En die 5 kg mag toch gewoon gebruikt worden? Want de maximale hoeveelheid wordt niet overgeschreden?quote:Op zondag 1 december 2019 20:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je neemt 5 kg. meer mee dan dat je aangeeft bij de FIA. Overigens staat een fuelflowmeter hier los van.
50kquote:Op zondag 1 december 2019 19:15 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ afbeelding ]
50.000 euroshopper pizza's voor Ferrari en Charles mag zijn podium houden
Auto’s worden gewogen met “travel wheels” meende ik.quote:Op zondag 1 december 2019 20:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[Alu-hoedje]gewoon lichtere velgen monteren voor het verlaten van de pits richting grid, en de laatste stop de standaard velgen er op [/alu-hoedje]
Er wordt niet elke sessie gemeten. Na de race en steekproefgewijs voor de race,quote:Op zondag 1 december 2019 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe wil je meer verbruiken als voor en na elke sessie de auto wordt gewogen?
Leclerc heeft dan toch alleen maar nadeel bij die extra kilo’s.
Gast....quote:Op zondag 1 december 2019 20:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Meer brandstof in je motor pompen dan toegestaan. Echt zo moeilijk is dat toch niet? En het verbruik verbergen door foute data op te geven.
Ja leuk, alleen dan moet die sensor wel de goede waardes geven.quote:Op zondag 1 december 2019 20:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gast....
Daar heb je toch fuel flow meters voor....
En dan valt het toch exact op dat aantal alsnog niet klopt?
Dus slaat helemaal nergens op wat je allemaal kletst.
Heeft niets met de waardes te maken die zijn opgegeven en dat dat zogenaamd weer valsspel dan zou zijn.quote:Op zondag 1 december 2019 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja leuk, alleen dan moet die sensor wel de goede waardes geven.
ja en die discussie over de extra sensor is gewoon aan komen waaien,quote:Op zondag 1 december 2019 20:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gast....
Daar heb je toch fuel flow meters voor....
En dan valt het toch exact op dat aantal alsnog niet klopt?
Dus slaat helemaal nergens op wat je allemaal kletst.
Nee niks.quote:Op zondag 1 december 2019 20:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heeft niets met de waardes te maken die zijn opgegeven en dat dat zogenaamd weer valsspel dan zou zijn.
Dit vond ikquote:Op zondag 1 december 2019 20:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Er wordt niet elke sessie gemeten. Na de race en steekproefgewijs voor de race,
quote:the cars are weighed in before and after every session. 4 hrs before the main race session and 2hrs before qualifying and FP sessions
Dat maakt het eigenlijk nog achterlijk ofniet? In die tussentijd is er dus 5kg bij gekieperd.quote:
Ze hebben dus 2 tot 4 uur de tijd om te sjoemelenquote:
Zat maar 5 sec. achter Vettel vandaag.quote:Op zondag 1 december 2019 20:25 schreef bianconeri het volgende:
Zijn ze er overigens ook eindelijk eens achter dat Albon te licht is bevonden?
Of mag die vent nog 22 raceweekenden het verknallen?
Die gast loopt ook maar beetje hopeloos rond te trappelen in dat veld zeg.
Gaat gewoon een middenveld of lager opvulling worden in zijn carriere, als hij uberhaupt al een lange carriere gaat hebben in de F1.
Ja, of een andere motor erinquote:Op zondag 1 december 2019 20:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat maakt het eigenlijk nog achterlijk ofniet? In die tussentijd is er dus 5kg bij gekieperd.
Natuurlijk wel, je kan veel meer brandstof inspuiten, betere koeling+meer performance. Het is dat het nu afgevangen is maar wie zegt dat dit niet vaker gedaan is.quote:Op zondag 1 december 2019 20:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heeft niets met de waardes te maken die zijn opgegeven en dat dat zogenaamd weer valsspel dan zou zijn.
Ja joh, dat gaat heel makkelijk.quote:Op zondag 1 december 2019 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben dus 2 tot 4 uur de tijd om te sjoemelen
Kan je rommelen met de fuel flow?quote:Op zondag 1 december 2019 20:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet godverdomme... Zo moeilijk is het toch niet. Als je met valse data van start gaat, kun je tijdens de race sjoemelen met je fuel flow. Je kunt meer verbranden. Dan kan nattewind ook wel blijven lullen dat de auto legaal was bij de start. Ja dat is het punt niet flapdrol. Het geeft ruimte om illegale dingen te doen tijdens de race.
Deze mis ik even. Wat bedoel je?quote:Op zondag 1 december 2019 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
F1 gaat dezelfde kant op als de Tour de France
Valsspelenquote:Op zondag 1 december 2019 20:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Deze mis ik even. Wat bedoel je?
Niet voor niks dat ze een 2e sensor willen plaatsen.quote:Op zondag 1 december 2019 20:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan je rommelen met de fuel flow?
Dat zuig je uit je eigen duim druktemaker
Hier staat dus wel degelijk dat Fia random checkt of het opgegeven gewicht klopt.quote:Op zondag 1 december 2019 20:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja joh, dat gaat heel makkelijk.
https://www.google.nl/amp(...)-checks/4339766/amp/
Data van de verbruikte brandstof wordt vergeleken met de ffm, die er volgens Biancorini niets mee van doen heeft.quote:Tombazis notes that "The difference between the pre- and post-race fuel masses will be assumed to be the measured fuel mass used (which clearly includes laps to the grid, formation laps, fire-ups etc.).
"It can be compared to the integrated FFM [fuel flow meter] figures and to the fuel injectors model figures in order to provide confirmation of the validity of these readings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |