Kersballen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sleetje weet ik niet, alleen die rode kerstballen.
En er kwamen 2 dozen met grote zilveren kerstballen binnen....quote:Op woensdag 4 december 2019 14:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sleetje weet ik niet, alleen die rode kerstballen.
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
Even een SO naar Fritsie.![]()
Sterkte gewenst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik heb het idee dat jij het over andere kerstballen hebt.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er kwamen dozen met grote kerstballen binnen.....Ik weet toch wat ik zie
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij het over andere kerstballen hebt.
yupquote:Op woensdag 4 december 2019 14:31 schreef Angelique61 het volgende:
Komt de kerstboom binnen te staan?
Nja in dit geval past het prima bij die kleine rode balletjes.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:32 schreef Elounda het volgende:
Kersbal... oké. Zelfs dat wordt niet correct geschreven...
Nah ben er uit van mij mag Brandon of Gerrit wel winnen. Het is wel klaar voor me, ik merk dat ik het de rest gewoon niet gun.
quote:Op woensdag 4 december 2019 14:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nja in dit geval past het prima bij die kleine rode balletjes.
PIEPquote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Heb ik oordopjes in om mijn oren te maskeren omdat ik tinnitus heb, begint Brandon opeens te zagen.........Kill him
Lijkt mij dan ook..Zou zo maar kunnen dat het toch tot de 31ste duurt....quote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Kerstversiering. Utopia dus langer te zien. Moge duidelijk zijn.
Ik zag laatst een foto, volgens mij opquote:Op woensdag 4 december 2019 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat heeft Merel toch een groot hoofd...
Vuurwerk voor de winnaar misschien.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:42 schreef shiitake het volgende:
Ik ben benieuwd of ze die boom een beetje mooi rechtop krijgen. Het zou leuk zijn als ie eenmaal staat en versierd is dat ze dan te horen krijgen dat ze er nog maar een paar dagen zitten.
Maar er zat dus een folder met vuurwerk bij. Dwaalspoor of hint? Ik geloof eigenlijk niet dat ze er met Oud en Nieuw nog zitten. In ieder geval niet op de manier waarop het nu voort suddert.
Hun kalender geeft dat ook aan die daar hangt.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lijkt mij dan ook..Zou zo maar kunnen dat het toch tot de 31ste duurt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |