quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:58 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katy is thuis![]()
Twinning = boring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katy is thuis![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katy is thuis
Make trouble not war
Wanneer is de BBQ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katy is thuisAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
![]()
![]()
lijkt wel of ze lacht
en die shitlandert arogant loeren in de camera![]()
Dat is dan wel weer leukquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:01 schreef Soury het volgende:
Mariska dankt haar vriendjes omdat ze er nog is![]()
Er is drank
whahaha, ahhhhh die is ook schattigquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lijkt wel of ze lacht
en die shitlandert arogant loeren in de camera
Ja ik heb ook altijd een smoes om te zuipenquote:
Met saus !!!!quote:
Ik de laatste tijd ook, ze is lekker bezig met van zich af bijten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Gekke Maris, ik kan er niks aan doen, moet soms zo om haar lachen
Ze wilde gisteren bijna weg, daarom ookquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ze volgens mij niet.
Maar boeie:
Ahhh en ze zegt net: bedankt voor het 5 maanden er doorheen slepen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze wilde gisteren bijna weg, daarom ook
Bij de snackbar waar ze haar grandiose carriere begon.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:07 schreef IkFok het volgende:
Buiten zou Maris ze mee uit eten genomen hebben om te bedanken
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:08 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Bij de snackbar waar ze haar grandiose carriere begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |