Dan ligt het ineens aan de situatiequote:Op dinsdag 3 december 2019 20:34 schreef Sambalbaai het volgende:
Eerst Mariska uithoren over wie voor wie zal kiezen. Mariska vraagt tussen wie ze zal kiezen: Merel of Gerrit? Hiske: daar ga ik geen uitspraken over doen.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan ligt het ineens aan de situatie![]()
Welke situatie? Lijkt me duidelijk toch ? Merel of Gerrit![]()
Jammer dat Mariska het daar bij laat en niet doorvraagt
tja, lafbekken, ze laten haar ermee weg komenquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Dat vragen en zelf geen antwoord geven wordt door iedereen geaccepteerd.![]()
Dat vind ik zo raar.
En dat al anderhalf jaar.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
tja, lafbekken, ze laten haar ermee weg komen
katie heeft een insta accountquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:46 schreef BloesBloes het volgende:
Jullie mogen lekker de filmpjes niet zien, ha ha ha, jullie zijn genoeg verwend vandaag![]()
Groetjes Febo
Waar baseert Mariska dit in godsnaam op. Brandon en Merel gaan hardstikke goed samenquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hiske: Wat denk jij Maris, na het stemmen, Jessie naar huis, hoe zal dat uitpakken op de groepsdynamiek.
Mariska: Heel veel want best veel mensen irriteren zich aan Jessie, ik denk dat het dan gemoedelijker wordt.
Hiske: En Merel dan?
Mariska: Merel zou heel verdrietig zijn, dat is logisch, ik denk dat ze dan ook meer naar Gerrit toe trekt en nu trekt zij naar Brandon, maar ik weet van Mylene dat Brandon er niet zo van gediend is na alles wat er gebeurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |