Waar baseert Mariska dit in godsnaam op. Brandon en Merel gaan hardstikke goed samenquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hiske: Wat denk jij Maris, na het stemmen, Jessie naar huis, hoe zal dat uitpakken op de groepsdynamiek.
Mariska: Heel veel want best veel mensen irriteren zich aan Jessie, ik denk dat het dan gemoedelijker wordt.
Hiske: En Merel dan?
Mariska: Merel zou heel verdrietig zijn, dat is logisch, ik denk dat ze dan ook meer naar Gerrit toe trekt en nu trekt zij naar Brandon, maar ik weet van Mylene dat Brandon er niet zo van gediend is na alles wat er gebeurd is.
Ze hebben ook niets met Kathy. Nooit naar omgekeken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:50 schreef sjampoeh het volgende:
merel hoeft m niet nog een keer te zien
jessie gaat ook roken
Ze leren nul komma naks van hun gedrag en reacties van anderen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
wat zijn ze het toch steeds vreselijk met elkaar eens![]()
merel en jess
niet te doenquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze leren nul komma naks van hun gedrag en reacties van anderen.
Alles ligt altijd aan een ander. Ongeloveloos.
Over Franny??quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:50 schreef sjampoeh het volgende:
jess: ze speelt de zielige kaart nu
merel: jaha dat dus
Net zoals die zelf gebakken taart die Hiske en Gerrit hadden gemaakt voor hem.....ondankbaar kreng is het.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:09 schreef sjampoeh het volgende:
jess jankt over zijn voetbalspel
aardige vent he
hij wil m zo de boot uit flikkeren
t lukt niet
troep is t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |