Zal dat niet juist de bedoeling zijn, Dot?quote:Op zondag 1 december 2019 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Ja de stemming laat lekker op zich wachten. Jammer zo is de frustratie van Ger naar Jes alweer bekoeld.
Ho ho, zij zijn naar mij gekomen hè,ik niet naar hun. Het is me aangeboden! Ik denk dat zij me een beetje zien als cosser van het jaarquote:Op zondag 1 december 2019 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand hoeft de laatste dagen te betalen las ik.
Gefeliciteerd !quote:Op zondag 1 december 2019 18:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ho ho, zij zijn naar mij gekomen hè,ik niet naar hun. Het is me aangeboden! Ik denk dat zij me een beetje zien als cosser van het jaar
Dank je, ik doe er verder niets mee hoor, het is niet zo dat ik me nu opeens nog beter voel dan jullie, echt nietquote:
Dat vermoeden heb ik ook. Ook dat ze geen ruzie meer mogen maken om Jessie niet neer te zetten zoals de afgelopen tijd.quote:Op zondag 1 december 2019 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal dat niet juist de bedoeling zijn, Dot?
het woord "nog" !!! 👍quote:Op zondag 1 december 2019 18:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dank je, ik doe er verder niets mee hoor, het is niet zo dat ik me nu opeens nog beter voel dan jullie, echt niet
Ik denk dat het dat is. Bloesbloes de cosser van het jaar.quote:Op zondag 1 december 2019 18:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ho ho, zij zijn naar mij gekomen hè,ik niet naar hun. Het is me aangeboden! Ik denk dat zij me een beetje zien als cosser van het jaar
Heb ik momenteel ook last van.quote:Op zondag 1 december 2019 18:49 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kan nog net wakker blijven geloof ik ...
Niet naast je schoenen gaan lopen hoorquote:Op zondag 1 december 2019 18:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dank je, ik doe er verder niets mee hoor, het is niet zo dat ik me nu opeens nog beter voel dan jullie, echt niet
Robert Donkersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |