Ik heb het druk gehad met m'n werk, het organiseren van het verlate verjaardagsfeest van m'n dochter afgelopen weekeinde en het bezoeken van open dagen van middelbare scholen. En ik ben in mineur. We genieten wel erg van de mooie omgeving, de vogels, de sneeuwklokjes die aan het opkomen zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:47 schreef Puala het volgende:
Claudia, hoe gaat het met jou en met het prachtige huis?
We hadden hier net intern wat discussie over, maar volgens mij hoor ik je zeggen dat wij deze unit beter niet zo kunnen laten staan als zodanig bij onze grote schuifpui?quote:Op zondag 9 februari 2020 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
Dank.
Ik heb gisteren een Camellia geplant. Misschien niet zo slim gezien de storm van vandaag...
Had ik al gezegd dat wij bij de vorige kleine storm de trampoline achterna moesten rennen? Die was al over de sloot voor ons huis gekomen. Ik ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren. Inmiddels is de trampoline nog beter verankerd en heeft lief er een boomstam op gelegd.
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:33 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
We hadden hier net intern wat discussie over, maar volgens mij hoor ik je zeggen dat wij deze unit beter niet zo kunnen laten staan als zodanig bij onze grote schuifpui?
[ afbeelding ]
En als je em nou omdraait? Krijgt de wind er ook minder vat op?quote:Op zondag 9 februari 2020 11:43 schreef LuNaTiC het volgende:
Yes, dat was onze gedachte inmiddels ook. Het valt hier nog mee, maar beter maar niet kat op het spek binden.
Met wat touw aan hek achterin de tuin en dan moet het wel goedkomen!
Ja, op de kop zetten is heel slim. Ik weet alleen zeker dat-ie hier dan over een paar weken nog zo staat en dat is niet goed voor zo'n ding.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:53 schreef Leandra het volgende:
Leg m op z'n kop en veranker hem dan, en liefst in de hoek van de tuin waar de wind vandaan komt zodat het eerst over de schutting of het huis moet en geen ruimte voor een aanloopje heeft om de trampoline te pakken.
Ik denk dat ik hem bij het nieuwe huis maar laat ingraven
Hier drijven er regelmatig kliko's in de sloot.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:53 schreef BE het volgende:
Van de week zag ik ergens een trampo in een sloot staan.alleen de staanders steken nog omhoog.
Bij een vorige keer harde wind vonden we onze tuinstoel terug in de sloot dus we hebben nu wel het eea vastgezet.
Live streamen een optie?quote:Op zondag 9 februari 2020 11:33 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
We hadden hier net intern wat discussie over, maar volgens mij hoor ik je zeggen dat wij deze unit beter niet zo kunnen laten staan als zodanig bij onze grote schuifpui?
[ afbeelding ]
Zou jij daarop wachten? Ik wil zelf dat iemand het z.s.m. komt repareren. De aannemer heeft nooit op zo'n korte termijn tijd. Ik lees ergens dat stormschade wordt gedekt door de opstalverzekering, dus ik zou een ander bedrijf kunnen vragen om langs te komen. Dan kan dat bedrijf meteen kijken of de dakpannen wel goed liggen.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:26 schreef Puala het volgende:
Ik zou hem laten komen kijken en op zijn minst kritische vragen gaan stellen.
Yep, z.s.m. laten fixen. Je verzekering kan het vast wel oplossen met de aannemer.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zou jij daarop wachten? Ik wil zelf dat iemand het z.s.m. komt repareren. De aannemer heeft nooit op zo'n korte termijn tijd. Ik lees ergens dat stormschade wordt gedekt door de opstalverzekering, dus ik zou een ander bedrijf kunnen vragen om langs te komen. Dan kan dat bedrijf meteen kijken of de dakpannen wel goed liggen.
Vooral omdat ik me afvraag hoe goed de aannemer de dakpannen heeft gelegd... Mogelijk is dit een probleem voor het hele dak.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:37 schreef Gieliovd het volgende:
Verzekering bellen, die hebben vaak contacten. Mooi vervelend!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |