abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190211275
100216_28827_KSC_Header.jpg

pi_190211278
Hatseflats
Zonder wrijving geen glans
pi_190211282
O gatver, wat een smerige foto :r
pi_190211287
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
O gatver, wat een smerige foto :r
Welke van de twee?
pi_190211290
Kop kippensoep helpt zeiden ze vroeger, eet die nog steeds als ik grieperig ben maar dat ben ik maar eens in de 5-6 jaar of zo.
pi_190211297
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Welke van de twee?
Die onderste toch maar _O-
pi_190211303
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Die onderste toch maar _O-
Haha
pi_190211315
Ja het is niet echt uit te leggen omdat de meeste mensen dit nooit ervaren hebben. Het is niet gewoon moeheid maar echt extreem gebrek aan energie. Sliep 16 uur per dag en de rest zat ik alleen achter mijn pc. Opstaan om naar het toilet te gaan of douchen ofzo was echt een fucking opgave. Helemaal klaar was ik. Voelde mij verder fysiek wel oke maar kon niks :P

Heb in het begin zelfs nog geprobeerd te werken. Afgesproken dat ik 3 keer per week een dienst van 4 uur zou doen. De weg er naar toe was al een hel dus moest ik daar een uur bijkomen :') En na elk uur moest ik weer een half uur pauze. Ben ook ontslagen :P:P :D En daarna heb ik dus een half jaar thuis gezeten.

En nu merk ik het vooral met lage weerstand want het is een Herpes variant. Dus met koud slecht weer ben ik veel sneller moe en heb ik dus na zon dienst van bv 12 uur ook gewoon voldoende rust nodig en moet echt gewoon mijn slaap hebben.
pi_190211321
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Ja het is niet echt uit te leggen omdat de meeste mensen dit nooit ervaren hebben. Het is niet gewoon moeheid maar echt extreem gebrek aan energie. Sliep 16 uur per dag en de rest zat ik alleen achter mijn pc. Opstaan om naar het toilet te gaan of douchen ofzo was echt een fucking opgave. Helemaal klaar was ik. Voelde mij verder fysiek wel oke maar kon niks :P

Heb in het begin zelfs nog geprobeerd te werken. Afgesproken dat ik 3 keer per week een dienst van 4 uur zou doen. De weg er naar toe was al een hel dus moest ik daar een uur bijkomen :') En na elk uur moest ik weer een half uur pauze. Ben ook ontslagen :P:P :D En daarna heb ik dus een half jaar thuis gezeten.

En nu merk ik het vooral met lage weerstand want het is een Herpes variant. Dus met koud slecht weer ben ik veel sneller moe en heb ik dus na zon dienst van bv 12 uur ook gewoon voldoende rust nodig en moet echt gewoon mijn slaap hebben.
Wel heftig hoor. Tast je hele sociale leven aan joh.
pi_190211323
quote:

Heftig.
pi_190211331
quote:

Lijkt me best kut :{ Kan het ook weer zomaar terugkomen, zoals een koortslip?
pi_190211332
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Wel heftig hoor. Tast je hele sociale leven aan joh.
Ja die had ik toen niet. Had geluk dat mij nichtje hier toen een tijdje heeft gewoond dus zij deed boodschappen en hield mij gezelschap.

En het was er serieus van de een op andere dag. Zo raar was dat.
pi_190211338
Slapen is dus niet eens het beste medicijn daartegen.
pi_190211342
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja die had ik toen niet. Had geluk dat mij nichtje hier toen een tijdje heeft gewoond dus zij deed boodschappen en hield mij gezelschap.

En het was er serieus van de een op andere dag. Zo raar was dat.
Ik dacht dat je het opliep van zoenen of zo :')
pi_190211349
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lijkt me best kut :{ Kan het ook weer zomaar terugkomen, zoals een koortslip?
Ja dat wordt ontkend maar denk niet dat het zo terug kan komen in die heftigheid maar wel in mindere maten. Tenminste dat merk ik zelf.

Meest lullige vond ik nog dat mensen het niet serieus nemen. Werd ook raar aangekeken door collega's en opmerkingen dat ik zovaak pauze kreeg en zo :P

Maar functioneerde gewoon niet meer :P
pi_190211360
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja dat wordt ontkend maar denk niet dat het zo terug kan komen in die heftigheid maar wel in mindere maten. Tenminste dat merk ik zelf.

Meest lullige vond ik nog dat mensen het niet serieus nemen. Werd ook raar aangekeken door collega's en opmerkingen dat ik zovaak pauze kreeg en zo :P

Hadden ze je niet gewoon beter de ziektewet in kunnen slingeren?
pi_190211366
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het opliep van zoenen of zo :')
Ja speeksel :P

Maar ze zeggen dat zon 98 procent van de mensen het in hun jeugd al hebben gehad en als je nog heel jong bent is het vaak een kleine verkoudheid. Als je ouder bent heeft het dus zon impact. Ken ook iemand die kreeg het ook op latere leeftijd en die is echt heel erg ziek geweest ook met ziekenhuis opname er bij. Dus ik had nog geluk ;P
pi_190211369
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ze zien niks aan je, dus kun je niet ziek zijn. Best wel dom eigenlijk |:(
pi_190211370
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Maar ze zeggen dat zon 98 procent van de mensen het in hun jeugd al hebben gehad en als je nog heel jong bent is het vaak een kleine verkoudheid. Als je ouder bent heeft het dus zon impact. Ken ook iemand die kreeg het ook op latere leeftijd en die is echt heel erg ziek geweest ook met ziekenhuis opname er bij. Dus ik had nog geluk ;P
:o
pi_190211376
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Was het een FOK!ker? :P
pi_190211379
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lol
pi_190211384
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hadden ze je niet gewoon beter de ziektewet in kunnen slingeren?
Das uiteindelijk gebeurd :P De dag dat ik ging tekenen voor een nieuw contract voor nieuwe baan dus werd ik gebeld met die uitslag :P En dacht nou dat loopt wel los dus ik naar die afspraak voor dat contract. Was in Amsterdam en toen ik daar aankwam was ik dus echt gesloopt. Begreep niet waarom ook. En heb het toen tegen ze gezegd en hebben we besloten om op nul uren contact het te proberen. Na 2 weken lag ik er uit :P
pi_190211389
quote:

[..]

Alsof elke Fokker herpes heeft?
Eerder een muisarm.
pi_190211390
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 11:15 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Das uiteindelijk gebeurd :P De dag dat ik ging tekenen voor een nieuw contract voor nieuwe baan dus werd ik gebeld met die uitslag :P En dacht nou dat loopt wel los dus ik naar die afspraak voor dat contract. Was in Amsterdam en toen ik daar aankwam was ik dus echt gesloopt. Begreep niet waarom ook. En heb het toen tegen ze gezegd en hebben we besloten om op nul uren contact het te proberen. Na 2 weken lag ik er uit :P
Jezus :{
pi_190211392
quote:

[..]

Nee ik denk eigenlijk dat mijn ex toendertijd vreemd is gegaan :P :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')