abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2000 @ 23:55:44 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_519241

Hier weer verder

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 5 december 2000 @ 00:01:17 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_519286
00.00 uur
Desiree neuriet een lovesong, ik heb haar al dagen niet horen zeuren; ze is echt verliefd op Bartje

(Voor de nieuwsgierigen; ze neuriet: ..."And you left me, just when I needed you most")

[edit]Tikfoutje, net op tijd verwijderd voor Cynix hem zag[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 05-12-2000 00:02]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 5 december 2000 @ 00:08:30 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_519330
00.05 uur
Dees rolt een shaggie, steekt het shaggie aan.
Ze zucht...
Ze trekt haar truitje uit (liefde maakt warm) en wacht op een opening om over Bart te beginnen.
Georgie leest stoïcijns door, met Balou hand in hand.
pi_519499
00:35 uur
Robin zit aan de keukentafel. Druk bezig met z'n bouwpakket van een rode motorfiets. Hij komt niet helemaal uit de bouwhandleiding. Fewrdi komt ff kijken, maar komt er ook niet verder mee. Fewrdi: "Lekker belangrijk". Hij gaat weer op de bank zitten. Hij verveelt zich. Begint 'n beetje te fluiten. En met z'n vingers te tappen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 05-12-2000 00:53]

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_519532
00:45 uur
Fewrdi zit wat met z'n tong te klakken. Het ultieme gebaar van iemand die zich verveelt... Georgie leest nog steeds onverstoorbaar door. Balou zegt niks.

Ik heb btw alleen maar stream 2 ter beschikking

pi_519579
00:50 uur
Fewrdi is overgegaan op neurie-mode. Gaat dan maar weer even bij Robin zitten. Robin wil z'n motor vandaag nog af hebben. Fewrdi: "Zo, da's flex!". Robin: "Wat is er Fewrdi, verveel je je, zitten de Sint-zenuwen je niet lekker?". Fewrdi: "Mwoa, nee hoor". Robin: "Je kunt natuurlijk ook gewoon naar bed gaan".

Fewrdi doet wat handstandjes. Begint al na twee keer te hijgen.
Wat mankeert die jongen, loopt echt zenuwachtig te doen.
Robin sloopt per ongeluk iets van z'n bouwpakket: "Shit! Eerst maar even gaan maken". Fewrdi gaat verder met z'n handstandjes. Robin: "Als je zo nog even door gaat slaap je helemaal niet meer". Robin is bijna klaar met z'n superbike maar houdt wel 'n hoop onderdelen over. Hij ontdekt dat er meerdere versies gebouwd kunnen worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 05-12-2000 00:52]

pi_519596
Ik heb weer geluid en kan Cynix vertellen dat je op stream 1 hetzelfde ziet als op stream 2.

Robin en Ferdi aan tafel. Val in een gesprek over een spiraaltje.

Volgens mij zit Robin te sleutelen met fietsonderdelen. Sowwy Cynix, zie nu dat jij al schreef over de super bike... Ferdi leest een Engelse handleiding voor.

Het gaat niet echt lekker met het geknutsel van Robin. Het valt uit elkaar zegt ie.

Ferdi gaat naar bed: 'Laterrrrrrr'

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 05-12-2000 00:57]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_519674
01:20 uur
Hieke komt even binnen. Is nog over 'n gedichtje aan het nadenken. Stem roept om dat ze een pen kan komen ophalen in de dagboekkamer. Hieke: "Anders kan ik niet slapen, he?". Ze vertrekt weer. Robin zegt bijna klaar te zijn met z'n motor, maar ik zie nog steeds evenveel onderdelen liggen...
pi_519683
01:25 uur
Robin is klaar, zegt-ie, maar is niet helemaal tevreden: "Hij is het gewoon net níet". Hieke blijkt op de bank te zitten en komt even kijken. Georgie leest nog steeds en heeft zich al zeker 'n uur vrijwel niet bewogen... Balou naast hem ook niet trouwens.
  dinsdag 5 december 2000 @ 01:35:16 #10
4011 Cynix®
zonder jasje
pi_519702
01:35 uur
Stream op badkamer. Robin poetst zijn tanden en zal zo wel gaan slapen. Weet niet of Georgie al bewogen heeft of nog in de kamer zit.
pi_519720
Robin ligt inmiddels in bed. Stream 1&2 laten de slaapkamers zien. Het lijkt erop dat het bed van Georgie nog leeg is.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  dinsdag 5 december 2000 @ 04:38:18 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_520090
Weer geen beeld
  dinsdag 5 december 2000 @ 08:27:46 #13
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_520240
Beeld van de slaapkamers, het bed van Robin is leeg
Ook Bianca werd net wakker gemaakt om uit bed te komen
Waarschijnlijk zitten ze met Balou in de woonkamer, maar de redactie vindt de slaapkamers weer eens interesanter
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  dinsdag 5 december 2000 @ 08:34:33 #14
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_520245
Ook Koos kruipt uit bed, waarschijnlijk voor zijn pitsstop aan de badkamer, zoals dat vrijwel elke morgen het geval is.
En ja daar is ie al weer en kruipt lekker zijn bedje weer in
  dinsdag 5 december 2000 @ 08:40:46 #15
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_520251
Robin komt terug in de slaapkamer en kruipt ook in bed

* Sorry kan er ook niets meer van maken, met alleen streams uit de slaapkamer

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 05-12-2000 08:41]

dinsdag 5 december 2000 @ 09:59:59 #16
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_520430
Het leek er even op dat BB de bewoners wakker ging maken, maar de speakers werden gelijk weer uitgezet, of de beer al in zijn kleren zit is niet bekend, cam 1 en 2 staan nog steeds op de slaapkamers waar diepe rust heerst
  dinsdag 5 december 2000 @ 10:38:49 #17
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_520596
Robin kruipt uit bed en verlaat de slaapkamer, nog steeds staan de cams 1 en 2 op de slaapkamers.

Het leek mij nou net zo leuk die gesprekken die de bewoners met de beer in hun eentje zouden voeren, maar helaas

Robin komt weer terug en kruipt zijn bed weer in.

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 05-12-2000 10:40]

dinsdag 5 december 2000 @ 11:18:56 #18
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_520736
Koos kruipt weer eens uit bed en verlaat de slaapkamer
Cams blijven maar op de slaapkamer staan
  dinsdag 5 december 2000 @ 11:39:19 #19
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_520847
Ineens een wilde cam 1 beweging
Even de gipsenbeelden Zijn die al een keer af?
Dan even de tuin een tafeltje en vervolgens de smalle kast en dan even rondje algemeen overzicht van de tuin en snel weer terug naar de slaapkamer waar Robin nog ligt te slapen.
Toch weer terug naar de tuin en inzoomend op de twee stoeltjes die daar staan. ff reclame, terug naar robin, inzoom acties op het houthakblok, terug naar robin die wat heen in weer beweegt. Naar de positie van cam 2 (het lege bed van koos) en cam 2 gaat nu naar de ander slaapkamer waar Robin ligt te slapen.
  dinsdag 5 december 2000 @ 11:52:27 #20
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_520919
Eindelijk streams op de woonkamer waar we Bianca op de bank zien zitten lezen met Balou aan haar zijde
Waar de rest van de bewoners zijn is nog onduidelijk
  dinsdag 5 december 2000 @ 12:07:37 #21
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_520990
Even wat gemist, maar koos komt de kamer binnen gelopen van uit de dagboekkamer en gaat bij Bianca zitten

Koos: ...eindigt met van te voren gezegd dat als mijn moeder zegt als ik big brother verlaten heb ik het goed heb gedaan, dan is mijn big brother geslaagt
Koos: En daar eindig ik nu mee
Koos: Moest allemaal snel snel
Bianca: Ja das leuk, dat wil je toch ook
Koos vriend waar hij mee naar America was geweest, daarvan was hij zijn verjaardag helemaal vergeten vorig jaar, is namelijk gelijk met Sinterklaas jarig. En heeft hij nu ook gefeliciteerd.

Koos is er van overtuigt dat hij er uit vliegt, mocht het niet gebeuren dan heeft hij dit alvast gedaan.

Koos: Anders zou ik mijn eigen logica tegen spreken, tegen die twee kan ik echt niet op boxen
Het is wat ik altijd beweerd heb
Ze vroegen of ik er tegen op zag

En de cams vliegen weer naar de slaapkamer 12.02

FF toelichting, heb niet alles mee gekregen in verband met een telefoontje die ik op dat moment had. Koos heeft in de Dagboekkamer een gesprek gehad over de mogelijk exit donderdag. En heeft waarschijnlijk ook nog een boodschap achter mogen laten voor zijn familie, maar goed BB kijkt liever slaapkamer

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 05-12-2000 12:08]

dinsdag 5 december 2000 @ 12:15:15 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_521016
De cam 1 gaat naar de keuken waar Koos een broodje staat te smeren
Koos loopt weer richting Bianca en begint te vertellen

Koos: Ik heb net ook een zooitje namen genoemd.....

En hup terug naar de slaapkamer het lege bed van Koos, blijkbaar wil BB ons niets meer laten zien.

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 05-12-2000 12:19]

dinsdag 5 december 2000 @ 12:25:18 #23
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_521045
12.25
Bianca en Koos zitten in de woonkamer te kletsen. Oa. over geld, over de vaste lasten die doorgaan tijdens BB. Over belastingen, Koos zegt dat hij daar nooit mee sjoemelt.
  dinsdag 5 december 2000 @ 12:43:26 #24
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_521120
Het gesprek komt op BB van vorig jaar, hoe een hype of dat het wel niet was. Koos wou er eerst helemaal niet naar kijken, vond het maar niks. Werd later toch geboeid.

Nu over BB dit jaar, over internet en pay-tv. Bianca vraagt zich af hoe dat werkt... 'Kunnen ze ons ook horen praten op internet? Alleen beelden toch?'
K: 'Ja, je hebt internet en pay-tv, het verschil weet ik ook niet helemaal. De een is op je tv, en de ander op je computer. Ik denk dat bij pay-tv de beelden steeds verschieten of zo....'

dinsdag 5 december 2000 @ 13:34:28 #25
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_521380
Bianca is aan het brood maken, en zit met Hieke te praten die op de keukentafel zit
De dames hebben het onderandere over de droom van koos, hij blijkt flink lawaai gemaakt in zijn slaap, naast het gesnurkt heeft hij aardig liggen hijgen, ze vermoeden dat hij een natte droom had.

Bianca heeft met Balou geslapen, maar heeft zijn hand niet vastgehouden maar heeft er met haar voet op gelegen.

Ferdie blijkt verf te hebben gekregen voor om iets te verven
De dames zijn verbaasd dat het er al zo snel was, Ferdie had het de dag er voor gevraagd, en had het vandaag dus al gekregen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')