Gerrit probeert zijn eigen hachie te redden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:37 schreef shiitake het volgende:
Gerrit gaat Mariska een schuldgevoel aanpraten dat ze straks niet meer bruikbaar is voor de finale.
Ik hoorde toch Hiske tegen Gerrit haar verhaal houden. Ze suggereerde ook dat Gerrit met haar moest gaan praten en wat hij tegen haar zeggen... bla bla bla.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Gerrit had zelf de conclusie allang getrokken.
lekker dan. Eerst is ze overgehaald door Gerrit en Hiske om te blijven.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:37 schreef shiitake het volgende:
Gerrit gaat Mariska een schuldgevoel aanpraten dat ze straks niet meer bruikbaar is voor de finale.
Ik hoorde het, wel een beetje veel of ze heeft er 6 van 50 mgquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:38 schreef mootie het volgende:
Maris tikt er 6 ibuprofens in. Yeah right.
Tegen last van haar buik,heel verstandig.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:38 schreef mootie het volgende:
Maris tikt er 6 ibuprofens in. Yeah right.
En Franny toch ook wel......quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:40 schreef Jemoederniet het volgende:
Mooi om te zien hoe heel die Jessie kliek onderling overhoop ligt.
Het zijn allemaal ratten, Jessie, Merel, Gerrit, Hiske, Mariska.
Yep. Ze doen niet voor elkaar onder.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:40 schreef Jemoederniet het volgende:
het gekke is dat Mariska juist helemaal niet zo n rat is, ok ze heeft haar gekke dingen, maar een rat?quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:40 schreef Jemoederniet het volgende:
En ik hoorde Gerrit alles beamen en zelf ook dingen aanvoeren.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoorde toch Hiske tegen Gerrit haar verhaal houden. Ze suggereerde ook dat Gerrit met haar moest gaan praten en wat hij tegen haar zeggen... bla bla bla.
Ik heb het idee dat het 400 mg tabletten waren. Gerrit zei nog: das niet goed voor je maag.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde het, wel een beetje veel of ze heeft er 6 van 50 mg
Ze liegt wel verdomd veel.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het gekke is dat Mariska juist helemaal niet zo n rat is, ok ze heeft haar gekke dingen, maar een rat?
Juist, liegt heel gemakkelijk doet zich stoerder voor dan ze is.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het gekke is dat Mariska juit helemaal niet zo´n rat is, ok ze heeft haar gekke dingen, maar een rat?
Daar gaat het niet om. Wij weten ook genoeg, het gaat erom dat Hiske hem aan het opstoken is. Klaar!quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:42 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik hoorde Gerrit alles beamen en zelf ook dingen aanvoeren.
Ja,oxycodon is morfine. Slikte Maris dat?quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het 400 mg tabletten waren. Gerrit zei nog: das niet goed voor je maag.
Maris: ik heb een hele sterke maag na al die Oxysodon (ik weet niet hoe je het schrijft). Das toch dat zware middel?
Oxycodon,en ja dat is een zwaar middel.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het 400 mg tabletten waren. Gerrit zei nog: das niet goed voor je maag.
Maris: ik heb een hele sterke maag na al die Oxysodon (ik weet niet hoe je het schrijft). Das toch dat zware middel?
dat bedoel ik met rare dingen, maar dat is niet om iemand anders er slecht op te zetten, daar zit iets anders aan ten grondslagquote:
Nah, ze heeft gewoon een enorme waffel. Vertelt de grootste verhalen over buiten. Hoe ze doorwerkte na een ongeluk, niet te stoppen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Vraag mij af of Mariska er niet tegen kan, dat ze niet kan zijn hoe ze kan zijn. Ze wil een powervrouw zijn en niet zwak zijn en op momenten dat mensen haar aanpakken, en ze zich niet gesteund voelt, gaat ze met haar kont tegen de krib en gaat haar nest in.
Dat schreef ik net ook. Het is de gang van zaken daar, vooral bij Merel en Jessie. Mariska is immers ook de beste gegadigde wat betereft die twee, dus ze moeten er werk van maken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
Er wordt naarstig toegewerkt naar de exit van Mariska.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |