Dat is tijdloosquote:Op maandag 2 december 2019 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dragonball is nu wel verleden tijd neem ik aan
hOE LAng is je penis.quote:Op maandag 2 december 2019 20:50 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Voel je niets van in tegenstelling tot m'n p**.
Is 't overigens een ding omdat je zelf langer bent of überhaupt?
.quote:Op maandag 2 december 2019 20:50 schreef Kiid het volgende:
De cassière schatte mij 24
Prachtig compliment
Ik nietquote:Op maandag 2 december 2019 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij bent een negertje toch
Huh wut, hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 2 december 2019 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij bent een negertje toch
Doe dit even in dm en kijk wat eruit roltquote:Op maandag 2 december 2019 20:52 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Eh wacht eens, lach je om m'n 1.70 of om dat topic?
1.70 is wel bizar kleinquote:Op maandag 2 december 2019 20:52 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Eh wacht eens, lach je om m'n 1.70 of om dat topic?
21 dus best groot in verhouding.quote:Op maandag 2 december 2019 20:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
hOE LAng is je penis.
[..]
.
moest vorige keer mn id tonen toen ik peuken ging halen. Was zo blij haha.
Echt zin om te roken nu. Ugh
Oh damn.quote:Op maandag 2 december 2019 20:53 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
21 dus best groot in verhouding.
Lig net lekker.quote:Op maandag 2 december 2019 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe dit even in dm en kijk wat eruit rolt
Ik zit op nog geen derde ervanquote:Op maandag 2 december 2019 20:53 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
21 dus best groot in verhouding.
In Nederland zijn we gemiddeld het langste?quote:Op maandag 2 december 2019 20:55 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
in nl zijn we eerder bizar grootsrs. In Israel, Rusland, Iran val je niet op.
quote:
nee huh wut, wat heeft dat hiermee te maken?quote:
Nou...quote:Op maandag 2 december 2019 20:58 schreef Anton91 het volgende:
[..]
In Nederland zijn we gemiddeld het langste?
ja van hele wereld.quote:Op maandag 2 december 2019 20:58 schreef Anton91 het volgende:
[..]
In Nederland zijn we gemiddeld het langste?
Sterker nog. Ik twijfel om nog ff een potje F1 aan te slingeren. Maar ik moet wel op tijd naar bed natuurlijkquote:
Huh wut, waar gaat dit over?quote:Op maandag 2 december 2019 21:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik twijfel om nog ff een potje F1 aan te slingeren. Maar ik moet wel op tijd naar bed natuurlijk
sowquote:
okquote:Op maandag 2 december 2019 21:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heet geen ash maar ik wil je wel pica sturen hoor
kun je wel doggi doen?quote:Op maandag 2 december 2019 21:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar mevrouw Kiid heeft zich erbij neergelegd dus ik heb er vrede mee
Zou als ik hem was zijn 21cm sturen, daar werd duidelijk de interesse gewektquote:Op maandag 2 december 2019 21:11 schreef Catkiller het volgende:
Gaat hij die foto sturen van die lelijke dikkerd met oversized neus die hij stiekem zelf is zeker
Weyo echt?quote:
Ik heb kort en dikquote:Op maandag 2 december 2019 21:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ja, lang, maar dun. Niet helemaal waar ik gek van word.
Snap ik dat ruime gat wil je gevuld hebbenquote:Op maandag 2 december 2019 21:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ja, lang, maar dun. Niet helemaal waar ik gek van word.
Van je gezicht, droeftoeter.quote:
Ik hoor altijd dat ik een lekkere kut heb. Strak ook.quote:Op maandag 2 december 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap ik dat ruime gat wil je gevuld hebben
Goed dat je het zelf zietquote:
Volgens mij ook, met je nichtje en neefjequote:Op maandag 2 december 2019 21:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hier kan het. nobody kent mij man. IRL ben ik echt super lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |