abonnement Unibet Coolblue
pi_191750063
Donderdag: Pixies is een leuke band, maar die staan toch bizar hoog naast Pearl Jam of ligt dat aan mij? Wel echt een sterke dag in de breedte, zou daar wel wat clashes hebben.

Vrijdag; The Strokes, Liam Gallagher erg sterk. Verder zou ik naar Cigarettes after Sex en Inhaler gaan, maar het is toch een zeer aparte dag vergeleken met de rest. Daar moet toch nog wel wat groots bij.

Zaterdag: voor mij de beste dag. Die Mainstage is bizar sterk die dag met eigenlijk 3 headliners (Kendrick, 21 Pilots, FNM).

Zondag: heb niet veel met de namen op de Mainstage. Zou dan vooral naar The Barn en The Slope gaan.
pi_192300134
Met hoe de situatie in België is, zie ik dit festival echt niet doorgaan. Zelfs áls het al mag van de overheid, dan zullen de meeste bands al wel hebben gecancelled.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 maart 2020 @ 11:23:05 #53
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_192300337
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 11:08 schreef Nielsch het volgende:
Met hoe de situatie in België is, zie ik dit festival echt niet doorgaan. Zelfs áls het al mag van de overheid, dan zullen de meeste bands al wel hebben gecancelled.
dat, of ze kunnen er simpelweg niet komen omdat er vanuit diverse andere landen niks vliegt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_192300516
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 11:23 schreef Tokus het volgende:

[..]

dat, of ze kunnen er simpelweg niet komen omdat er vanuit diverse andere landen niks vliegt.
En als ze dan al kunnen komen moeten ze eerst nog 2 weken in quarantaine. ;(
pi_192553961
PearlJam twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 16:04:45 (1/3) In light of the global COVID-19 pandemic, Pearl Jam's 2020 European tour dates have been postponed until June/July 2021.

We are working with all of our partners to reschedule these dates and will release the new tour routing as soon as we are able. https://t.co/vIjDeO7mix reageer retweet
RockWerchter twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 16:07:40 We fully understand the decision of Pearl Jam not to tour this summer. Happy to hear they plan on returning to Europe in 2021. https://t.co/7w2IJ9ybjb reageer retweet
Niet dat iemand nog de illusie zal hebben dat RW2020 nog door kan gaan...
pi_192633726
quote:
Zomerfestivals
Aan onze redactie is bevestigd dat grote zomerfestivals afgelast worden tot eind augustus. Het gaat onder meer om Rock Werchter en Tomorrowland. De definitie van wat een groot festival is, zou evenwel nog niet vastliggen. Zowel wetenschappers als ministers gaven eerder al herhaaldelijk aan dat de kans zeer klein was dat de grote zomerfestivals konden doorgaan.
Aldus HLN.be
pi_192633790
Was wel te verwachten, maar toch jammer.
pi_192633853
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Was wel te verwachten, maar toch jammer.
Jup, zat er dik aan te komen, maar festivaltechnisch weggegooid jaar, aangezien de Duitsers ook tot 31/8 grote evenementen verbieden.
pi_192633858
Het doet toch pijn. Zou mijn 22e editie worden.
pi_192633889
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 18:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Het doet toch pijn. Zou mijn 22e editie worden.
Volgend jaar extra groot feest ;)
pi_192634011
:'( toch jammer maar wel voorspelbaar.

Hopen dan dat in 2021 het wel weer gaat kunnen. *O*
pi_192634293
En dan weten we in ieder geval de eerste band al voor 2021. Pearl Jam!
pi_192634327
Gaat het volgend jaar dan 8 dagen duren. :P
pi_192634329
Jammer zou mijn eerste keer zijn geweest, met name voor Pearl jam en pixies. Maar dit was al te verwachten natuurlijk. Pearl jam had al eerder afgezegd.
Alpha kenny one
pi_192767184
Geld terug kan je vergeten bij Werchter, krediet bij LiveNation en toegang tot een pre-sale voor volgend jaar;

quote:
Rock Werchter kan dit jaar niet doorgaan vanwege de coronamaatregelen. De organisatie maakte vandaag bekend dat festivalgangers die al een ticket hadden gekocht krediet kunnen krijgen bij Livenation, of zich kunnen registreren voor een exclusieve voorverkoop voor Werchter 2021.

“Het wordt een zomer zonder festivals in Werchter. De Nationale Veiligheidsraad heeft vorige week beslist dat massa-evenementen tot 31 augustus niet toegelaten zijn in België. Het is de enige juiste beslissing”, klinkt het bij de organisatie. “De gezondheid en veiligheid van festivalgangers, van artiesten, van crew, van vrijwilligers is de grootste prioriteit van de festivalorganisatoren. De richtlijnen van overheden volgen. Verantwoordelijkheid nemen. Zorg dragen voor jezelf en geliefden. Het virus een halt toeroepen. Daar draait het om. Wij keken net als jij heel erg uit naar een geweldige editie van Rock Werchter 2020. Maar even zijn er nu belangrijkere dingen, toch?”

“De voorbije dagen hebben wij samen met de festivalorganisator aan een regeling voor tickethouders gewerkt. De (Belgische) minister van Economie en consumentenzaken heeft maatregelen getroffen voor de hele live muzieksector. Uitzonderlijk en onder strikte voorwaarden kan een krediet toegekend worden in plaats van een terugbetaling. Een maatregel die zowel jou als consument beschermt maar evengoed de impact van de huidige crisis voor de organisatoren beperkt.”

“In concreto betekent dit voor jou dat een krediet ter waarde van het volledige bedrag dat je besteed hebt aan je reservatie voor Rock Werchter toegekend wordt. Vanaf 15 september zal het krediet beschikbaar zijn in ‘mijn account’ op ticketmaster.be. Het krediet kan je vrij besteden aan festivals georganiseerd in het Festivalpark in Werchter in 2021 en 2022. Bovendien krijg je ook toegang tot een exclusieve presale voor Rock Werchter 2021. Zo kan jij je voor de start van de officiële ticketverkoop al verzekeren van een ticket voor de volgende editie. De persoonlijke code voor deze presale zal je automatisch enkele dagen voor de start van de presale ontvangen.”

“Op saveyourticket.be kan je lezen waarom de kredietmaatregel zo belangrijk is voor de brede culturele sector. Samen kunnen we ervoor zorgen dat we ook in de toekomst van unieke culturele ervaringen kunnen blijven genieten.”
https://m.hln.be/showbizz(...)rkoop-2021~a5b053f9/
pi_192767474
Prima toch.
pi_192767501
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Prima toch.
Voor de jaarlijkse bezoeker wel, maar helemaal geen optie tot geld terug vind ik wel bijzonder, zeker aangezien dat krediet alleen aan 'Werchter evenementen' te besteden is.
pi_192767846
En ik ben benieuwd of de tickets en consumptie prijzen volgend jaar niet een flink stuk verhoogd zijn waardoor je nog wat mag bijbetalen. :P

Als ze dan volgend jaar maar ongeveer dezelfde programmering hebben met als toevoeging nog tenacious.d. :P
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 11:53:31 #69
332671 crew  indiaantje89
pi_193956664
Gisteren de eerste namen bekend gemaakt voor 2021.

RockWerchter twitterde op zondag 05-07-2020 om 22:18:40 We are now looking ahead to the summer of 2021. The dates have been set: #RW21 will take place from 1 July to 4 July. 21 names are already confirmed. Read more on https://t.co/CgbBwoZ68D https://t.co/PTczt1dXPx reageer retweet
quote:
We are now looking ahead to the summer of 2021. That’s when Rock Werchter will be back in full swing, and the dates have been set: from 1 July to 4 July. A first round of confirmed names for next year’s festival can be announced. Some of the artists who were booked for 2020 are reconfirmed for 2021: Twenty One Pilots, Pixies, The Lumineers, Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes, Rag ’n’ Bone Man, The Streets, Cigarettes After Sex, Miles Kane, Fontaines D.C., GoGo Penguin, Cavetown, Big Thief, Girl In Red, Black Pumas and The Dead South. New names are rolling into the 2021 line-up as well: Gorillaz, alt-J, Jamie xx, Royal Blood, Nothing But Thieves and Boy Pablo. That’s 21 names for ’21 already. Many more will be added in the coming months.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 6 juli 2020 @ 12:55:42 #70
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_193957395
Alt-J goden _O_

Hopelijk met een nieuw album.
pi_193960635
Ik heb het toch wel een beetje gemist dit weekend en er veel aan moeten denken. Maar zaterdag hadden we hier met de meesten van de groep waar we mee zouden gaan (14 man) BBQ, drank en goede muziek.
pi_193960704
Qau weer kwam het wel goed uit een jaartje uitstel. Maar idd wel de bands en het festivalgevoel ernstig gemist. 8-)
pi_194235484
+Pearl Jam op de zondag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')