Drizztgodquote:
Harriequote:
quote:
\m/quote:Op donderdag 5 december 2019 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben weer even verliefd op deze![]()
Dankjewel, ik vind deze erg lekker.quote:
Nooit enige hitlijst gehaald. Diepe schande.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dankjewel, ik vind deze erg lekker.
Komt omdat hij de stem heeft van een opengaande mossel waar het zand nog in zit.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nooit enige hitlijst gehaald. Diepe schande.
@:Rellende_Rotscholier is dit met mij eens.
@UitStraling is een smakeloos user @Rellende_Rotscholierquote:Op vrijdag 6 december 2019 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt omdat hij de stem heeft van een opengaande mossel waar het zand nog in zit.
Klopt toch dat hij niet de meest zoetgevooisde stem ooit heeft. Maar daar schuilt juist de kwaliteit in.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
@:UitStraling is een smakeloos user @:Rellende_Rotscholier
Needs some polishing so that not only magpies love this song but the homo sapiens do also.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
@:UitStraling is een smakeloos user @:Rellende_Rotscholier
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 6 december 2019 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt toch dat hij niet de meest zoetgevooisde stem ooit heeft. Maar daar schuilt juist de kwaliteit in.
Zoals wijlen David Berman ooit zong: All my favourite singers couldn't sing
quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt toch dat hij niet de meest zoetgevooisde stem ooit heeft. Maar daar schuilt juist de kwaliteit in.
Is ook zo. Maar ik kan slecht tegen mensen die zeggen dat de zanger van het beste nummer ooit niet kan zingen,quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Post dat gewoon kut.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:18 schreef Bugno3 het volgende:
Concert in the Park van Paul Simon moet wel de beste liveregistratie zijn ooit (na live at the apollo van Roxy Music)
?quote:
Die zanger komt net uit t Peruaanse hooggebergte en had teveel paddo's op en heeft net het licht gezien, die eerste gitarist is een Brutus, die langharige gitarist is een Henrik uit Denemarken en voor de rest boeit het me niet.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die zanger komt net uit t Peruaanse hooggebergte en had teveel paddo's op en heeft net het licht gezien, die eerste gitarist is een Brutus, die langharige gitarist is een Henrik uit Denemarken en voor de rest boeit het me niet.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die zanger komt net uit t Peruaanse hooggebergte en had teveel paddo's op en heeft net het licht gezien, die eerste gitarist is een Brutus, die langharige gitarist is een Henrik uit Denemarken en voor de rest boeit het me niet.
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 6 december 2019 01:03 schreef UitStraling het volgende:
Shocking want Hoof is vaak mijn muzikaal geweten ergens wel.
Dit is echt heel erg kut of ik snap hem niet of zo.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2019 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is echt heel erg kut of ik snap hem niet of zo.
Ok, jij en de Bee Gees, moet ik iemand inschakelen.quote:
Gofferquote:Op vrijdag 6 december 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, jij en de Bee Gees, moet ik iemand inschakelen.
All time favorite, na Princequote:
In en uit, komt goedquote:Op vrijdag 6 december 2019 01:49 schreef UitStraling het volgende:
Ja of deze, kut wel al hardline punker![]()
Ooh god kost je op plukken haar die je zo lang gespaard had mijn zusje.quote:
Wowquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:48 schreef Voxs het volgende:
Nieuwe van Tricky, het schijnt dat zijn dochter het schreef vlak voor haar overlijden.
Ik vind het een mooi nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |