Ik had aanvankelijk bevestigd, maar later aangepast naar de middag en dit is zojuist bevestigd.quote:
O hoi. Dan lopen we hier nu beiden rond.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik had aanvankelijk bevestigd, maar later aangepast naar de middag en dit is zojuist bevestigd.
Wta is jouw eerste keus?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
O hoi. Dan lopen we hier nu beiden rond.
Vind bij nader inzien mijn eerste keus stom. Maar goed, dat lost zichzelf wel op.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:19 schreef Tinkepink het volgende:
Veel vrouwen van een zekere leeftijd trouwens (ben er zelf ook een)
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:19 schreef Tinkepink het volgende:
Veel vrouwen van een zekere leeftijd trouwens (ben er zelf ook een)
Hebben jullie elkaar al gevonden? Moeten we helpen een speurtocht op te zetten naar elkaar?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:22 schreef Cirilico het volgende:
Ja. Leuk toch. Had meer jongeren verwacht, maar zo is 't beter verdeeld qua leeftijd.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:18 schreef Tinkepink het volgende:
Events. Uiteraard ook toegewezen gekregen.
Ik heb al dm gestuurdquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie elkaar al gevonden? Moeten we helpen een speurtocht op te zetten naar elkaar?
Ik ben niet eng.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:27 schreef Cirilico het volgende:
Ow ow. Dat vind ik eng.
Had trouwens ook meer gaytjes verwacht.
Tink is echt zooooo lief en leuk, die hoef je niet eng te vindenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:27 schreef Cirilico het volgende:
Ow ow. Dat vind ik eng.
Had trouwens ook meer gaytjes verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |