abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7861624
Mijn ex vriendin waar ik nog altijd heel veel steun aan heb heeft het plan geopperd naar het buitenland te gaan verhuizen met haar zoon (is niet van mij maar wel enorme band mee) Uiteraard kan ik haar niet vragen om te gaan maar ik denk dat het vanuit haar vluchtgedrag is omdat alles niet zo lekker loopt... iemand tips haar te overtuigen>>
life is short have fun while u see it passing by...
pi_7861643
Volgens mij wil je haar meer voor jezelf overtuigen dan omdat je denkt dat het voor haar geen goede keuze is. Als dat is wat zij wil dan laat je haar gaan. Jij kunt niet voor haar beoordelen of het een goede keuze is of niet.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7861655
Ga weer een relatie met haar aan.
pi_7884920
quote:
Op zondag 12 januari 2003 21:06 schreef joost_dorr het volgende:
Uiteraard kan ik haar niet vragen om te gaan maar ik denk dat het vanuit haar vluchtgedrag is omdat alles niet zo lekker loopt... iemand tips haar te overtuigen>>
Wat is de oorzaak van het "niet lekker lopen"?

Ik denk niet dat het goed is haar problemen te ontvluchten. Ze komt zichzelf weer tegen, waar dan ook ter wereld. Ze kan beter de oorzaak aanpakken, de confrontatie aangaan.

pi_7885026
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 00:54 schreef Silicium het volgende:

[..]

Wat is de oorzaak van het "niet lekker lopen"?

Ik denk niet dat het goed is haar problemen te ontvluchten. Ze komt zichzelf weer tegen, waar dan ook ter wereld. Ze kan beter de oorzaak aanpakken, de confrontatie aangaan.

Ze = Silicium.
pi_7885029
Zou ze je niet meer terugwillen dan?
pi_7885041
Ik denk niet dat dat aan de orde is.
pi_7885085
Hij zou het kunnen proberen.

Mensen gaan om de stomste dingen uit elkaar.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')