abonnement Unibet Coolblue
pi_190534964
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:04 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Politiek is respectievelijk positie, vorm en op de laatste plaats inhoud. Als je die lijn volgt doet Trump het wel vrij aardig en volledig anders dan dat we gewend zijn.
Tsja, het is maar net wat je zoekt in een politiek leider. Trump is een narcistische jankzak die aan de lopende liegt en met beledigingen smijt.

Ik zou dat al onacceptabel gedrag vinden voor een vage kennis, laat staan de leider van een land.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190535009
quote:
13s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:07 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Je bedoelt al die daklozen in steden waar Democraten al sinds mensenheugenis het bestuur leveren? Waar het verschil tussen rijk en arm het grootst is en steeds maar verder groeit? 'Progressieve' staten als Californie die zich op de borst kloppen vanwege Silicon Valley en de welvaart, terwijl gewone mensen daar het hoofd steeds moeilijker boven het hoofd kunnen houden.

Links lullen, rechts vullen.
En wat Trump precies voor de Amerikaanse armen, behalve hun voedselbonnen afpakken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 december 2019 @ 11:50:34 #203
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190535182
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 10:53 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dat heeft niet zoveel met Obama of Trump te maken.
Maar met het stadsbestuur (burgemeester en zo) en dat zijn zover ik weet meestal Democraten (kijk maar naar San Fransisco , LA en Baltimore)
[..]

Het maakt me niet uit van welke partij de burgemeester is , In een welvaartsland is het belachelijk dat zoveel mensen op straat moeten leven. zeker als je president claimt dat dankzij hem het zo geweldig gaat.

Maar trump is er alleen voor de rijken zoverre is wel duidelijk.
  donderdag 19 december 2019 @ 12:29:29 #204
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_190535607
quote:
19s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:50 schreef Gunner het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit van welke partij de burgemeester is , In een welvaartsland is het belachelijk dat zoveel mensen op straat moeten leven. zeker als je president claimt dat dankzij hem het zo geweldig gaat.

Maar trump is er alleen voor de rijken zoverre is wel duidelijk.
Het maakt niet uit, zolang Trump te bashen valt zijn wij van de partij en ten koste van alles!

Impeach the motherfucker! Losers.
2019: The Great Awakening
  donderdag 19 december 2019 @ 12:33:34 #205
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_190535664
quote:
19s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:50 schreef Gunner het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit van welke partij de burgemeester is , In een welvaartsland is het belachelijk dat zoveel mensen op straat moeten leven. zeker als je president claimt dat dankzij hem het zo geweldig gaat.

Maar trump is er alleen voor de rijken zoverre is wel duidelijk.
Nee dat klopt hoor , ik was vorige maand in Philadelphia , je schrikt gewoon van het aantal daklozen daar en ook gewoon jonge mensen ook.
Nu kom ik elf uit Amsterdam en daar heb je ook daklozen (sommige kiezen overigens daar zelf voor) , dus ik ben wel wat gewend , maar man man man , Philedelphia is echt heel erg
Ik ben inmiddels overleden
pi_190535788
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:33 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Nee dat klopt hoor , ik was vorige maand in Philadelphia , je schrikt gewoon van het aantal daklozen daar en ook gewoon jonge mensen ook.
Nu kom ik elf uit Amsterdam en daar heb je ook daklozen (sommige kiezen overigens daar zelf voor) , dus ik ben wel wat gewend , maar man man man , Philedelphia is echt heel erg
Wat ik in dat kader vooral bijzonder vind aan Trump, is dat hij Democratische burgemeesters die in hun stad kampen met armoede en andere problemen, uit gaat loopt schelden. In plaats van te schelden, kan hij beter z'n verantwoordelijke ministers verzoeken mee te denken aan een oplossing voor epidemie van armoede in de betreffende steden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 december 2019 @ 13:11:24 #207
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190536069
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat ik in dat kader vooral bijzonder vind aan Trump, is dat hij Democratische burgemeesters die in hun stad kampen met armoede en andere problemen, uit gaat loopt schelden. In plaats van te schelden, kan hij beter z'n verantwoordelijke ministers verzoeken mee te denken aan een oplossing voor epidemie van armoede in de betreffende steden.
Klopt dat zag je tijdens de bosbranden in californie ook. heel veel kritiek op de lokale autoriteiten. Dat zijn geen goede leiderschapskwaliteiten.
  donderdag 19 december 2019 @ 13:12:40 #208
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190536077
quote:
19s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:50 schreef Gunner het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit van welke partij de burgemeester is , In een welvaartsland is het belachelijk dat zoveel mensen op straat moeten leven. zeker als je president claimt dat dankzij hem het zo geweldig gaat.

Maar trump is er alleen voor de rijken zoverre is wel duidelijk.
Aha, dus Trump moet in no-time een probleem oplossen wat al decennialang bestaat en sindsdien alleen maar erger is geworden. In ieder geval is de werkloosheid aanzienlijk gedaald (ook onder minderheden) en zijn er wetten aangenomen ter bevordering van het voorkomen van recivide en het investeren in mensen die hun straf hebben uitgezeten.

Maar je hebt groot gelijk in je kritiek op het grote daklozendrama in de VS. Het vangnet voor mensen die tijdelijk in de problemen zitten is heel dun en als het iemand in diens leven een tijdje niet mee zit, is het voor die persoon te hopen dat hij/zij bij familie of vrienden kan aankloppen, anders kan zo iemand dus gewoon op straat belanden. En zie er ook maar weer eens uit te komen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_190536083
quote:
19s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:11 schreef Gunner het volgende:

[..]

Klopt dat zag je tijdens de bosbranden in californie ook. heel veel kritiek op de lokale autoriteiten. Dat zijn geen goede leiderschapskwaliteiten.
Als mijn baas de chefs die onder hem werken uit gaat lopen schelden omdat hun afdelingen kampen met ziekteverzuim en andere problemen (in plaats van mee te denken over oplossingen), dan was hij direct de laan uitgestuurd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190536101
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Aha, dus Trump moet in no-time een probleem oplossen wat al decennialang bestaat en sindsdien alleen maar erger is geworden. In ieder geval is de werkloosheid aanzienlijk gedaald (ook onder minderheden) en zijn er wetten aangenomen ter bevordering van het voorkomen van recivide en het investeren in mensen die hun straf hebben uitgezeten.
En hij pakt armen hun voedselbonnen af. Dat verdient ook een groot compliment.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 december 2019 @ 13:20:09 #211
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190536128
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Aha, dus Trump moet in no-time een probleem oplossen wat al decennialang bestaat en sindsdien alleen maar erger is geworden. In ieder geval is de werkloosheid aanzienlijk gedaald (ook onder minderheden) en zijn er wetten aangenomen ter bevordering van het voorkomen van recivide en het investeren in mensen die hun straf hebben uitgezeten.
Hij geeft altijd zo hoog op van z'n geweldige kwaliteiten, dus dat is niet onrealistisch om aan te nemen dat hij dat kan toch? /s
pi_190536154
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, het is maar net wat je zoekt in een politiek leider. Trump is een narcistische jankzak die aan de lopende liegt en met beledigingen smijt.

Ik zou dat al onacceptabel gedrag vinden voor een vage kennis, laat staan de leider van een land.
Dat is zonder meer waar. Het is een bijzonder en (vind ik) interessant politicus. Niet ineffectief ook. Maar ik ben blij dat hij niet hier de politiek leider is.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 19 december 2019 @ 13:22:58 #213
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190536160
Trump 2020 *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 19 december 2019 @ 13:27:06 #214
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190536215
quote:
6s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:20 schreef Gunner het volgende:

[..]

Hij geeft altijd zo hoog op van z'n geweldige kwaliteiten, dus dat is niet onrealistisch om aan te nemen dat hij dat kan toch? /s
Jammer alleen dat hij sinds zijn aanstelling al veel van zijn tijd moet investeren om zich tegen de door de Democraten verzonnen 'schandalen' te verdedigen. En dat de oppositie hem overal probeert te dwarsbomen, bijvoorbeeld het tegengaan van de tsunami van illegalen,die voor een schijntje het werk doen waardoor arme Amerikanen werkloos thuis zitten.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_190536240
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:27 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jammer alleen dat hij sinds zijn aanstelling al veel van zijn tijd moet investeren om zich tegen de door de Democraten verzonnen 'schandalen' te verdedigen. En dat de oppositie hem overal probeert te dwarsbomen, bijvoorbeeld het tegengaan van de tsunami van illegalen,die voor een schijntje het werk doen waardoor arme Amerikanen werkloos thuis zitten.
Wat een onzin. Eerste twee jaar van zijn termijn was zowel het Huis als de Senaat in handen van de Republikeinen. Trump had de gelegenheid om praktisch zijn hele wensenlijstje erdoorheen te jassen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 december 2019 @ 13:29:50 #216
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190536244
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:27 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jammer alleen dat hij sinds zijn aanstelling al veel van zijn tijd moet investeren om zich tegen de door de Democraten verzonnen 'schandalen' te verdedigen. En dat de oppositie hem overal probeert te dwarsbomen, bijvoorbeeld het tegengaan van de tsunami van illegalen,die voor een schijntje het werk doen waardoor arme Amerikanen werkloos thuis zitten.
Als ie nou niet zoveel onzin zit te twitteren kan ie tijd daaraan besteden
pi_190536255
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:29 schreef Gunner het volgende:

[..]

Als ie nou niet zoveel onzin zit te twitteren kan ie tijd daaraan besteden
Onzin. Ed verspreidt bewust leugens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 december 2019 @ 13:34:41 #218
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190536294
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat een onzin. Eerste twee jaar van zijn termijn was zowel het Huis als de Senaat in handen van de Republikeinen. Trump had de gelegenheid om praktisch zijn hele wensenlijstje erdoorheen te jassen.
Nou ja z'n wensenlijstje was toch alle Obama-besluten terug te draaien. Dat heeft ie genoeg gedaan.
pi_190536324
quote:
19s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:34 schreef Gunner het volgende:

[..]

Nou ja z'n wensenlijstje was toch alle Obama-besluten terug te draaien. Dat heeft ie genoeg gedaan.
Klopt, maar in veel gevallen kon hij dat op eigen houtje besluiten. Nieuw beleid is er nauwelijks gemaakt onder zijn bewind. Z'n belangrijkste wapenfeit zijn de Tax Cuts, waar met name de rijken van profiteren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 december 2019 @ 13:54:59 #220
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190536552
NumbersMuncher twitterde op woensdag 18-12-2019 om 20:48:11 This video of Trump praising Pelosi and saying W Bush should've been impeached for lying is so great I can't stand it. https://t.co/50tjXyJAzP reageer retweet
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 19 december 2019 @ 14:04:20 #221
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190536673
quote:
19s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:11 schreef Gunner het volgende:

[..]

Klopt dat zag je tijdens de bosbranden in californie ook. heel veel kritiek op de lokale autoriteiten. Dat zijn geen goede leiderschapskwaliteiten.
Bosbeheer is geen federale aangelegenheid.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 19 december 2019 @ 14:09:43 #222
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190536744
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Bosbeheer is geen federale aangelegenheid.
Anders had Trump ze wel papieren keukendoekjes toegeworpen. :X
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 19 december 2019 @ 14:09:46 #223
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190536745
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Bosbeheer is geen federale aangelegenheid.
Net zoals het me niet uitmaakte dat burgemeesters Democraat zijn maakt het me ook niet uit of het federaal is of niet.

Maar waarom bemoeit hij zich er dan toch mee?

(dit was echt heel makkelijk te vinden]

realDonaldTrump twitterde op zondag 03-11-2019 om 15:11:58 The Governor of California, @GavinNewsom, has done a terrible job of forest management. I told him from the first day we met that he must “clean” his forest floors regardless of what his bosses, the environmentalists, DEMAND of him. Must also do burns and cut fire stoppers..... reageer retweet
In tijden van crisis moet je eensgezind zijn. Niet een makkelijke blame game spelen om jezelf goed te laten lijken. maar goed... het bijft Trump natuurlijk. Iets veel beters kan je er ook niet van verwachten.
  donderdag 19 december 2019 @ 14:13:21 #224
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190536792
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Bosbeheer is geen federale aangelegenheid.
Wel hoor. Wat denk je dat de Forest Service doet?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/United_States_Forest_Service
  donderdag 19 december 2019 @ 14:16:38 #225
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190536829
quote:
19s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:09 schreef Gunner het volgende:

[..]

Net zoals het me niet uitmaakte dat burgemeesters Democraat zijn maakt het me ook niet uit of het federaal is of niet.

Maar waarom bemoeit hij zich er dan toch mee?

(dit was echt heel makkelijk te vinden]

realDonaldTrump twitterde op zondag 03-11-2019 om 15:11:58 The Governor of California, @:GavinNewsom, has done a terrible job of forest management. I told him from the first day we met that he must “clean” his forest floors regardless of what his bosses, the environmentalists, DEMAND of him. Must also do burns and cut fire stoppers..... reageer retweet
In tijden van crisis moet je eensgezind zijn. Niet een makkelijke blame game spelen om jezelf goed te laten lijken. maar goed... het bijft Trump natuurlijk. Iets veel beters kan je er ook niet van verwachten.
Omdat het hier gaat over kritiek op bewust gekozen beleid van de staat Californië, dat voor een groot deel verantwoordelijk is voor vernietiging van natuur en velen ontheemden.
Daarnaast is de verwoesting vaak zo groot dat de staat aanspraak kan maken op federale calamiteitenfondsen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 19 december 2019 @ 14:20:19 #226
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190536870
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wel hoor. Wat denk je dat de Forest Service doet?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/United_States_Forest_Service
De afzonderlijke staten zijn veel meer autonoom en niet centraal aangestuurd zoals dat bijvoorbeeld in Nederland het geval is.
In principe is het niet Washington dat bosbeheermanagement uitrolt voor alle staten, maar dit is staatsbeleid.
Je ziet ook in jouw ingebrachte referentie dat deze Service de managing doet van slechts 25% federaal land.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190536913
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Omdat het hier gaat over kritiek op bewust gekozen beleid van de staat Californië, dat voor een groot deel verantwoordelijk is voor vernietiging van natuur en velen ontheemden.
Daarnaast is de verwoesting vaak zo groot dat de staat aanspraak kan maken op federale calamiteitenfondsen.
Je kunt als president natuurlijk ook assistentie bieden en zelfs afreizen naar de betreffende staat, in plaats van een sneue blame game te spelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 december 2019 @ 14:24:34 #228
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190536925
Weer getriggerd
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 19 december 2019 @ 14:25:07 #229
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190536929
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:20 schreef dellipder het volgende:

[..]

De afzonderlijke staten zijn veel meer autonoom en niet centraal aangestuurd zoals dat bijvoorbeeld in Nederland het geval is.
In principe is het niet Washington dat bosbeheermanagement uitrolt voor alle staten, maar dit is staatsbeleid.
Volgens mij is het vaak juist een gedeelde verantwoordelijkheid. Hele grote lappen land in het westen zijn federaal beschermd gebied, onder beheer van de federale overheid.



Bosbeheer is een van de zaken die onder dat beheer vallen. Zie bv. ook https://en.m.wikipedia.org/wiki/Federal_lands
  donderdag 19 december 2019 @ 14:35:00 #230
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190537052
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Volgens mij is het vaak juist een gedeelde verantwoordelijkheid. Hele grote lappen land in het westen zijn federaal beschermd gebied, onder beheer van de federale overheid.

[ afbeelding ]

Bosbeheer is een van de zaken die onder dat beheer vallen. Zie bv. ook https://en.m.wikipedia.org/wiki/Federal_lands
En volgens mij is de hoge mate van autonomie van de afzonderlijke staten in de V.S. het belangrijkste struikelblok als men dit met de provincies in Nederland probeert te vergelijken.
Ik zeg dan meestal niet doen!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 19 december 2019 @ 14:48:59 #231
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190537241
Ik vind het verder een heel suf onderwerp maar de afzonderlijke staten kunnen gewoon wetten maken en implementeren.
De environmental act van Californië heeft met dit onderwerp te maken. Misschien moest je dat eens onderzoeken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190537341
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:35 schreef dellipder het volgende:

[..]

En volgens mij is de hoge mate van autonomie van de afzonderlijke staten in de V.S. het belangrijkste struikelblok als men dit met de provincies in Nederland probeert te vergelijken.
Ik zeg dan meestal niet doen!
Jammer alleen dat je het punt nogal mist.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 december 2019 @ 15:08:17 #233
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190537498
Met orange man bad temper tantrum heb ik al 3 jaar te maken. Dat imo veel lawaai en weinig substantie valt jammer genoeg niet te missen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 19 december 2019 @ 15:15:46 #234
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190537599
Ik heb over een uurtje kerstvakantie. Ondertussen kunnen de Trumpeteers wat gisten en fusten. Ik vermaak me wel door soms even te lurken. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 19 december 2019 @ 15:25:14 #235
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190537749
Een vrij objectieve inbreng over bosbeheer moeten verdedigen, enkel en alleen omdat deze niet ant-Trump uitvalt is zeker niet mijn kerstsfeer topic, maar blijkbaar moet het want niet anti-Trump = triggered!! en dan moet er instant verantwoording worden afgelegd.
Ik vermaak me op mijn beurt niet. Ik vind het maar zielig gedoe.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190537790
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:25 schreef dellipder het volgende:
Een vrij objectieve inbreng over bosbeheer moeten verdedigen, enkel en alleen omdat deze niet ant-Trump uitvalt is zeker niet mijn kerstsfeer topic, maar blijkbaar moet het want niet anti-Trump = triggered!! en dan moet er instant verantwoording worden afgelegd.
Ik vermaak me op mijn beurt niet. Ik vind het maar zielig gedoe.
En nog steeds het punt missen. Knap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 19 december 2019 @ 15:40:05 #237
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190537954
Mooi verhaal, Hans.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 19 december 2019 @ 15:46:00 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_190538039
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2019 15:25 schreef dellipder het volgende:
Een vrij objectieve inbreng over bosbeheer moeten verdedigen, enkel en alleen omdat deze niet ant-Trump uitvalt is zeker niet mijn kerstsfeer topic, maar blijkbaar moet het want niet anti-Trump = triggered!! en dan moet er instant verantwoording worden afgelegd.
Ik vermaak me op mijn beurt niet. Ik vind het maar zielig gedoe.
Dat is het punt niet...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 19 december 2019 @ 23:34:25 #239
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_190548506
"Steun groeit voor doorzetten van impeachment naar de Senaat" :')
2019: The Great Awakening
  Beste debater 2022 donderdag 19 december 2019 @ 23:39:59 #240
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190548602
quote:
13s.gif Op donderdag 19 december 2019 11:07 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Je bedoelt al die daklozen in steden waar Democraten al sinds mensenheugenis het bestuur leveren? Waar het verschil tussen rijk en arm het grootst is en steeds maar verder groeit? 'Progressieve' staten als Californie die zich op de borst kloppen vanwege Silicon Valley en de welvaart, terwijl gewone mensen daar het hoofd steeds moeilijker boven het hoofd kunnen houden.

Links lullen, rechts vullen.
Maar natuurlijk, waar Republikeinen het al decennia voor het zeggen hebben gaat het stukken beter.

Check even de lijstjes 10 armste, minst gezonde staten in de VS met de minste werknemersrechten en laagst genoten educatie. Kijk daarna nog even naar de 10 minst veilige staten van de VS.

TLDR: Waar Republikeinen de scepter zwaaien is het armoe troef. Al decennia.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 19 december 2019 @ 23:42:41 #241
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190548650
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Aha, dus Trump moet in no-time een probleem oplossen wat al decennialang bestaat en sindsdien alleen maar erger is geworden. In ieder geval is de werkloosheid aanzienlijk gedaald (ook onder minderheden) en zijn er wetten aangenomen ter bevordering van het voorkomen van recivide en het investeren in mensen die hun straf hebben uitgezeten.

Maar je hebt groot gelijk in je kritiek op het grote daklozendrama in de VS. Het vangnet voor mensen die tijdelijk in de problemen zitten is heel dun en als het iemand in diens leven een tijdje niet mee zit, is het voor die persoon te hopen dat hij/zij bij familie of vrienden kan aankloppen, anders kan zo iemand dus gewoon op straat belanden. En zie er ook maar weer eens uit te komen.
Dat laatste is het gevolg van Reagonomics. Jeweetwel, van Reagan. De opper-Republikein en conservatieve held. Met zulke fijne maatregelen als een 'kleine overheid', 'ruim baan voor het bedrijfsleven' en belastingverlagingen voor de allerrijksten.

De gevolgen van zijn desastreus economisch beleid zijn nog altijd merkbaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 19 december 2019 @ 23:47:06 #242
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190548739
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 09:59 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Obama heeft het volk dan ook compleet voorgelogen over Obamacare. Die zullen we in de toekomst in de lijsten van slechtste presidenten ooit zien.
Vreemd. Uit alle academische bronnen blijkt niet alleen dat Trump verre van gezien wordt als 'beste president in de moderne Amerikaanse geschiedenis' (die eer gaat naar een Roosevelt, een Eisenhower), tevens blijkt er nergens uit dat Obama tot 'de slechtste' wordt gerekend. Hij staat nergens in de buurt van een Herbert Hoover, James Buchanan of Franklin Pierce.

Maar ben benieuwd naar je bronnen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190549041
Deze impeachment circus zorgt er alleen voor dat er meer Trump stemmers weer gemotiveerd worden om te stemmen, gaat dus averechts werken.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 20 december 2019 @ 00:11:10 #244
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190549235
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 00:01 schreef epicbeardman het volgende:
Deze impeachment circus zorgt er alleen voor dat er meer Trump stemmers weer gemotiveerd worden om te stemmen, gaat dus averechts werken.
Mwah, de verkiezingen zijn bijna een jaar weg. Zie dit ook echt nog niet terug in polls. Kan zijn dat hij wint of verliest, maar voor deze uitspraak zie ik geen ondersteuning.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:29:54 #245
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_190549995
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 00:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kan zijn dat hij wint of verliest,
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:36:36 #246
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190550037
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:29 schreef Enchanter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Op dit moment lijkt me een nauwere deur een betere vergelijking...



Oftewel, niemand kan wat zinnigs erover zeggen.
  vrijdag 20 december 2019 @ 01:58:21 #247
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_190550191
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 13:27 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jammer alleen dat hij sinds zijn aanstelling al veel van zijn tijd moet investeren om zich tegen de door de Democraten verzonnen 'schandalen' te verdedigen. En dat de oppositie hem overal probeert te dwarsbomen, bijvoorbeeld het tegengaan van de tsunami van illegalen,die voor een schijntje het werk doen waardoor arme Amerikanen werkloos thuis zitten.
Kom op Ed, liegen is niet zo netjes. Oh pardon, ik moet het anders stellen:

Heb je een bron?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 20 december 2019 @ 08:36:43 #248
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190551478
Mijn voorspelling in een kek gifje:

  vrijdag 20 december 2019 @ 08:59:52 #249
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190551711
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2019 01:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Kom op Ed, liegen is niet zo netjes. Oh pardon, ik moet het anders stellen:

Heb je een bron?
Zoals immer ben je nooit duidelijk over datgene wat je in twijfel trekt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:55:35 #250
8369 speknek
Another day another slay
pi_190552406
Christianity Today is er klaar mee

quote:
Unfortunately, the words that we applied to Mr. Clinton 20 years ago apply almost perfectly to our current president. Whether Mr. Trump should be removed from office by the Senate or by popular vote next election—that is a matter of prudential judgment. That he should be removed, we believe, is not a matter of partisan loyalties but loyalty to the Creator of the Ten Commandments.

To the many evangelicals who continue to support Mr. Trump in spite of his blackened moral record, we might say this: Remember who you are and whom you serve. Consider how your justification of Mr. Trump influences your witness to your Lord and Savior. Consider what an unbelieving world will say if you continue to brush off Mr. Trump’s immoral words and behavior in the cause of political expediency. If we don’t reverse course now, will anyone take anything we say about justice and righteousness with any seriousness for decades to come? Can we say with a straight face that abortion is a great evil that cannot be tolerated and, with the same straight face, say that the bent and broken character of our nation’s leader doesn’t really matter in the end?

We have reserved judgment on Mr. Trump for years now. Some have criticized us for our reserve. But when it comes to condemning the behavior of another, patient charity must come first. So we have done our best to give evangelical Trump supporters their due, to try to understand their point of view, to see the prudential nature of so many political decisions they have made regarding Mr. Trump. To use an old cliché, it’s time to call a spade a spade, to say that no matter how many hands we win in this political poker game, we are playing with a stacked deck of gross immorality and ethical incompetence. And just when we think it’s time to push all our chips to the center of the table, that’s when the whole game will come crashing down. It will crash down on the reputation of evangelical religion and on the world’s understanding of the gospel. And it will come crashing down on a nation of men and women whose welfare is also our concern.

Trump should be removed from office
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')