Ik heb op Volg topic geklikt en ik leef ook nogquote:Op dinsdag 3 december 2019 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er gepost en merk vooralsnog niks aan m'n ademhaling ofzo dus alles lijkt het nog te doen. De kust is veilig, ik herhaal...
Och hemel, ik omring mij weer met slechte invloedquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee het lijkt mij wel leuk juist om jou weer helemaal wild te zien
Haha nou ja, zolang je nog 'och hemel' zegt zal het allemaal wel meevallen qua hedonistisch gedragquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemel, ik omring mij weer met slechte invloed![]()
Al kan ik tijdens sjoelmeets wel aardig wild gaan doen als ik weer eens een steen niet in de drie krijg...![]()
Ik gebruik zelfs het woord 'enig' in niet-ironische zin!quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou ja, zolang je nog 'och hemel' zegt zal het allemaal wel meevallen qua hedonistisch gedrag
Schuren met sjoelstenenquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemel, ik omring mij weer met slechte invloed![]()
Al kan ik tijdens sjoelmeets wel aardig wild gaan doen als ik weer eens een steen niet in de drie krijg...![]()
Dan is het maar beter als Lucifer met zijn snode plannen jouw huisje voorbij loopt en iemand anders richting het kwaad trekt.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gebruik zelfs het woord 'enig' in niet-ironische zin!
Ja, ik kan wel íets met die dingen!quote:
Ik weet wel wat te doen zodat Lucifer mij niet opmerktquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is het maar beter als Lucifer met zijn snode plannen jouw huisje voorbij loopt en iemand anders richting het kwaad trekt.
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meerderheid hier de betekenis niet doorheeft
Met nummers die mij bij blijven om een of andere reden en ik zou wel 50 Nummers kunnen sturen.twitter:Merula987 twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 18:36:38Bekijk mijn lijst en stem ook voor de NPO Radio 2 Top 2000! https://t.co/MARCvZn4uM reageer retweet
Ook alweer zo'n mooie lijst!quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:39 schreef ryxje het volgende:
Hiet mijn lijst van dit jaar.Met nummers die mij bij blijven om een of andere reden en ik zou wel 50 Nummers kunnen sturen.twitter:Merula987 twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 18:36:38Bekijk mijn lijst en stem ook voor de NPO Radio 2 Top 2000! https://t.co/MARCvZn4uM reageer retweet
Je kunt ze ook beter niet met zak en al in de oven leggen...quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is patat geworden!
Uit de oven.
En bij nader inzien was deze patat niet geschikt voor de oven, de zak leek er wel op..
Oh, dat is nooit zo'n probleem, die smelt in een paar minuten weg.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kunt ze ook beter niet met zak en al in de oven leggen...
quote:
Donuts eten?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meerderheid hier de betekenis niet doorheeft
Oh, wij schuifelen nog weleens in de huiskamerquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:02 schreef Dave het volgende:
Schuifelen? Op middelbare-school-feesten, daarna nooit weer.
Staat ook in de playlistquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:39 schreef ryxje het volgende:
Hiet mijn lijst van dit jaar.Met nummers die mij bij blijven om een of andere reden en ik zou wel 50 Nummers kunnen sturen.twitter:Merula987 twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 18:36:38Bekijk mijn lijst en stem ook voor de NPO Radio 2 Top 2000! https://t.co/MARCvZn4uM reageer retweet
En dat allemaal gewoon met de gordijnen open!?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh, wij schuifelen nog weleens in de huiskamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |