Wat zit daar in?quote:Op zondag 1 december 2019 13:07 schreef spapaars het volgende:
Waarom verstopt Brandon de koffer?
[ afbeelding ]
Zit sinterklaas pak in, verassing.quote:Op zondag 1 december 2019 13:07 schreef spapaars het volgende:
Waarom verstopt Brandon de koffer?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2019 12:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Enige wat we zeker weten is dat Katie dinsdag de poort uit gaat.
Dan is het vast Merel die vertrekt. Krijgen we een twinning is winning verhaal?
Benieuwd wie er dan aan de poort sttan![]()
Ik zie de FEBO ervoor aan om die uit de hoge hoed te toveren als laatste redmiddel. Stemming niet gedaan, toen hij er zeker uit zou vliegen, maar lekker leuk gaan doen en gaan bonden.quote:Op zondag 1 december 2019 12:18 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Please please pretty please.. laat het aub zo zijn. Want als ze inderdaad positief gaan stemmen dan zijn ze veilig..
In panter print (volgens mij).quote:Op zondag 1 december 2019 13:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Zit sinterklaas pak in, verassing.
Ik sla overquote:Op zondag 1 december 2019 13:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Sinterklaas gehuichel. dat is wat we nog missen.
Heerlijk avondje is bijna gekomen.
Oh, da's mooi kut.quote:
Orgineel, echt te gek, hoe kom je er op.quote:Op zondag 1 december 2019 13:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Oh, da's mooi kut.
Had al een surprise gepapiermacheed met natte ontbijtkoek en een lullig gedicht.![]()
Ik ook hoor... ben mijn dingen aan het doen.... en kijk zo nu en dan even.quote:
Je zou het eruit kunnen halen, maar er staat doelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |