quote:Op donderdag 5 december 2019 18:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ben blij als Utopia is afgelopen, ben dat gezeik en elkaar afmaken hier in de Cos
meer dan zat.
ach hou op met die gozer, kwal dat ie er rondlooptquote:Op donderdag 5 december 2019 18:05 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft toch gewoon met iedereen een gesprek gevoerd en een rondje gelopen?
Hij was supervriendelijk tegen iedereen.
Wat betreft Ivan heb je inderdaad een vreselijke tunnelvisiequote:Op donderdag 5 december 2019 18:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
krijg ik zo een wasje voor mn ogen. klopt
Moest er ook nog bijkomen dat hij niet vriendelijk wasquote:Op donderdag 5 december 2019 18:05 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft toch gewoon met iedereen een gesprek gevoerd en een rondje gelopen?
Hij was supervriendelijk tegen iedereen.
weetje, ga lekker even ergens anders je gal zitten spuien. Op het gedrag van Ivan vanmiddag was helemaal niets aan te merken.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach hou op met die gozer, kwal dat ie er rondloopt
vond het in 1 al een verschrikkelijke gast, daar zal het aan liggen, en wederom voegde hij niets toequote:Op donderdag 5 december 2019 18:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat betreft Ivan heb je inderdaad een vreselijke tunnelvisie
Hij was gewoon binnen, was vriendelijk, heeft met iedereen een rondje gelopen en dat was het dan.
Het wordt inderdaad tijd dat het over is. Hier wordt het er ook niet gezelliger op. Zal wel komen omdat er in Utopia niets meer gebeurt dus dan maar los op elkaar. Jammer.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ben blij als Utopia is afgelopen, ben dat gezeik en elkaar afmaken hier in de Cos
meer dan zat.
Stel je niet zo aan.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad tijd dat het over is. Hier wordt het er ook niet gezelliger op. Zal wel komen omdat er in Utopia niets meer gebeurt dus dan maar los op elkaar. Jammer.
dat vind ik echt heel erg meevallen, die strijd heb ik nooit hier gehadquote:Op donderdag 5 december 2019 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad tijd dat het over is. Hier wordt het er ook niet gezelliger op. Zal wel komen omdat er in Utopia niets meer gebeurt dus dan maar los op elkaar. Jammer.
Dat mens spoort echt nietquote:Op donderdag 5 december 2019 18:07 schreef sjampoeh het volgende:
jessie over een naam voor een kind, dat het dan gepest wordt ?
merel had t vanmiddag over dat ze haar dochter diva wilde noemen ?
![]()
vadertje en moedertje spelen ?
dat was wel al duidelijk in je reacties, dat jij het een vreselijke vent vond.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vond het in 1 al een verschrikkelijke gast, daar zal het aan liggen, en wederom voegde hij niets toe
Whehehhehehehequote:Op donderdag 5 december 2019 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat vind ik echt heel erg meevallen, die strijd heb ik nooit hier gehad
Precies beetje lol trappenquote:
als er iemand ouwe koeien uit de sloot aan het halen is dan ben jij het wel op dit momentquote:Op donderdag 5 december 2019 18:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap echt niet waarom je dat nu hier aanhaalt
Ik welquote:Op donderdag 5 december 2019 18:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik snap echt niet waarom je dat nu hier aanhaalt
ik?quote:Op donderdag 5 december 2019 18:12 schreef Verida het volgende:
[..]
als er iemand ouwe koeien uit de sloot aan het halen is dan ben jij het wel op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |