag: nee dus.![]()
[ afbeelding ]
Ja, dát weet ik wel.quote:
Nu nog 9 posten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:48 schreef Aggie46 het volgende:
Verdulleme....wanneer is die laatste post dan
Nog lang niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:48 schreef Aggie46 het volgende:
Met wat er weg is bij post 422 schat ikquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:48 schreef Aggie46 het volgende:
Ja hallooo, dat red ik niet hoorquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Met wat er weg is bij post 422 schat ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |