abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 december 2019 @ 07:39:46 #151
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190322345
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 06:41 schreef crystal_meth het volgende:
atrupar twitterde op zondag 08-12-2019 om 05:25:18 Trump, speaking to the Israeli American Council: "You're not nice people at all, but you have to vote for me. You have no choice. You're not going to vote for Pocahontas, I can tell you that. You're not going to vote for the wealth tax!" https://t.co/IXoaVUw6MU reageer retweet
En men vindt het nog grappig ook daar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190322351
quote:
9s.gif Op zondag 8 december 2019 07:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En men vindt het nog grappig ook daar.
I know you from the real estate business, you are not nice people at all.

Een kleine comedy routine tijdens een toespraak.
Dat je het niet grappig vind oké, maar om dit serieus te nemen terwijl de zaal lacht.....
pi_190322357
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 09:08 schreef Ulx het volgende:
MariaTeresa1 twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 23:35:42 BREAKING: ⁦@:amazon⁩ agrees to open in Hudson Yards in a deal without any financial incentives from New York City or state.🤔⁦@:AOC⁩ ⁦@:votolatino⁩ https://t.co/RjaufJU2wz reageer retweet
Dat heeft AOC toch maar mooi weten te regelen. Ze werd afgebrand omdat ze tegen die cadeautjes voor grote bedrijven was, maar ze blijkt gewoon gelijk te hebben gehad.
Het is alsof je een vakantie naar een luxe resort in de Bahama’s afwijst om vervolgens blij te zijn met een weekendje kamperen in Texel.

https://www.nytimes.com/2(...)on-hudson-yards.html
  Overall beste user 2022 zondag 8 december 2019 @ 08:08:09 #154
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190322376
Lieverkoekjes worden niet gebakken, hč.

Dat Amazon met een omzet van een biljoen en amper winstbelasting betalend zich niet zonder subsidie ergens wilde vestigen was volkomen bezopen.

Uiteindelijk bleek staatssteun dus niet nodig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_190322399
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 08:08 schreef Ulx het volgende:
Lieverkoekjes worden niet gebakken, hč.

Dat Amazon met een omzet van een biljoen en amper winstbelasting betalend zich niet zonder subsidie ergens wilde vestigen was volkomen bezopen.

Uiteindelijk bleek staatssteun dus niet nodig.
Het was een belastingkorting, het is niet dat de staat subsidies zou geven aan Amazon.
Bovendien zouden die 25.000 mensen die daar aan het werk zijn wel belasting betalen en gebruik maken van de voorzieningen daar enz enz.
Leuk dat er 1500 banen erbij komen maar het staat natuurlijk in het niet bij de deal die is afgeketst.
pi_190322433
Toch maar plaatsen:
...” There was no guarantee Amazon would create 25,000 jobs, and no penalty if they didn't, just less taxpayer cash. Amazon wanted a 99-year lease for the lot at no more than $31.25/sqft. It would get that, plus the REAP and ICAP tax benefits, regardless of the number of jobs created...”

https://mobile.twitter.com/maxkennerly/status/1203337303655174146

Lees chivaz...lees...de thread. Informatie.
pi_190322670
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 06:41 schreef crystal_meth het volgende:
atrupar twitterde op zondag 08-12-2019 om 05:25:18 Trump, speaking to the Israeli American Council: "You're not nice people at all, but you have to vote for me. You have no choice. You're not going to vote for Pocahontas, I can tell you that. You're not going to vote for the wealth tax!" https://t.co/IXoaVUw6MU reageer retweet
Griezeliger is het als je naar het derde filmpje in deze « thread ». Kijkt: daarin zegt Trump ( om de media crazy te driven) half om half voor de grap dat hij niet nog 5 jaar wil blijven, maar « maak it nine, make it 13 ».
En - denk aan Groenland kopen- zo heel veel gevoel voor humor heeft deze man niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 08-12-2019 09:41:29 ]
pi_190322967
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 07:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

I know you from the real estate business, you are not nice people at all.

Een kleine comedy routine tijdens een toespraak.
Dat je het niet grappig vind oké, maar om dit serieus te nemen terwijl de zaal lacht.....
Hij zei ook dit:
atrupar twitterde op zondag 08-12-2019 om 05:13:13 Trump, speaking to the Israeli American Council: "We have to get the people of our country, of this country, to love Israel more ... because you have people that are Jewish people, that are great people -- they don't love Israel enough. You know that." https://t.co/sruLxwC5vY reageer retweet
De aanwezigen vinden het misschien leuk, dat zijn rechtse pro-Israel conservatieven. Maar Amerikaanse Joden die de Israeli American Council niet steunen zien dit ook, en die zullen niet gediend zijn met zo'n opmerking, of met Trump's zinspelingen over rijke Joden...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 zondag 8 december 2019 @ 09:51:16 #159
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190323079
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 08:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het was een belastingkorting, het is niet dat de staat subsidies zou geven aan Amazon.
Bovendien zouden die 25.000 mensen die daar aan het werk zijn wel belasting betalen en gebruik maken van de voorzieningen daar enz enz.
Leuk dat er 1500 banen erbij komen maar het staat natuurlijk in het niet bij de deal die is afgeketst.
Belastingkorting is gewoon subsidie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 8 december 2019 @ 10:01:48 #160
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190323186
For Trump, Instinct After Florida Killings Is Simple: Protect Saudis

quote:
Mr. Trump was so quick and so eager to assure the Saudis that the relationship would continue before anyone knew how to categorize the shooting that it raised questions about how the administration would have responded if the suspect had been an Iranian, or an immigrant from Mexico. During the 2016 presidential campaign, Mr. Trump often cited the killing of a young woman in California by an undocumented immigrant as a reason to crack down on immigration and build a wall along the southern border.

“Had an attack been carried out by any country on his Muslim ban, his reaction would have been very different,” said Aaron David Miller, a longtime Middle East negotiator and now a senior fellow at the Carnegie Endowment for International Peace.

“But when it comes to Saudi, the default position is to defend,” he said, “Driven by oil, money, weapons sales, a good deal of Saudi feting and flattery, Trump has created a virtually impenetrable zone of immunity for Saudi Arabia.”


Klare taal.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 8 december 2019 @ 11:14:19 #161
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_190324424
Is het gesodemieter nu eindelijk eens klaar?
Kunnen we nu eindelijk weer eens aan het werk gaan stelletje losers?! (Democrats)
realDonaldTrump twitterde op donderdag 05-12-2019 om 17:49:52 Nancy Pelosi just had a nervous fit. She hates that we will soon have 182 great new judges and sooo much more. Stock Market and employment records. She says she “prays for the President.” I don’t believe her, not even close. Help the homeless in your district Nancy. USMCA? reageer retweet
  Redactie Games zondag 8 december 2019 @ 11:22:07 #162
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_190324552
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:14 schreef Bocaj het volgende:
Is het gesodemieter nu eindelijk eens klaar?
Nee.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_190324587
Je bedoelt de republikeinen zeker?

https://www.vox.com/2019/(...)ouse-democrats-trump

House Democrats have passed nearly 400 bills. Trump and Republicans are ignoring them.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 8 december 2019 @ 11:31:08 #164
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_190324756
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 11:22 schreef Puddington het volgende:

[..]

Nee.
Je zult worden teleurgesteld! ;)
  Redactie Games zondag 8 december 2019 @ 11:33:04 #165
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_190324796
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:31 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Je zult worden teleurgesteld! ;)
Oké.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_190325231
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:14 schreef Bocaj het volgende:
Is het gesodemieter nu eindelijk eens klaar?
Kunnen we nu eindelijk weer eens aan het werk gaan stelletje losers?! (Democrats)
realDonaldTrump twitterde op donderdag 05-12-2019 om 17:49:52 Nancy Pelosi just had a nervous fit. She hates that we will soon have 182 great new judges and sooo much more. Stock Market and employment records. She says she “prays for the President.” I don’t believe her, not even close. Help the homeless in your district Nancy. USMCA? reageer retweet
[ afbeelding ]
Stem jij SGP en ben je toevallig diep religieus?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190325612
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 09:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Belastingkorting is gewoon subsidie.
Belastingkorting is niets meer dan het houden van je eigen geld.
Dat de staat er wat minder van steelt kan ik onmogelijk een subsidie noemen.
  Overall beste user 2022 zondag 8 december 2019 @ 12:31:13 #168
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190325791
Aha, Chivaz is een corporatocratist.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 8 december 2019 @ 12:38:17 #169
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_190325904
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:14 schreef Bocaj het volgende:
Is het gesodemieter nu eindelijk eens klaar?
Kunnen we nu eindelijk weer eens aan het werk gaan stelletje losers?! (Democrats)
realDonaldTrump twitterde op donderdag 05-12-2019 om 17:49:52 Nancy Pelosi just had a nervous fit. She hates that we will soon have 182 great new judges and sooo much more. Stock Market and employment records. She says she “prays for the President.” I don’t believe her, not even close. Help the homeless in your district Nancy. USMCA? reageer retweet
[ afbeelding ]
Argument bij video. Snap je niet dat dit juist gaat over heel Amerika? Vind jij dat een president boven de wet staat?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_190326179
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stem jij SGP en ben je toevallig diep religieus?
Ik zie deze vraag behoorlijk vaak langs komen in dit topic. Ik vind dat redelijk ongepast. Ik weet dat Trump door een deel van religieus Amerika gesteund wordt (een heel deel ook niet, misschien wel de bekendste conservatieve voorganger van Amerika, John Piper, steunt Trump helemaal niet). Maar Trump is geen SGP'er. De SGP associëren met Trump is dan ook gewoon dom. Ja, de Nederlandse SGP zag liever Trump dan Clinton. Logisch. Maar bij de SGP zou Trump nooit lijsttrekker zijn geworden.

Piper noemde Trump al bij zijn inauguratie onbekwaam:
https://www.desiringgod.o(...)nqualified-president

[ Bericht 1% gewijzigd door Hanca op 08-12-2019 13:01:10 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Overall beste user 2022 zondag 8 december 2019 @ 13:07:51 #171
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190326495
thehill twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 22:52:54 President Trump: "I have a very good relationship with Kim Jong Un. I think we both want to keep it that way. He knows I have an election coming up. I don't think he wants to interfere with that, but we'll have to see." https://t.co/1ZKmQBnTMJ reageer retweet
Kim.....if you're listening.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_190326508
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 12:52 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik zie deze vraag behoorlijk vaak langs komen in dit topic. Ik vind dat redelijk ongepast. Ik weet dat Trump door een deel van religieus Amerika gesteund wordt (een heel deel ook niet, misschien wel de bekendste conservatieve voorganger van Amerika, John Piper, steunt Trump helemaal niet). Maar Trump is geen SGP'er. De SGP associëren met Trump is dan ook gewoon dom. Ja, de Nederlandse SGP zag liever Trump dan Clinton. Logisch. Maar bij de SGP zou Trump nooit lijsttrekker zijn geworden.

Piper noemde Trump al bij zijn inauguratie onbekwaam:
https://www.desiringgod.o(...)nqualified-president
Persoonlijk is Trump natuurlijk verre van een SGP'er, maar in beleid pampert hij juist de zeer conservatieve religieuze achterban flink.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190326851
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 23:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De DOJ heeft volgens mij niet gezegd dat die mening/richtlijn van de OLC niet klopte. Heb je daar een bron van?

Mueller gaf zoals ik het me herinner juist aan zich gebonden te voelen door die OLC richtlijn en vond dat, doordat hij de president niet kon aanklagen, het niet fair om dan wel in een rapport op te schrijven dat hij het anders wel gedaan had, aangezien daar geen verdediging tegen mogelijk was.
Had even geen tijd om het op te zoeken, bij deze alsnog.

Je hebt gelijk, Barr was heel voorzichtig om zich hier niet over uit te laten. Hij probeerde het alleen over te laten komen alsof Mueller zijn beslissing om niet tot vervolging over te gaan niets te maken had met de OLC bevinding. Wat uiteraard wel zo was.

Zie onder andere:
https://www.politico.com/(...)william-barr-1346881

https://thinkprogress.org(...)he-bus-3e01b18f1ee3/

https://edition.cnn.com/p(...)4b9faa078f7288b50cd9

Het waren de trollen hier die zeiden dat het wel gewoon kon. Ik neem aan dat dit zo vanzelfsprekend is dat je daar geen bronnen voor nodig hebt. Anders gewoon de posts rond die tijd in dit topic van bijvoorbeeld waarschijnlijk Refragmental e.d. bekijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ITs_relative op 08-12-2019 13:34:44 ]
  zondag 8 december 2019 @ 13:30:09 #174
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_190326863
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stem jij SGP en ben je toevallig diep religieus?
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 12:52 schreef Hanca het volgende:
Ja, de Nederlandse SGP zag liever Trump dan Clinton.
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Persoonlijk is Trump natuurlijk verre van een SGP'er, maar in beleid pampert hij juist de zeer conservatieve religieuze achterban flink.
Mijn ouders waren gereformeerd, mijn opvoeding was dus ook zo...
Liever niet op zondag naar de bios of zwembad...
Verder niet streng hoor, hadden ook gewoon tv ed.

Dus als dit van enige betekenis is... ;)
pi_190326941
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:08 schreef Monolith het volgende:

[..]
Persoonlijk is Trump natuurlijk verre van een SGP'er, maar in beleid pampert hij juist de zeer conservatieve religieuze achterban flink.
Klopt, maar dat maakt Trump geen SGPer en dat maakt ook niet dat elke SGPer graag een type Trump als president ziet. Eerder nog Pence, denk ik. Maar doen alsof Trump en SGP hetzelfde is slaat gewoon als een tang op een varken.
En de aanname die hier constant gemaakt wordt dat heel diep religieus Amerika nog steeds achter Trump staat of zelfs achter Trump heeft gestaan is ook gewoon bewezen onwaar. Piper is ook niet de enige voorganger die Trump vanaf het begin heeft bekritiseerd, al zijn de meeste andere wel meer evangelisch.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_190326998
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 13:34 schreef Hanca het volgende:

[..]

Klopt, maar dat maakt Trump geen SGPer en dat maakt ook niet dat elke SGPer graag een type Trump als president ziet. Eerder nog Pence, denk ik. Maar doen alsof Trump en SGP hetzelfde is slaat gewoon als een tang op een varken.
En de aanname die hier constant gemaakt wordt dat heel diep religieus Amerika nog steeds achter Trump staat of zelfs achter Trump heeft gestaan is ook gewoon bewezen onwaar. Piper is ook niet de enige voorganger die Trump heeft bekritiseerd, al zijn de meeste andere wel meer evangelisch.
Wellicht dat bepaalde religieuzen moeite hebben met zijn gedrag, maar het beleid waar deze regering voor staat is gewoon keihard conservatief. Zie de keuzes voor het Hooggerechtshof. Juist om die reden bevreemdt het mij dat seculiere Nederlanders zo weglopen met Trump/de Republikeinen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 zondag 8 december 2019 @ 13:45:01 #177
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190327125
CBSNews twitterde op zondag 08-12-2019 om 13:18:37 House approves bill to strengthen Voting Rights Act https://t.co/zYLCP2FPI2 https://t.co/UNflYVlT9O reageer retweet
Het zal wel weer bij McConnell in de shredder verdwijnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_190327164
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 11:14 schreef Bocaj het volgende:
Is het gesodemieter nu eindelijk eens klaar?
Kunnen we nu eindelijk weer eens aan het werk gaan stelletje losers?! (Democrats)
realDonaldTrump twitterde op donderdag 05-12-2019 om 17:49:52 Nancy Pelosi just had a nervous fit. She hates that we will soon have 182 great new judges and sooo much more. Stock Market and employment records. She says she “prays for the President.” I don’t believe her, not even close. Help the homeless in your district Nancy. USMCA? reageer retweet
[ afbeelding ]
Goeden trolpoging.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 8 december 2019 @ 13:54:08 #179
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190327246
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 08:08 schreef Ulx het volgende:

Uiteindelijk bleek staatssteun dus niet nodig.
En komt het project er ook niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 8 december 2019 @ 14:04:09 #180
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190327399
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 13:29 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Had even geen tijd om het op te zoeken, bij deze alsnog.

Je hebt gelijk, Barr was heel voorzichtig om zich hier niet over uit te laten. Hij probeerde het alleen over te laten komen alsof Mueller zijn beslissing om niet tot vervolging over te gaan niets te maken had met de OLC bevinding. Wat uiteraard wel zo was.

Zie onder andere:
https://www.politico.com/(...)william-barr-1346881

https://thinkprogress.org(...)he-bus-3e01b18f1ee3/

https://edition.cnn.com/p(...)4b9faa078f7288b50cd9

Het waren de trollen hier die zeiden dat het wel gewoon kon. Ik neem aan dat dit zo vanzelfsprekend is dat je daar geen bronnen voor nodig hebt. Anders gewoon de posts rond die tijd in dit topic van bijvoorbeeld waarschijnlijk Refragmental e.d. bekijken.
Ok, thanks. Was de opmerking dat "je daar dan geen bronnen voor nodig hebt" aan mij gericht of gericht tegen types als Refragmental?
pi_190327508
Deze mevrouw doet even een Klaas Dijkhoffje:
https://www.politico.com/(...)tolen-jewelry-077761
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190327520
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ok, thanks. Was de opmerking dat "je daar dan geen bronnen voor nodig hebt" aan mij gericht of gericht tegen types als Refragmental?
Niet aan jou natuurlijk.
pi_190327685
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:10 schreef Monolith het volgende:
Deze mevrouw doet even een Klaas Dijkhoffje:
https://www.politico.com/(...)tolen-jewelry-077761
Schaamteloos. Gelukkig krijgt ze het niet.
  Overall beste user 2022 zondag 8 december 2019 @ 14:22:24 #184
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190327727
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 13:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En komt het project er ook niet.
Die 25k banen waren niet gegarandeerd, en mochten het er minder worden dan waren er geen consequenties voor Amazon.
Dan zeg ik: Kutdeal, niet doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 8 december 2019 @ 14:23:17 #185
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190327746
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:22 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die 25k banen waren niet gegarandeerd
Zal best, maar net doen alsof er nu iets soortgelijks voor in de plaats komt slaat nergens op.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 8 december 2019 @ 14:23:40 #186
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190327752
quote:
Giuliani ‘Caused Shock’ Among Ukrainians for Working with Expelled Politician Who Proposed Leasing Crimea to Russia

In an attempt to exonerate President Donald Trump, Rudy Giuliani has been working with right-wing media outlet One America News Network (OAN) to produce a television special featuring a string of current and former Ukrainian officials defending Trump’s conduct in withholding military aid to Ukraine and seeking investigations of the Bidens.

According to OAN, the special, which will include the officials testifying “under oath” (though without any penalty for lying), is a two-part exclusive event in which Giuliani “debunks the impeachment hoax and exposes Biden family corruption in Ukraine.”

But the sordid list of “witnesses” taking part in the Giuliani-led effort, for the most part, appears to be laundry list of corrupt or otherwise extremely impeachable public figures. Of particular note is a former parliamentarian who was expelled from the country after proposing Crimea be rented to Russia, according to a Saturday report from The Daily Beast.

“Indeed, Giuliani’s choice of guest stars in his would-be reality show, and his wider cast of sources, caused shock among many in Kyiv’s establishment who know their questionable backgrounds in considerable detail,” the report said.

Andrii Artemenko was expelled from Ukraine’s Radical Party and accused of treason by Ukrainian prosecutors in 2017 for meeting with President Trump’s then-personal attorney Michael Cohen, and Russian-American businessman and former Trump associate Felix Sater on January 27 in New York — where a strategy was discussed that would permit Russia to lease Crimea for between 50-100 years.

Ukrainian prosecutors accused Artemenko of conspiring with Russia to commit “subversive acts against Ukraine,” by designing a strategy that would “legitimize the temporary occupation” of the Crimean peninsula, which Russia forcibly and illegally annexed in 2014. Artemenko reportedly told the Daily Beast that he played “the key role” in helping Trump’s investigations.

OAN said in advance that Artemenko would be featured on the first episode of Giuliani’s special, along with the former Ukrainian diplomat at the center of allegations that Ukraine meddled in the 2016 U.S. presidential election, Andrii Telizhenko, and attorney and Chairman of the Central Election Commission of Ukraine Michaelo Okhendovsky.

Despite the apparent lack of credibility in Giuliani’s efforts, President Donald Trump on Saturday told reporters Giuliani was going to report his findings to U.S. Attorney General William Barr and Congress.
Er komt een tweedelige "docu", waar Rudy een boekje open doet met een reeks aan corrupte Oekraďners en een landverrader als Artemenko. Feestelijk.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 december 2019 @ 14:24:40 #187
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190327768
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Er komt een tweedelige "docu", waar Rudy een boekje open doet met een reeks aan corrupte Oekraďners en een landverrader als Artemenko. Feestelijk.
Ah, kunnen we eindelijk de écht eerlijke getuigen horen! :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Overall beste user 2022 zondag 8 december 2019 @ 14:25:09 #188
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190327775
quote:
14s.gif Op zondag 8 december 2019 14:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zal best, maar net doen alsof er nu iets soortgelijks voor in de plaats komt slaat nergens op.
Wat garandeerde het project dan aan banen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_190327777
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht dat bepaalde religieuzen moeite hebben met zijn gedrag, maar het beleid waar deze regering voor staat is gewoon keihard conservatief. Zie de keuzes voor het Hooggerechtshof. Juist om die reden bevreemdt het mij dat seculiere Nederlanders zo weglopen met Trump/de Republikeinen.
Natuurlijk zijn er punten in het beleid waar mensen van de SGP misschien ook wel blij mee zijn, maar dat maakt zeker Trump nog geen SGPer (ik heb het idee dat die punten ook eerder van Pence vandaan komen dan van Trump, Pence heeft bijvoorbeeld een grote hand gehad in het kiezen van de nieuwe leden van het hooggerechtshof).

Maar ik vind het sowieso onnodig, we vergelijken slechte democraten toch ook niet steeds met partijen in Nederland?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 8 december 2019 @ 14:26:30 #190
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190327790
Zelfs Matt Gaetz, iemand die Trump zou verdedigen als die iemand op straat neer zou schieten, moest op CNN toegeven dat wat Giuliani allemaal aan het doen is er niet goed uit ziet:
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 8 december 2019 @ 14:26:41 #191
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190327794
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat garandeerde het project dan aan banen?
Wat?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Overall beste user 2022 zondag 8 december 2019 @ 14:39:18 #192
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190327922
quote:
5s.gif Op zondag 8 december 2019 14:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat?
Hoeveel banen garandeerde het project dan dat gokken met belastinggeld een goed plan was?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 8 december 2019 @ 14:44:25 #193
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190327967
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoeveel banen garandeerde het project dan dat gokken met belastinggeld een goed plan was?
Waarom stel je zo'n domme vraag waar geen antwoord op is? Je bent gesnapt, laat het gaan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_190331236
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2019 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
Zelfs Matt Gaetz, iemand die Trump zou verdedigen als die iemand op straat neer zou schieten, moest op CNN toegeven dat wat Giuliani allemaal aan het doen is er niet goed uit ziet:
Waarom ontaarden die gesprekken altijd in onverstaanbaar door elkaar kakelen en elkaar overschreeuwen?

Ove de impeachmentprocedure:
kylegriffin1 twitterde op zondag 08-12-2019 om 18:00:45 Chairman Nadler on CNN: "We have invited him to testify. We invited him to send witnesses. We invited him to send his counsel to cross-examine witnesses. He's declined to do all of this. If he had any exculpatory evidence, they would have brought it forward." reageer retweet
pi_190331392
Trump zweet alvast peentjes voor morgen:
realDonaldTrump twitterde op zondag 08-12-2019 om 16:29:19 Less than 48 hours before start of the Impeachment Hearing Hoax, on Monday, the No Due Process, Do Nothing Democrats are, believe it or not, changing the Impeachment Guidelines because the facts are not on their side. When you can’t win the game, change the rules! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 08-12-2019 om 17:50:13 .@SenTedCruz “The Democrats are now admitting that they can’t prove a crime, they can’t prove a law was violated, and here’s why. Any president, any administration, is justified in investigating corruption, and there was serious evidence of real corruption concerning Hunter.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 08-12-2019 om 17:50:13 ....Biden on the board of the largest natural gas company in Ukraine, getting paid $83,000 a month, 10 times as much as a board member of @exxonmobil.” Thank you Ted. He also made a fortune from China and others, but zero before his father became V.P. @MeetThePress reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 08-12-2019 om 18:07:18 “Any president has the authority to investigate corruption. The President himself released the transcript of the call. Now the Democrats have no evidence of a crime and no evidence of violating the law. This is a kangaroo court in the House, but it’s going to go to the Senate,... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 08-12-2019 om 18:07:19 ....it’s going to go nowhere. They are going to impeach not because they have the evidence, but because they hate the president. I think the American people know that this is a waste of time, this is Democrats putting on a circus. @SenTedCruz interviewed by Sleepy Eyes Chuck Todd reageer retweet
Wat ik me afvraag: "Any presidant has the authority to investigate corruption" hoeveel recht heeft de Amerikaanse president eigenlijk om corruptie te onderzoeken in andere soevereine landen en staten? Mag de Amerikaanse president zomaar mensen naar Nederland of Italië sturen om daar corruptie te onderzoeken? Moet hij zich niet bij zijn eigen land houden?

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 08-12-2019 18:45:24 ]
pi_190331505
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
Trump zweet alvast peentjes voor morgen:
realDonaldTrump twitterde op zondag 08-12-2019 om 16:29:19 Less than 48 hours before start of the Impeachment Hearing Hoax, on Monday, the No Due Process, Do Nothing Democrats are, believe it or not, changing the Impeachment Guidelines because the facts are not on their side. When you can’t win the game, change the rules! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 08-12-2019 om 17:50:13 .@:SenTedCruz “The Democrats are now admitting that they can’t prove a crime, they can’t prove a law was violated, and here’s why. Any president, any administration, is justified in investigating corruption, and there was serious evidence of real corruption concerning Hunter.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 08-12-2019 om 17:50:13 ....Biden on the board of the largest natural gas company in Ukraine, getting paid $83,000 a month, 10 times as much as a board member of @:exxonmobil.” Thank you Ted. He also made a fortune from China and others, but zero before his father became V.P. @:MeetThePress reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 08-12-2019 om 18:07:18 “Any president has the authority to investigate corruption. The President himself released the transcript of the call. Now the Democrats have no evidence of a crime and no evidence of violating the law. This is a kangaroo court in the House, but it’s going to go to the Senate,... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zondag 08-12-2019 om 18:07:19 ....it’s going to go nowhere. They are going to impeach not because they have the evidence, but because they hate the president. I think the American people know that this is a waste of time, this is Democrats putting on a circus. @:SenTedCruz interviewed by Sleepy Eyes Chuck Todd reageer retweet
Wat ik me afvraag: "Any presidant has the authority to investigate corruption" hoeveel recht heeft de Amerikaanse president eigenlijk om corruptie te onderzoeken in andere soevereine landen en staten? Mag de Amerikaanse president zomaar mensen nar Nederland of Italië sturen om daar corruptie te onderzoeken? Moet hij zich niet bij zijn eigen land houden?
Ze koppelen de illegale handeling (want al toestemming van het congres) van het niet uit betalen van het geld aan Oekranie aan het corruptie onderzoek. En dat zullen ze zogenaamd door hun eigen onafhankelijke zelf willen laten doen. En dus is er volgens hun geen misdaad gepleegd.

Ik kijk erg uit naar de hoorzitting van morgen. Twee dijken van advocaten die echt als het neusje van de zalm bekend staan in hun veld (Berke en Goldman) tegen de advocaat van de republikeinen (Castor) _O- Blijkbaar kon de senaat geen eigen advocaat betalen/vinden.
  Overall beste user 2022 zondag 8 december 2019 @ 19:00:18 #197
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_190331840
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 14:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom stel je zo'n domme vraag waar geen antwoord op is? Je bent gesnapt, laat het gaan.
Nu ontduik je mijn punt: waarom moet een bedrijf op basis van wat plannen van dat bedrijf een belastingvoordeel krijgen zonder dat er een sanctie staat op het niet uitvoeren van die plannen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 8 december 2019 @ 19:26:06 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190332340
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 19:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nu ontduik je mijn punt: waarom moet een bedrijf op basis van wat plannen van dat bedrijf een belastingvoordeel krijgen zonder dat er een sanctie staat op het niet uitvoeren van die plannen?
Maar dat heeft nul komma nul te maken met mijn punt, dus waarom je daar over door blijft zagen is me een raadsel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_190332480
quote:
Op zondag 8 december 2019 14:44 schreef Fir3fly het volgende:

Waarom stel je zo'n domme vraag waar geen antwoord op is? Je bent gesnapt, laat het gaan.
Daar is wel een antwoord op.
Dat antwoord is namelijk 'nul'.
  zondag 8 december 2019 @ 19:32:45 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190332489
quote:
6s.gif Op zondag 8 december 2019 19:32 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Daar is wel een antwoord op.
Dat antwoord is namelijk 'nul'.
Er gaat wat fout met je quote. En het antwoord is niet mogelijk om te weten, omdat het project niet door gaat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')