Het gaat om haar eigen verdriet vriend.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een vader die het gezin op twee zet voor een neukbeurtje is geen goede vader. Al brengt hij de hele dag knuffelend met hem door en gaat hij iedere dag met hem naar een pretpark. Als het erom gaat denkt hij alleen maar aan zijn eigen geluk. Dat is ongeveer het tegenovergestelde van een goede vader. Waarom snap je dat niet?
Managercarriere spelen met een grote club is poep. Beter een klein clubje groot maken door goede scouting en tactiek.quote:
Daar haal je meer genot uit jaquote:Op donderdag 5 december 2019 11:32 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Managercarriere spelen met een grote club is poep. Beter een klein clubje groot maken door goede scouting en tactiek.
Yes.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar haal je meer genot uit ja
quote:Op donderdag 5 december 2019 11:35 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Yes.
Verder ziet dit er gewoon hilarisch uit.
[ afbeelding ]
Celticquote:Op donderdag 5 december 2019 11:35 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Yes.
Verder ziet dit er gewoon hilarisch uit.
[ afbeelding ]
quote:
Mochten jullie nog de uiteindelijke stand willen weten. Ik speel vanavond verder als ik thuis ben.quote:
Dus verdient die kleine jongen een betere vader. Iemand die het gezin wel altijd op 1 zet. Niet iemand die dat alleen doet wanneer het hem uitkomt. Hem boeit het dus niet zoveel als hun zoon opgroeit in een gebroken gezin anders zou je niet vreemd gaan.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het gaat om haar eigen verdriet vriend.
De pijn die zij voelde tijdens een verscheurende jeugd.
Dat verdient deze kleine jongen niet en ze stelt alles in staat om het beter te doen.
Herkenbaar. Ik denk dat wij goede collega's zullen worden van elkaar. Ik ga wss ONZ modereren. Waar ben jij mod van vriend?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:32 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Managercarriere spelen met een grote club is poep. Beter een klein clubje groot maken door goede scouting en tactiek.
Krijgt een kind niet de vader die bij zijn moeder past?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus verdient die kleine jongen een betere vader. Iemand die het gezin wel altijd op 1 zet. Niet iemand die dat alleen doet wanneer het hem uitkomt. Hem boeit het dus niet zoveel als hun zoon opgroeit in een gebroken gezin anders zou je niet vreemd gaan.
Ben je al aan het wanken man?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik denk dat wij goede collega's zullen worden van elkaar. Ik ga wss ONZ modereren. Waar ben jij mod van vriend?
Denk het ook! Ik ben mod van GC. Ben benieuwd of je de nieuwe ONZ-mod wordt. Ik duim in ieder geval met je mee.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik denk dat wij goede collega's zullen worden van elkaar. Ik ga wss ONZ modereren. Waar ben jij mod van vriend?
Al klaarquote:Op donderdag 5 december 2019 11:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je al aan het wanken man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |