Dat zijn er gelukkig niet veelquote:Op donderdag 5 december 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou alleen afknappen op iedere vrouw die geen upgrade is tegenover de huidige
Ik zeg je eerlijk, blacka's kunnen wel mooie halfbloedjes generen.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
huh wut, tweede van hem? waarom overwoog je dat überhaupt als 't uit is?
Zij wist ook helemaal niet van mijn bestaan af. Heb hem ook met klem aangeraden dat als hij verder zou willen, hij beter eerlijk kan zijn omdat ze er toch achter gaat komen.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar komt deze regel ineens vandaan. In real life maakt dat niet uit. Zie Myrr's situatie
Idd. Dus laat het je overkomen simonequote:Op donderdag 5 december 2019 10:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat zijn er gelukkig niet veel
o ik mijzelf nog nietquote:Op donderdag 5 december 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja ja ja ouwe boef, ik heb je wel door
Nehquote:Op donderdag 5 december 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Idd. Dus laat het je overkomen simone
We hebben een kind, ik kom überhaupt niet meer van hem los.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij komt echt niet meer van hem los als je zo praat.
Hij gaat nu zijn best doen maar wil je hem weer leren vertrouwen?
Nu staat de beste man dus inmiddels al een tijdje droog. Ik leef wel met hem mee dan hoor. Zoiets valt niet mee en ik spreek uit ervaring. De sahara heeft meer water gezien dan ik de laatste maandenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zij wist ook helemaal niet van mijn bestaan af. Heb hem ook met klem aangeraden dat als hij verder zou willen, hij beter eerlijk kan zijn omdat ze er toch achter gaat komen.
Ze hebben nu geen contact meer.
Stroooooonnnnggg ladyquote:Op donderdag 5 december 2019 10:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
We hebben een kind, ik kom überhaupt niet meer van hem los.
Dat laatste, nee. Zou sowieso hem nooit meer monogaam behandelen en zelf ook sidedick hebben en daar moet hij maar naar schikken.
Met andere woorden dit wordt hem niet.
Wie heeft dit ineens bij je teweeggebracht. Dacht echt dat wij af aan het stevenen waren naar een passievolle relatiequote:
amboneze zijn toch asian?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk, blacka's kunnen wel mooie halfbloedjes generen.
In dat geval laat ik graag mijn telly bij je achterquote:Op donderdag 5 december 2019 10:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
We hebben een kind, ik kom überhaupt niet meer van hem los.
Dat laatste, nee. Zou sowieso hem nooit meer monogaam behandelen en zelf ook sidedick hebben en daar moet hij maar naar schikken.
Met andere woorden dit wordt hem niet.
Dat is niet mijn probleem haha.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu staat de beste man dus inmiddels al een tijdje droog. Ik leef wel met hem mee dan hoor. Zoiets valt niet mee en ik spreek uit ervaring. De sahara heeft meer water gezien dan ik de laatste maanden
Maar je bent wel de oplossing tor het probleemquote:Op donderdag 5 december 2019 10:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is niet mijn probleem haha.
uiterlij/afkomst van die ho?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zij wist ook helemaal niet van mijn bestaan af. Heb hem ook met klem aangeraden dat als hij verder zou willen, hij beter eerlijk kan zijn omdat ze er toch achter gaat komen.
Ze hebben nu geen contact meer.
29 is een mooie leeftijd voor zowel een man als vrouw om een baby te fabricerenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:40 schreef 00wildchild het volgende:
Mijn enige probleem in dit verhaal is dat ik niet pas ergens als ik 34 ben nog een baby wil. Fucking zwaar.
1 zou je haar geen ho willen noemen want zo praten we niet over vrouwen zij is even goed genaaid in deze en 2 gaat je niets aan.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
uiterlij/afkomst van die ho?
Ja maar met wie dan haha. Je weet pas of iemand goed genoeg is voor jouw nazaat als je er lang mee samen hebt gewoond.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
29 is een mooie leeftijd voor zowel een man als vrouw om een baby te fabriceren
quote:Op donderdag 5 december 2019 10:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
1 zou je haar geen ho willen noemen want zo praten we niet over vrouwen zij is even goed genaaid in deze en 2 gaat je niets aan.
Was je erbij toen ze het deden dan? Of levert hij standaard een top prestatie in bed?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
1 zou je haar geen ho willen noemen want zo praten we niet over vrouwen zij is even goed genaaid
in deze en 2 gaat je niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |