Ik w8 sowieso wel ff tot oud&nieuw voorbij is iddquote:Op donderdag 5 december 2019 10:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je binnen 2 maanden zelfmoord pleegt
Vast wel..quote:Op donderdag 5 december 2019 10:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat hij niet meer erachter zat
SNAP JE 'EM
Oh ook echt dusquote:Op donderdag 5 december 2019 10:17 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Mrr heeft eveneens cod gespeelt.
Niks lijkt mij leuker dan samen op de bank met Myrr cod te spelenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:17 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Mrr heeft eveneens cod gespeelt.
Nee hoorquote:Op donderdag 5 december 2019 10:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
onee de keuze valt altijd op jou.
Snap niet waar hij de energie vandaan haaltquote:Op donderdag 5 december 2019 10:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vast wel..
Hij neukte vast twee hotties tegelijkertijd
Zichzelf indekken noem je dat.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dit is anders wel de eerste keer dat je positief over haar bent
huh wut, is 't uit omdat ie vreemd ging, dacht dat 't pauze was en dat ie toen andere befte en dat 't daarom definitief was.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij liet steken vallen. O.a. door onze gezamenlijke rekening te gebruiken. Echt heel dom. Zo ging het balletje rollen.
Ja daarvoor zou ik wel te porren zijn. Weiger alleen een console in huis te halen.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niks lijkt mij leuker dan samen op de bank met Myrr cod te spelen
huh wut fokster, wie? en hoe weet je dat?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat wel in de all-time fokster top 10 denk ik
Een pauze is toch hetzelfde als een breuk. Alleen 1 van de 2 is dan te laf om het uit te sprekenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:20 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
huh wut, is 't uit omdat ie vreemd ging, dacht dat 't pauze was en dat ie toen andere befte en dat 't daarom definitief was.
Die heb ik al hier thuis. Moet je alleen langskomen wanneer mevr Kiid er niet isquote:Op donderdag 5 december 2019 10:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja daarvoor zou ik wel te porren zijn. Weiger alleen een console in huis te halen.
terwijl ze met d'r fatt ass op je zit zeker.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niks lijkt mij leuker dan samen op de bank met Myrr cod te spelen
Ja zoiets. Ik hoef hem alleen niet terug door het vreemdgaan en hij is nu butthurt.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:20 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
huh wut, is 't uit omdat ie vreemd ging, dacht dat 't pauze was en dat ie toen andere befte en dat 't daarom definitief was.
niet per se. heb je friends gezien?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een pauze is toch hetzelfde als een breuk. Alleen 1 van de 2 is dan te laf om het uit te spreken
Daarom ben ik ook zo ziek goed op CoD. Ik kan mij indekken op plaatsen waar je je het minst verwacht. Dan loop je mij voorbij en hengst ik zo die Dragunov door je bolusquote:Op donderdag 5 december 2019 10:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zichzelf indekken noem je dat.
Omdat hij jou wel terug wil?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik hoef hem alleen niet terug door het vreemdgaan en hij is nu butthurt.
Helaas welquote:Op donderdag 5 december 2019 10:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
niet per se. heb je friends gezien?
Nee, omdat zijn andere vriendin graag een voorbinddildo gebruiktquote:Op donderdag 5 december 2019 10:23 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Omdat hij jou wel terug wil?
ontzettend liefquote:Op donderdag 5 december 2019 10:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik w8 sowieso wel ff tot oud&nieuw voorbij is idd
Nee, gewoon naast me. Moet me wel kunnen concentreren op het spelletjequote:Op donderdag 5 december 2019 10:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
terwijl ze met d'r fatt ass op je zit zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |