abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190282482
Jia Ruan, we kennen inmiddels allemaal zijn irritante reclames. Mocht je er niet bekend mee zijn, google zijn naam en laaf je aan zijn opdringerige en streberige video's.

Anyway, wat hij doet wordt drop shipping genoemd: het op grote schaal inkopen van goederen om deze via sites als bol.com te kunnen verkopen. Bol.com doet verder alles van opslag tot verzending naar de eindklant.

Nu heeft de FIOD hier problemen mee omdat de drop shippers hiermee invoerrechten omzeilen en in veel gevallen frauderen met btw-aangifte. Jia Ruan zet mensen dus eigenlijk aan tot strafbaar gedrag. En dat terwijl die kerel zelf altijd in het buitenland zit, ver van de Nederlandse autoriteiten.

Klacht: Jia Ruan en drop shipping.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2019 14:40:02 ]
pi_190282496
Haten op de Nederlandse Elon Musk :')
pi_190282602
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:37 schreef pferdfahrer het volgende:
:') :') :') :')
pi_190282719
Ik hoop dat hij in de cel belandt. :)
  donderdag 5 december 2019 @ 14:53:50 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_190282741
nooit van gehoord

kan me niet boeien

2/10 voor de moeite
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Redactie Frontpage donderdag 5 december 2019 @ 14:56:37 #6
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190282777
Wie?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Tettenkoning donderdag 5 december 2019 @ 15:07:35 #7
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190282917
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:53 schreef fathank het volgende:
nooit van gehoord

kan me niet boeien

2/10 voor de moeite
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 5 december 2019 @ 15:23:34 #8
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_190283108
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:44 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

:') :') :') :')
pi_190283197
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:37 schreef pferdfahrer het volgende:
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_190283478
China dropshippers :') . Wat een gore parasieten zijn dat. Een "domme" klant koopt iets voor 30 euro op BOL en jij koopt het voor 5 euro op een Chinese site en laat ze het rechtstreeks versturen naar de klant. Geen voorraad, geen verzendkosten, geen belastingen, geen risico's, geen toegevoegde waarde of eigen input. Alleen lekker ertussen zitten en "slimmer" zijn dan de klant. Te ranzig gewoon.

Dat Ali & consorten maar gauw aan banden mag worden gelegd door de EU ^O^ _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_190284091
Weet niet hoe kan, maar iedereen krijgt Facebook reclames van hem :')

Zelf al meerdere malen gerapporteerd maar hij blijft terugkomen :{w
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_190286687
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 15:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
China dropshippers :') . Wat een gore parasieten zijn dat. Een "domme" klant koopt iets voor 30 euro op BOL en jij koopt het voor 5 euro op een Chinese site en laat ze het rechtstreeks versturen naar de klant. Geen voorraad, geen verzendkosten, geen belastingen, geen risico's, geen toegevoegde waarde of eigen input. Alleen lekker ertussen zitten en "slimmer" zijn dan de klant. Te ranzig gewoon.

Helemaal mee eens. Mogen ze eens aan banden gaan leggen. Als de EU hier werk van maakt hebben ze mijn zegen. ^O^
pi_190286734
Gewoon een goeie goos ik heb laatst nog fried rice met hem gegeten gwn zaken
pi_190286736
quote:

Ook goed opgemerkt dat zij in het hele proces geen enkele waarde toevoegen, wat normaal is in een keten van producent naar klant. Het zijn een stelletje parasieten die er slim tussen gaan zitten via bol.com.
pi_190286777
quote:
9s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:36 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Anyway, wat hij doet wordt drop shipping genoemd: het op grote schaal inkopen van goederen om deze via sites als bol.com te kunnen verkopen. Bol.com doet verder alles van opslag tot verzending naar de eindklant.
Met dropshipping koop je toch niks zelf in. Je bent alleen een soort tussenpersoon tussen klant en leverancier. Of wanneer je via bol.com werkt, plaats je simpelweg de advertenties en zorg je ervoor dat wanneer iemand op bol.com besteld, je leverancier het pakketje gaat versturen.

Voordeel is dat je dan zelf geen voorraad bij hoeft te houden, maar alleen het contact faciliteert en de artikelen online plaatst.

Tijdje bij webshop gewerkt die dropshipping deed voor kleding, voornamelijk voor fysieke winkels die zelf geen webshop hadden of wilden. Zij maakten foto's en plaatsten alles online op hun platform. Winkel kreeg mailtje bij bestelling, webshop kreeg een bepaald percentage van elke verkoop. Kun je wel goed cashen.
  donderdag 5 december 2019 @ 19:27:09 #16
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190286784
quote:
9s.gif Op donderdag 5 december 2019 14:36 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Je weet niet wat dropshipping is dus..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_190286804
Eén van mijn cliënten doet dus dit werk wat hij zelf een "eigen onderneming" noemt. :')

Geld vangen omdat je vanachter je computertje iets op bol.com gooit wat je zelf via Ali Express heb ingekocht. Ze zien het product niet eens, dat gaat gewoon vanuit China naar een opslagpunt van bol.com en van daaruit naar de eindklant.
  donderdag 5 december 2019 @ 19:29:36 #18
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190286827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:28 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Eén van mijn cliënten doet dus dit werk wat hij zelf een "eigen onderneming" noemt. :')

Geld vangen omdat je vanachter je computertje iets op bol.com gooit wat je zelf via Ali Express heb ingekocht. Ze zien het product niet eens, dat gaat gewoon vanuit China naar een opslagpunt van bol.com en van daaruit naar de eindklant.
Daar is geen hol mis mee gast.. als ik morgen een kabeltje nodig heb, koop ik heb dus via die weg.. Omdat ie in dat geval al in NL is, daar betaal ik dan iets meer voor..

Heeft het geen haast dan haal ik hem wel bij Ali
pi_190286898
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Met dropshipping koop je toch niks zelf in. Je bent alleen een soort tussenpersoon tussen klant en leverancier. Of wanneer je via bol.com werkt, plaats je simpelweg de advertenties en zorg je ervoor dat wanneer iemand op bol.com besteld, je leverancier het pakketje gaat versturen.

Voordeel is dat je dan zelf geen voorraad bij hoeft te houden, maar alleen het contact faciliteert en de artikelen online plaatst.

Tijdje bij webshop gewerkt die dropshipping deed voor kleding, voornamelijk voor fysieke winkels die zelf geen webshop hadden of wilden. Zij maakten foto's en plaatsten alles online op hun platform. Winkel kreeg mailtje bij bestelling, webshop kreeg een bepaald percentage van elke verkoop. Kun je wel goed cashen.
Heel veel van die lui die aan e-commerce doen schijnen allerlei importheffingen te ontlopen en te sjoemelen met btw.

Ik doe Wwft-plichtig werk en ik heb een klant die dus zo'n "eigen onderneming" heeft zoals hij het noemt (zo'n generatie Z-knulletje uit 1999 weet je wel, lekker niet studeren en je best doen want onze generatie doet het veul slimmer en wij kunnen niet tegen stress en tegenslag).

Ik vraag me af of hier melding van moet maken.
  donderdag 5 december 2019 @ 19:33:14 #20
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190286912
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:32 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Heel veel van die lui die aan e-commerce doen schijnen allerlei importheffingen te ontlopen en te sjoemelen met btw.

Ik doe Wwft-plichtig werk en ik heb een klant die dus zo'n "eigen onderneming" heeft zoals hij het noemt (zo'n generatie Z-knulletje uit 1999 weet je wel, lekker niet studeren en je best doen want onze generatie doet het veul slimmer en wij kunnen niet tegen stress en tegenslag).

Je snapt er geen hout van...
pi_190286920
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:32 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Sowieso wel een terechte klacht ja, niet alleen vanwege wat jij noemt maar ook omdat bol.com echt vervuild raakt met allerlei teringzooi.

Laatst op zoek naar boekensteunen, moest ik door 4 pagina's met zooi die letterlijk van Aliexpress is gekopieerd.
pi_190286931
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:33 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Je snapt er geen hout van...
Ik zie het als parasieten. Jij vindt het schijnbaar handig dat zij het aanbod op bol.com wat aanvullen.
  donderdag 5 december 2019 @ 19:36:01 #23
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190286966
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:34 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Ik zie het als parasieten. Jij vindt het schijnbaar handig dat zij het aanbod op bol.com wat aanvullen.
Nogmaals je noemt iets dropshipping wat het helemaal niet is...

Dat wat daadwerkelijk dropshipping is, dat moet aangepakt worden, maar schijnbaar zie je net als zovelen geen enkel verschil..

Beetje dik lelijk wijf op facebook niveau :O
pi_190287146
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:36 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nogmaals je noemt iets dropshipping wat het helemaal niet is...

Dat wat daadwerkelijk dropshipping is, dat moet aangepakt worden, maar schijnbaar zie je net als zovelen geen enkel verschil..

Beetje dik lelijk wijf op facebook niveau :O
:D

Wilde net typen "dat hep op Facebook gestaan", maar dan laat ik het hier maar even bij :@
pi_190287716
quote:

Zulke domme mensen verdienen het dan toch gewoon om op zo'n manier 'opgelicht' te worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')