abonnement Unibet Coolblue
pi_190604283
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 22:51 schreef Kyran het volgende:
Bengals _O-

Kunnen niet eens verliezen, zelfs dat lukt ze niet.
Een 1-13 team vs een 3-11 team, dan weet je gewoon dat het een opgave wordt om te verliezen. :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 december 2019 @ 22:58:19 #102
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190604367
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 22:55 schreef aeque het volgende:

[..]

Een 1-13 team vs een 3-11 team, dan weet je gewoon dat het een opgave wordt om te verliezen. :P
Echt he :P
pi_190604568
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 22:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Echt he :P
Dolphins winnen, het slechtste team ooit volgens de kenners pakt 4 wins dit seizoen _O-
pi_190604631
Hoe de Bengals tegen de Jets hebben kunnen winnen is mij nog steeds een raadsel.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 december 2019 @ 23:08:18 #105
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190604641
Panthers zijn wel master van het tanken trouwens _O-

Arme Joe Burrow volgend jaar naar Bengals, gaat je carriere.

Ik zeg Cam + 1st round pick naar Bengals voor 1st allround pick voor Panthers _O-

Mag die lekker met CMC naar Super Bowl over een paar jaar *O*
pi_190604926
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:07 schreef aeque het volgende:
Hoe de Bengals tegen de Jets hebben kunnen winnen is mij nog steeds een raadsel.
Jets is een inferno in de kleedkamer van wat ik heb gelezen, zal me niet verbazen als Gase er in zijn 1ste jaar uit vliegt.
pi_190604946
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:08 schreef Kyran het volgende:
Panthers zijn wel master van het tanken trouwens _O-

Arme Joe Burrow volgend jaar naar Bengals, gaat je carriere.

Ik zeg Cam + 1st round pick naar Bengals voor 1st allround pick voor Panthers _O-

Mag die lekker met CMC naar Super Bowl over een paar jaar *O*
QB kiezen gaat not flink lastig worden, Tua heeft het meeste talent maar al flink wat blessures gehad.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 december 2019 @ 23:22:49 #108
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190605019
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:20 schreef Breidniet het volgende:

[..]

QB kiezen gaat not flink lastig worden, Tua heeft het meeste talent maar al flink wat blessures gehad.
Ik vind persoonlijk Tua echt niks bijzonders. Daarnaast de blessures ... zou mij niet verbazen als die echt laat 1st round of zelfs 2nd round gaat worden.

Bengals zijn complete idioten als ze niet Burrow draften.
pi_190605307
Nu Ertz ook geblesseerd, of tenminste questionable to return. Wat eens seizoen voor de Eagles qua blessures...

Maar ze staan voor, als ze dit winnen en volgende week 'even' de Giants pakken staan ze toch in de playoffs.
Demain, on roule
  maandag 23 december 2019 @ 00:03:21 #110
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_190605835
Ik zag de game van de Bengals tegen de Dolphins en ik ben geschrokken door hoe weinig publiek er zat. Is dat bij alle wedstrijden in deze toch beslissende fase? :?
!!! Go 49-ers !!!
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 december 2019 @ 00:18:55 #111
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190606004
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2019 00:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zag de game van de Bengals tegen de Dolphins en ik ben geschrokken door hoe weinig publiek er zat. Is dat bij alle wedstrijden in deze toch beslissende fase? :?
Dat waren de 2 van de slechste teams dit seizoen en ging nergens meer over. Het was eerder de vraag of iemand uberhaupt wilde winnen.
pi_190607875
Vrijwel geen enkel team verkoopt z'n stadion uit. Ook de goede teams niet.
Bij de Saints zit het ieder weekend afgeladen, volgens mij bij de Packers ook. Zullen er vast nog een paar zijn.

Je moet eens kijken hoe bedroevend het bij de verhuisde teams is.
Bij de Rama begint het eindelijk bij te trekken, maar na hun 1e seizoen in LA was het stadion zo goed als leeg (ze speelde ook tergend slecht).
Het aantal toeschouwers neemt ook ieder jaar af. Iets waar de league al jaren commentaar op krijgt. Grotendeels door ale reclame onderbrekingen. Maar tja, geld.

Oude getallen:
https://en.m.wikipedia.or(...)e_attendance_figures

Moo artikel erover
https://www.forbes.com/si(...)ndance/#688138785bb7
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_190609500
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 08:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vrijwel geen enkel team verkoopt z'n stadion uit. Ook de goede teams niet.
Bij de Saints zit het ieder weekend afgeladen, volgens mij bij de Packers ook. Zullen er vast nog een paar zijn.

Je moet eens kijken hoe bedroevend het bij de verhuisde teams is.
Bij de Rama begint het eindelijk bij te trekken, maar na hun 1e seizoen in LA was het stadion zo goed als leeg (ze speelde ook tergend slecht).
Het aantal toeschouwers neemt ook ieder jaar af. Iets waar de league al jaren commentaar op krijgt. Grotendeels door ale reclame onderbrekingen. Maar tja, geld.

Oude getallen:
https://en.m.wikipedia.or(...)e_attendance_figures

Moo artikel erover
https://www.forbes.com/si(...)ndance/#688138785bb7
Bij Dallas is het ook altijd behoorlijk vol. Maar dat komt ook deels door de party pass.
Geen zitplek, gewoon de korte zijde van het stadion mag je overal staan en lopen.
Kost een stuk minder, en kunnen geloof ik daardoor 15 of 20k extra mensen naar binnen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_190609506
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 23:33 schreef Mykonos het volgende:
Nu Ertz ook geblesseerd, of tenminste questionable to return. Wat eens seizoen voor de Eagles qua blessures...

Maar ze staan voor, als ze dit winnen en volgende week 'even' de Giants pakken staan ze toch in de playoffs.
Beide teams hebben 0 kans in de playoffs. Dus het maakt geen reet uit.

De Dallas playcalling was gisteren weer afschuwelijk. Ik denk dat Garret bezig is met zijn laatste wedstrijd
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_190613707
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 11:08 schreef bambino het volgende:

[..]

Bij Dallas is het ook altijd behoorlijk vol. Maar dat komt ook deels door de party pass.
Geen zitplek, gewoon de korte zijde van het stadion mag je overal staan en lopen.
Kost een stuk minder, en kunnen geloof ik daardoor 15 of 20k extra mensen naar binnen.
Die zie je ook vaak op 115% attendance staan, ik snap nu dus hoe dat kan :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_190615336
Dit jaar is voor het eerst dat ik een seizoen volg ipv een paar random wedstrijden en de super bowl. Wat mij vooral opviel is hoeveel celebs er daar in reclames's zitten. :P
  maandag 23 december 2019 @ 18:15:52 #117
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_190615976
Als ik jullie reacties lees, lijkt het wel of het US publiek niet echt trouw is aan hun teams. Ik bedoel: de Kuip is altijd uitverkocht, ook als het kut gaat...
!!! Go 49-ers !!!
pi_190616082
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2019 18:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als ik jullie reacties lees, lijkt het wel of het US publiek niet echt trouw is aan hun teams. Ik bedoel: de Kuip is altijd uitverkocht, ook als het kut gaat...
Ja, maar Willem II niet, of RKC, of zelfs Ajax.

In de NFL is dat dus ook zo, Packers, Saints en Cowboys is dat dus wel zo.

Packers hebben nog wel wat gewonnen in de laatste 20 jaar. Cowboys daarentegen niks meer sinds de 90's toen ze oppermachtig waren een paar seizoenen.

Maar zelfs na al de slechte jaren, zelfs zonder playoffs, zit het daar altijd zo goed als vol.
Games zoals Giants, Eagles, Packers zitten tot de nok toe vol.
Browns, Dolphins etc wel wat minder, maar dan zijn de kaartjes goedkoper en komt er alsnog genoeg volk.

Maar bij Saints en Dallas vind ik het minder gek dan bij de Packers.
Daar kan het echt stervenskoud worden, geen dak. En met vol pak sneeuw zit het daar voor 75% vol of meer. Al helemaal als het tegen Vikins of Bears is. Bizar.

Ik zou nog niet bij zo'n wedstrijd willen zin al kreeg ik er voor betaald.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_190624531
@Keyos gefeliciteerd met de Fantasy dit jaar!! Vorig jaar toch ook al?
Tm vannacht leek je niet te gaan winnen maar toch gelukt :D

Mijn fantasy ging over het algemeen heel goed dit jaar met een paar mindere wedstrijden.
Resulteerde in je 1ste plaats in regular season alleen eruit in de eerste playoff, uiteindelijk 7e.
pi_190624655
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 18:21 schreef bambino het volgende:

[..]

Ja, maar Willem II niet, of RKC, of zelfs Ajax.

In de NFL is dat dus ook zo, Packers, Saints en Cowboys is dat dus wel zo.

Packers hebben nog wel wat gewonnen in de laatste 20 jaar. Cowboys daarentegen niks meer sinds de 90's toen ze oppermachtig waren een paar seizoenen.

Maar zelfs na al de slechte jaren, zelfs zonder playoffs, zit het daar altijd zo goed als vol.
Games zoals Giants, Eagles, Packers zitten tot de nok toe vol.
Browns, Dolphins etc wel wat minder, maar dan zijn de kaartjes goedkoper en komt er alsnog genoeg volk.

Maar bij Saints en Dallas vind ik het minder gek dan bij de Packers.
Daar kan het echt stervenskoud worden, geen dak. En met vol pak sneeuw zit het daar voor 75% vol of meer. Al helemaal als het tegen Vikins of Bears is. Bizar.

Ik zou nog niet bij zo'n wedstrijd willen zin al kreeg ik er voor betaald.
En vergeet de belachelijk hoge prijzen niet. Voor 1 potje in NFL kan je in Nederland 2-jarige seizoenskaart voor kopen voor voetbal.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Redactie Frontpage dinsdag 24 december 2019 @ 09:23:32 #121
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_190625521
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2019 18:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als ik jullie reacties lees, lijkt het wel of het US publiek niet echt trouw is aan hun teams. Ik bedoel: de Kuip is altijd uitverkocht, ook als het kut gaat...
NFL heeft ook wel black outs als het stadion niet voor een x percentage vol zit zoveel uur voor de wedstrijd dan mag de wedstrijd niet op lokale TV uitgezonden worden.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Redactie Frontpage dinsdag 24 december 2019 @ 09:32:18 #122
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_190625619
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 07:17 schreef RipCity het volgende:

[..]

En vergeet de belachelijk hoge prijzen niet. Voor 1 potje in NFL kan je in Nederland 2-jarige seizoenskaart voor kopen voor voetbal.
Ligt er aan waar je zit, beneden ring en 50-yards line is duur, en wat voor wedstrijd het is. Hogerop in het stadion is het niet altijd zo duur.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  dinsdag 24 december 2019 @ 12:53:25 #123
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_190628239
Alle running backs geblesseerd, time to call Marshawn :D.

Ik verwacht niks van zondag met alle blessures maar het zal de eerste SNF worden waar ik weer eens wakker voor blijf.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 december 2019 @ 13:26:12 #124
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190628677
Hide your Skittles! Beastmode is back!
pi_190628977
Dit keer ben ik ook voor de Seahawks, zodat de Packers de #1 seed kunnen halen :)

Vannacht toch nog een mooi potje na drie vroege turnovers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')