Kan je zelf ook doen toch?quote:
Jaaaaaaa love emmmmmmmmquote:Op maandag 2 december 2019 21:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
Volgens mij ook, met je nichtje en neefje
Het is niet echt logisch om je lul naar een onbekende op een forum te sturen maar soitquote:Op maandag 2 december 2019 21:18 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Huh wut dat is onlogisch als 't hele tijd over m'n p** ging.
Ik vind je ranzig man. Doe fucking normaal mongoogl.quote:Op maandag 2 december 2019 21:18 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Huh wut dat is onlogisch als 't hele tijd over m'n p** ging.
Die is speciaal ingelogd om jouw piemel te mogen zienquote:Op maandag 2 december 2019 21:19 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Waarom verdient hij als niet-vrouw uitzondering?
Hele avond al online trolquote:Op maandag 2 december 2019 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die is speciaal ingelogd om jouw piemel te mogen zien
Ash, ben je een mongool? Even serieus, heb je issues met je iq?quote:Op maandag 2 december 2019 21:20 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
't hoeft niet maar als ze toch door wil sturen dan naar vrouwe.
Liever niet.quote:Op maandag 2 december 2019 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die is speciaal ingelogd om jouw piemel te mogen zien
Geeft toch niks maar je komt hier nooit, zag dat iemand zijn piemel rondstuurt en kwam gelijk postenquote:
is maar een dickpic, is dat zo raar? dacht dat die voor gemiddelde vrouw wel normaal zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 21:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ash, ben je een mongool? Even serieus, heb je issues met je iq?
Is op zich redelijk raar man.quote:Op maandag 2 december 2019 21:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
is maar een dickpic, is dat zo raar? dacht dat die voor gemiddelde vrouw wel normaal zijn.
En kpd dan? Er zijn vrouwen die louter daar video's posten dat ze worden geneukt.quote:Op maandag 2 december 2019 21:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het is niet echt logisch om je lul naar een onbekende op een forum te sturen maar soit
Ik vind het vrij ongepast, ik hoef je domme piemel niet te zien. Tyf ook een end op en praat niet tegen mij, mongool.quote:Op maandag 2 december 2019 21:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
is maar een dickpic, is dat zo raar? dacht dat die voor gemiddelde vrouw wel normaal zijn.
Hahaquote:Op maandag 2 december 2019 21:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik vind het vrij ongepast, ik hoef je domme piemel niet te zien. Tyf ook een end op en praat niet tegen mij, mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |