Hier weer verder
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
(Voor de nieuwsgierigen; ze neuriet: ..."And you left me, just when I needed you most")
[edit]Tikfoutje, net op tijd verwijderd voor Cynix hem zag[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 05-12-2000 00:02]
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 05-12-2000 00:53]
Ik heb btw alleen maar stream 2 ter beschikking
Fewrdi doet wat handstandjes. Begint al na twee keer te hijgen.
Wat mankeert die jongen, loopt echt zenuwachtig te doen.
Robin sloopt per ongeluk iets van z'n bouwpakket: "Shit! Eerst maar even gaan maken". Fewrdi gaat verder met z'n handstandjes. Robin: "Als je zo nog even door gaat slaap je helemaal niet meer". Robin is bijna klaar met z'n superbike maar houdt wel 'n hoop onderdelen over. Hij ontdekt dat er meerdere versies gebouwd kunnen worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 05-12-2000 00:52]
Robin en Ferdi aan tafel. Val in een gesprek over een spiraaltje.
Volgens mij zit Robin te sleutelen met fietsonderdelen. Sowwy Cynix, zie nu dat jij al schreef over de super bike... Ferdi leest een Engelse handleiding voor.
Het gaat niet echt lekker met het geknutsel van Robin. Het valt uit elkaar zegt ie.
Ferdi gaat naar bed: 'Laterrrrrrr'
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 05-12-2000 00:57]
* Sorry kan er ook niets meer van maken, met alleen streams uit de slaapkamer
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 05-12-2000 08:41]
Het leek mij nou net zo leuk die gesprekken die de bewoners met de beer in hun eentje zouden voeren, maar helaas
Robin komt weer terug en kruipt zijn bed weer in.
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 05-12-2000 10:40]
Koos: ...eindigt met van te voren gezegd dat als mijn moeder zegt als ik big brother verlaten heb ik het goed heb gedaan, dan is mijn big brother geslaagt
Koos: En daar eindig ik nu mee
Koos: Moest allemaal snel snel
Bianca: Ja das leuk, dat wil je toch ook
Koos vriend waar hij mee naar America was geweest, daarvan was hij zijn verjaardag helemaal vergeten vorig jaar, is namelijk gelijk met Sinterklaas jarig. En heeft hij nu ook gefeliciteerd.
Koos is er van overtuigt dat hij er uit vliegt, mocht het niet gebeuren dan heeft hij dit alvast gedaan.
Koos: Anders zou ik mijn eigen logica tegen spreken, tegen die twee kan ik echt niet op boxen
Het is wat ik altijd beweerd heb
Ze vroegen of ik er tegen op zag
En de cams vliegen weer naar de slaapkamer 12.02
FF toelichting, heb niet alles mee gekregen in verband met een telefoontje die ik op dat moment had. Koos heeft in de Dagboekkamer een gesprek gehad over de mogelijk exit donderdag. En heeft waarschijnlijk ook nog een boodschap achter mogen laten voor zijn familie, maar goed BB kijkt liever slaapkamer
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 05-12-2000 12:08]
Koos: Ik heb net ook een zooitje namen genoemd.....
En hup terug naar de slaapkamer het lege bed van Koos, blijkbaar wil BB ons niets meer laten zien.
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 05-12-2000 12:19]
Nu over BB dit jaar, over internet en pay-tv. Bianca vraagt zich af hoe dat werkt... 'Kunnen ze ons ook horen praten op internet? Alleen beelden toch?'
K: 'Ja, je hebt internet en pay-tv, het verschil weet ik ook niet helemaal. De een is op je tv, en de ander op je computer. Ik denk dat bij pay-tv de beelden steeds verschieten of zo....'
Bianca heeft met Balou geslapen, maar heeft zijn hand niet vastgehouden maar heeft er met haar voet op gelegen.
Ferdie blijkt verf te hebben gekregen voor om iets te verven
De dames zijn verbaasd dat het er al zo snel was, Ferdie had het de dag er voor gevraagd, en had het vandaag dus al gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |