Okquote:Op donderdag 5 december 2019 10:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom houd ik mijn plaats vast en als iemand dan offtrack moet gaan of in mijn wiel gaat zitten boeit me geen f
Jouw mening is na half 10 niks meer waard vriend. Ik wil graag dat de nuchtere noel spreektquote:Op donderdag 5 december 2019 10:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nah, je bent gewoon te geforceerd
Wordt niks
Liever Myrr of Simone?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je iedere dag hetzelfde eet dan wil je wel eens wat anders
Deze ok approach van jou bevalt mij allerminst. Waar is de tijd gebleven dat we besties waren? Zei je haags dan zei je Kiid. Je hebt altijd mij gezien als een waardige opvolger zei jequote:
Ik ben lekker mod jij lekker nietquote:Op donderdag 5 december 2019 10:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jouw mening is na half 10 niks meer waard vriend. Ik wil graag dat de nuchtere noel spreekt
Haha Myrr dusquote:Op donderdag 5 december 2019 10:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze vraag ga ik niet beantwoorden want daar krijg je louter hommeles van
of Phantomessequote:
Sorry maat, ik neem Solo héél serieus.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet je wel welke noel je nu spreekt? Hij heeft net zijn koffiepauze achter de rug dus zijn eerste snuif zit er alweer in. Vraag het hem nuchter en hij zegt wat anders
huh wut over welke stad gaat 't?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee van die geflipte kunstacademie ria’s
Haha, ben je van de mannenliefde vriendquote:Op donderdag 5 december 2019 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat, ik neem Solo héél serieus.
monica?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:09 schreef 00wildchild het volgende:
Boh heb zin om gruwelijk goed schoon te maken
Oftewel hoe vaak ben je al vreemdgegaan?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te bekend ben op dit forum om hier eerlijk antwoord op te kunnen geven
Ik geloof ook zomaar dat er hier figuren zijn die zoiets zouden doenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wanneer gaan we zijn partner inlichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |