quote:Op donderdag 5 december 2019 14:37 schreef pferdfahrer het volgende:
Haten op de Nederlandse Elon Musk
quote:Op donderdag 5 december 2019 14:53 schreef fathank het volgende:
nooit van gehoord
kan me niet boeien
2/10 voor de moeite
quote:Op donderdag 5 december 2019 14:37 schreef pferdfahrer het volgende:
Haten op de Nederlandse Elon Musk
Helemaal mee eens. Mogen ze eens aan banden gaan leggen. Als de EU hier werk van maakt hebben ze mijn zegen.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
China dropshippers. Wat een gore parasieten zijn dat. Een "domme" klant koopt iets voor 30 euro op BOL en jij koopt het voor 5 euro op een Chinese site en laat ze het rechtstreeks versturen naar de klant. Geen voorraad, geen verzendkosten, geen belastingen, geen risico's, geen toegevoegde waarde of eigen input. Alleen lekker ertussen zitten en "slimmer" zijn dan de klant. Te ranzig gewoon.
Dat Ali & consorten maar gauw aan banden mag worden gelegd door de EU![]()
Ook goed opgemerkt dat zij in het hele proces geen enkele waarde toevoegen, wat normaal is in een keten van producent naar klant. Het zijn een stelletje parasieten die er slim tussen gaan zitten via bol.com.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
China dropshippers. Wat een gore parasieten zijn dat. Een "domme" klant koopt iets voor 30 euro op BOL en jij koopt het voor 5 euro op een Chinese site en laat ze het rechtstreeks versturen naar de klant. Geen voorraad, geen verzendkosten, geen belastingen, geen risico's, geen toegevoegde waarde of eigen input. Alleen lekker ertussen zitten en "slimmer" zijn dan de klant. Te ranzig gewoon.
Met dropshipping koop je toch niks zelf in. Je bent alleen een soort tussenpersoon tussen klant en leverancier. Of wanneer je via bol.com werkt, plaats je simpelweg de advertenties en zorg je ervoor dat wanneer iemand op bol.com besteld, je leverancier het pakketje gaat versturen.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:36 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Anyway, wat hij doet wordt drop shipping genoemd: het op grote schaal inkopen van goederen om deze via sites als bol.com te kunnen verkopen. Bol.com doet verder alles van opslag tot verzending naar de eindklant.
Je weet niet wat dropshipping is dus..quote:Op donderdag 5 december 2019 14:36 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Anyway, wat hij doet wordt drop shipping genoemd: het op grote schaal inkopen van goederen om deze via sites als bol.com te kunnen verkopen. Bol.com doet verder alles van opslag tot verzending naar de eindklant.
Daar is geen hol mis mee gast.. als ik morgen een kabeltje nodig heb, koop ik heb dus via die weg.. Omdat ie in dat geval al in NL is, daar betaal ik dan iets meer voor..quote:Op donderdag 5 december 2019 19:28 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Eén van mijn cliënten doet dus dit werk wat hij zelf een "eigen onderneming" noemt.![]()
Geld vangen omdat je vanachter je computertje iets op bol.com gooit wat je zelf via Ali Express heb ingekocht. Ze zien het product niet eens, dat gaat gewoon vanuit China naar een opslagpunt van bol.com en van daaruit naar de eindklant.
Heel veel van die lui die aan e-commerce doen schijnen allerlei importheffingen te ontlopen en te sjoemelen met btw.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Met dropshipping koop je toch niks zelf in. Je bent alleen een soort tussenpersoon tussen klant en leverancier. Of wanneer je via bol.com werkt, plaats je simpelweg de advertenties en zorg je ervoor dat wanneer iemand op bol.com besteld, je leverancier het pakketje gaat versturen.
Voordeel is dat je dan zelf geen voorraad bij hoeft te houden, maar alleen het contact faciliteert en de artikelen online plaatst.
Tijdje bij webshop gewerkt die dropshipping deed voor kleding, voornamelijk voor fysieke winkels die zelf geen webshop hadden of wilden. Zij maakten foto's en plaatsten alles online op hun platform. Winkel kreeg mailtje bij bestelling, webshop kreeg een bepaald percentage van elke verkoop. Kun je wel goed cashen.
Je snapt er geen hout van...quote:Op donderdag 5 december 2019 19:32 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Heel veel van die lui die aan e-commerce doen schijnen allerlei importheffingen te ontlopen en te sjoemelen met btw.
Ik doe Wwft-plichtig werk en ik heb een klant die dus zo'n "eigen onderneming" heeft zoals hij het noemt (zo'n generatie Z-knulletje uit 1999 weet je wel, lekker niet studeren en je best doen want onze generatie doet het veul slimmer en wij kunnen niet tegen stress en tegenslag).
Ik vraag me af of hier melding van moet maken.
Sowieso wel een terechte klacht ja, niet alleen vanwege wat jij noemt maar ook omdat bol.com echt vervuild raakt met allerlei teringzooi.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:32 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Heel veel van die lui die aan e-commerce doen schijnen allerlei importheffingen te ontlopen en te sjoemelen met btw.
Ik doe Wwft-plichtig werk en ik heb een klant die dus zo'n "eigen onderneming" heeft zoals hij het noemt (zo'n generatie Z-knulletje uit 1999 weet je wel, lekker niet studeren en je best doen want onze generatie doet het veul slimmer en wij kunnen niet tegen stress en tegenslag).
Ik vraag me af of hier melding van moet maken.
Ik zie het als parasieten. Jij vindt het schijnbaar handig dat zij het aanbod op bol.com wat aanvullen.quote:
Nogmaals je noemt iets dropshipping wat het helemaal niet is...quote:Op donderdag 5 december 2019 19:34 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Ik zie het als parasieten. Jij vindt het schijnbaar handig dat zij het aanbod op bol.com wat aanvullen.
quote:Op donderdag 5 december 2019 19:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nogmaals je noemt iets dropshipping wat het helemaal niet is...
Dat wat daadwerkelijk dropshipping is, dat moet aangepakt worden, maar schijnbaar zie je net als zovelen geen enkel verschil..
Beetje dik lelijk wijf op facebook niveau![]()
Zulke domme mensen verdienen het dan toch gewoon om op zo'n manier 'opgelicht' te worden?quote:Op donderdag 5 december 2019 15:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |