Geeft toch niks,ik bleef ook hangen op bladz 6quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Sorry, had niet door da'k de laatste had
Ik heb er alle vertrouwen in dat Katie daar een leuk leven gaat krijgenquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:16 schreef sjampoeh het volgende:
katie gaat slecht met andere varkens
en dan toch proberen
succes he
oh dat heb ik niet meegekregen . denk alquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat Katie daar een leuk leven gaat krijgen![]()
Als Katie en Babe niet klikken dan krijgen ze ieder hun eigen stuk terrein. Niets aan de hand dus
Vast niet, die waant zich echt de baas van Utopia samen met dat neukertje van derquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:26 schreef sjampoeh het volgende:
lekker lullig een nieuwe deur erin zetten. dat ze zich maar schaamt
Dat is heel erg mooi daar zeg.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nieuwe adres van Katie kunnen de utopianen ook terecht:
https://www.dagbestedingwaadhoeke.nl/
Lekker he, zo erbij gaan staan.quote:
Als je bij impressie kijkt..tjonge..zo had Utopia ook kunnen zijn...quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is heel erg mooi daar zeg.
Prachtige plek. Voor Katie maar ook als dagbesteding.Wow.
Ze kunnen nog geen kooi vinden die sterk genoeg is om haar tegen te houdenquote:
Mooi he.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Als je bij impressie kijkt..tjonge..zo had Utopia ook kunnen zijn...
Er hangt geen liksteen in de trailer, daarom wil ze nie meequote:Op dinsdag 3 december 2019 12:31 schreef mcspicy het volgende:
[ afbeelding ]
Wil de panter niet instappen?
Op hun manege pagina staan nog meer plaatjesquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mooi he.
Maar das te hoog gegrepen voor deze Utopianen
Ik had dat ook gehoord.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:33 schreef schizolientje het volgende:
ik heb veel zitten luisteren en nu ff kijken, wat een leuke mensen waar Katie heen gaat. En ik moet nog even melden, ik hoorde Merel tegen Jessie roddelen over Mylene en daar zei ze dat Mylene zo snel op haar teentjes getrapt was toen ze een keer bek zei en dat je kon merken dat ze uit een dorp komt en niets gewend zou zijn. Ik dacht meteen; Nee Merel, er zijn nog welopgevoede mensen die niet meteen kut en jezus en godverdomme enz zeggen of ruiten in trappen
Merel had al gezegd: het is maar voor een paar dagen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:34 schreef sjampoeh het volgende:
ze zou toch een deur bestellen, gaan ze cheapass wat hout er tegenaan vastschroeven
Echt wel, heerlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:37 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij komt die man uit Amsterdam aan zn stem te horen...
quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er hangt geen liksteen in de trailer, daarom wil ze nie mee
Wat staat Katie hier nou te doen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:22 schreef Aggie46 het volgende:
Yeahh......nieuwe TT. Ik kan het niet, openen.
[ afbeelding ]
Die mensen gaan nog even naar de silo.quote:
Merel????quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
op iets te kauwen ofzo? Ik had eerder een cap gezien dat er een wortel lag
haha, op het moment dat ik het typte dacht ik al dat er iemand deze opmerking zou makenquote:
moemelemoelemoem moemelemomelemoem tadadaaaaaaaaaaa de dorpsgek van Utuopiaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze kunnen straks beter in een tent gaan wonen dan hoeft Jessie niet steeds deuren te maken.
nou, heel opvallend, je zou haast gaan denken dat het script isquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:42 schreef freaky40 het volgende:
Wel opvallend. De TV uitzending is geweest en nu pas de deur maken...
Voordeur van Merel thuis wordt van 5cm dik veiligheids glasquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze kunnen straks beter in een tent gaan wonen dan hoeft Jessie niet steeds deuren te maken.
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:37 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij komt die man uit Amsterdam aan zn stem te horen...
De ouders van Jessie zijn de schuifpui aan het vervangen voor een bakstenen muur voor het geval ze echt gaan samenwonen bij mama en papa.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe ze hebben lopen zeiken over de bouwsels van Brandon.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:47 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel... D'r zit wel een grote kier.
Jessie.. Geen probleem, grootste gedeelte van de kou houdt ie buiten.
En daar gaat het om.
Merel.. moet je niet iets maken dat hij dicht kan?
Jessie... slot is niet nodig, is maar tegen de kou
quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De ouders van Jessie zijn de schuifpui aan het vervangen voor een bakstenen muur voor het geval ze echt gaan samenwonen bij mama en papa.
Tja ze zijn zelf naar utopia gekomen om toestemming aan Jessie te geven dus nu zitten ze aan haar vast.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
Mama zjess is heul vlot klaar met Carrot
als dat al niet het geval is
Laat zijn vrouw lekker alles sjouwen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt wel, heerlijk.
Kentekennr. niet afgeplakt.
[ afbeelding ]
Wat hing er eerst voor?quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:42 schreef freaky40 het volgende:
Wel opvallend. De TV uitzending is geweest en nu pas de deur maken...
quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:50 schreef Elounda het volgende:
GM
Ben helemaal emotioneel nu Katie weggaat, mn eerste emo-moment van uto 2...
Oké, dacht aan een kleedje ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
op iets te kauwen ofzo? Ik had eerder een cap gezien dat er een wortel lag
De Rainbow vlag van Jordie vlgs mij?quote:
Heb ik ook, wat mij betreft mogen ze vanaf vandaag een stream op Katie in Friesland zetten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:50 schreef Elounda het volgende:
GM
Ja, echt emo ben ik. Zeg wel wat over de rest vd inwoners. Ja of over mijquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Heb ik ook, wat mij betreft mogen ze vanaf vandaag een stream op Katie in Friesland zetten.
Franny: Zit je lekker te smakken Katie?
Katie: Knorknor.
Franny: Kom Katie, we gaan de andere kant op, je gaat de auto in, maar het wordt vast heel gezellig, ja, het is oke schat.
Vrouw manege: Het hok gaat wel mee.
Dat speenvarken gillen geluid gaat straks wel achter de SL.. voor de tere zieltjesquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Heb ik ook, wat mij betreft mogen ze vanaf vandaag een stream op Katie in Friesland zetten.
Franny: Zit je lekker te smakken Katie?
Katie: Knorknor.
Franny: Kom Katie, we gaan de andere kant op, je gaat de auto in, maar het wordt vast heel gezellig, ja, het is oke schat.
Vrouw manege: Het hok gaat wel mee.
Gezellig samen met het Paard van Peins likken aan 'n steenquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hits gat zeker een keer langs in Peins
zo leuk he
echt leuk hoor
.. zo leuk als Hits ff langskomt
gesjellugh
heel leuk ook
quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De ouders van Jessie zijn de schuifpui aan het vervangen voor een bakstenen muur voor het geval ze echt gaan samenwonen bij mama en papa.
snel een sl..quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh Keet voelt ut
ga maar lkkr
ga maar kijkeh ga maar dr op
Ik ook hoor, ook al heb ik geen streams. Zal haar gaan missen maar ze gaat het beter krijgen dan daar bij die niksnutten en agressievelingen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:50 schreef Elounda het volgende:
GM
Merel wél..dus...op naar Peins...quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Dat opstappie naar de trailer gaat Katie net niet redden denk ik
Ja kapot gemaakt door het schuim, dat altijd maar belde en maildequote:
De rest moet hun smoel ook houden en uit het zicht blijven, dat beest zie veel te veel mensen voor een dag in de week... die gaat nooit blij de kar inquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Katie denkt ook, krijg de pleuris maar met je groenvoer
Volgend jaar zomer de bbqquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:00 schreef MMXMMX het volgende:
Dat varken gaat voor het jaar 2020 nog de pan in![]()
Die nietsnutten en agressievelingen had Katy niets mee te makenquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ook al heb ik geen streams. Zal haar gaan missen maar ze gaat het beter krijgen dan daar bij die niksnutten en agressievelingen.
wat een hilarische grapquote:Op dinsdag 3 december 2019 13:03 schreef jopiebaco het volgende:
En zo krijgen we alsnog de zichtbare exit van Lotus. Het gaat je goed meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |