Kan je die utopia vijver niet leeg vissen ... zijn die diertjes ook maar vast wegquote:Op woensdag 4 december 2019 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgende week donderdag...Dan ga ik 3 dagen naar een groot water vissen(karper)...Geheel offtopic, ik weet het...
Dan heb je heel veel gemist. Merel en Jessie bespelen Franny al vanaf dag 1.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:59 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Precies, juist hij bespeelt Franny het meest. Ik weet niet of ik Franny dom en/of naïef vind, kan niet kiezen. Vind het vooral erg triest allemaal voor haar familie allemaal.
Onbeperkte data en 3 powerbanks van 20.000 mah, dus dat gaat wel lukken om te kijken...Merel helemaal blij met de kerstspulletjes..quote:Op woensdag 4 december 2019 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan nog altijd de uitzendingen zien ...is toch van een paar dagen later
quote:Op woensdag 4 december 2019 13:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
brr andermans voeten bahbah
waarom is merel zo vrolijk
Het ergste vond ik dat ze Franny een sexy rooie outfit gaven om Adriaan aan het neuken te krijgen. Dat was echt pimpen.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb je heel veel gemist. Merel en Jessie bespelen Franny al vanaf dag 1.
Zou zo maar kunnen. Het is nu de juiste periode ervoor om vissen over te zetten.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:56 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kan je die utopia vijver niet leeg vissen ... zijn die diertjes ook maar vast weg
Omdat ze met z'n tweeën zijn, is Franny natuurlijk bang voor de toorn, zelfs als er 1 weggaat.... over laffe herder gesproken.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:13 schreef wyno het volgende:
[..]
Juist dat!! En ook dat hij zowel Milene als Shelly gewoon bedreigde wanneer ze ook maar iets negatiefs over hem zouden zeggen. Dan gingen ze een heel moeilijke tijd in Utopia krijgen, volgens hem. En vooral het alles aan een ander overlaten zodat hijzelf altijd uit de wind bleef. Dat was al zo bij Tim en Joa, Kwam altijd als derde uit de tent lopen om dan vervolgens hard te moeten rennen om ze nog in te halen, want hij was o zo bang dat hem iets zou ontgaan van al hun plannen. En nu volop profiteren van Hiske, het is wel een oude tak volgens hem, maar hij komt wel veel van haar te weten.
Je zet je kerstboom toch niet pas de 25e op.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat moeten ze daarmee?
voor de kerst zijn ze toch al weg mag ik hopen
als ik met de kerst op vakantie ben ga ik daarvoor ook de boom niet zettenquote:Op woensdag 4 december 2019 14:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zet je kerstboom toch niet pas de 25e op.
Denk dat ze van de febo zijn, want ze kwamen net binnen en aan de reactie van Merel te horen, was ze verbaast. Dus die hebben ze niet besteld...quote:
Jawel, er staan er een aantal mee op de foto ook.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat ze van de febo zijn, want ze kwamen net binnen en aan de reactie van Merel te horen, was ze verbaast. Dus die hebben ze niet besteld...
Misschien nog van vorig jaar, of zelfs uto 1quote:Op woensdag 4 december 2019 14:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jawel, er staan er een aantal mee op de foto ook.
Poeh dat was ff zoeken.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien nog van vorig jaar, of zelfs uto 1
Oww, vond Merel verbaast dat er ook kerstballen bij waren en een sleetje met een rendier..quote:Op woensdag 4 december 2019 14:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jawel, er staan er een aantal mee op de foto ook.
Er kwamen dozen met grote kerstballen binnen.....Ik weet toch wat ik ziequote:Op woensdag 4 december 2019 14:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Poeh dat was ff zoeken.![]()
[ afbeelding ]
Sleetje weet ik niet, alleen die rode kerstballen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww, vond Merel verbaast dat er ook kerstballen bij waren en een sleetje met een rendier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |