Alweer?quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:14 schreef cobain1994 het volgende:
Creatief met papier.. Voor een kijkdoos?
[ afbeelding ]
Dat stukje heeft altijd al gerimpeld.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wow rimpel!
nou dan is het wel goed mis hoor
Ik heb niet alles gevolgd vanmiddag, maar Hiske en Gerrit zijn nu ook vals aan het roddelen over Mariska. Ja inderdaad Mariska fantaseert erop los, maar toen Hiske vanochtend aan het fietsen was zag ik Mariska toch wel bezig achter de computer, een lijst voor Gerrit uitdraaien, Katies inpakken met Brandon en een lijst voor Merel uitdraaien die ze daarna ook in de keuken aan Merel overhandigde.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske.... er moet "gas op die lollie"![]()
Als de toeter gaat, kom je je nest uit. Punt pasta.
Komen ze nou pas achter.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:20 schreef mootie het volgende:
His en Ger zijn een beetje klaar met Mariska, je kunt totaal niet op haar bouwen of vertrouwen.
brrr ik zou er botox ingedaan hebben. het is geen gezichtquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat stukje heeft altijd al gerimpeld.
Die wenkbrauwen zijn gewoon scheef, of zie ik dat nu verkeerd ....quote:
Dat zie je goed.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen zijn gewoon scheef, of zie ik dat nu verkeerd ....
Het ging er nu om dat ze bij sommige dingen, waar ze nodig is, of gewenst is, steeds afhaakt. Niet dat ze nooit iets doet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gevolgd vanmiddag, maar Hiske en Gerrit zijn nu ook vals aan het roddelen over Mariska. Ja inderdaad Mariska fantaseert erop los, maar toen Hiske vanochtend aan het fietsen was zag ik Mariska toch wel bezig achter de computer, een lijst voor Gerrit uitdraaien, Katies inpakken met Brandon en een lijst voor Merel uitdraaien die ze daarna ook in de keuken aan Merel overhandigde.
quote:
En 1 long, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:07 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heeft ze ook 7 magen net als een koe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |