SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De winnaars van 2019
De competitie van:
Januari is gewonnen door: Takaiki
Februari is gewonnen door: Jos
Maart is gewonnen door: Jos
April is gewonnen door: Jos
Mei is gewonnen door: Jos
Juni is gewonnen door: OutOfThisWorld
Juli is gewonnen door: OutOfThisWorld
Augustus is gewonnen door: OutOfThisWorld
September is gewonnen door: Jos
Oktober is gewonnen door: svk1985
November is gewonnen door: -marz-
All time, de djeep_64 Hall Of Fame
Jaren: 2012 + 2013 + 2014 + 2015 + 2016+ 2017+2018
• djeep_64: 24 overwinningen
• -jos-: 23 overwinningen
• crv: 12 overwinningen
• WordFreud: 12 overwinningen
• MPGm yissyuss: 2 overwinningen
• Piet hein Kaptein : 2 overwinningen
• En een hele lijst met ieder 1 overwinning: woordbakkertje, charmed_angel, Maringo, OA, Homdeck, Cirilco, remlof
Spelleiders
![]()
WordFreud (Erelid en Oprichter van de FOK Wordfeud Eredivisie)
OutOfThisWorld
crv
Support![]()
maily verzorgt de communicatie bij aanvang van de nieuwe maand en bij de start van de inschrijving aan de deelnemers
[ Bericht 0% gewijzigd door OutOfThisWorld op 01-12-2019 12:19:18 ]
Paar vrije dagen inderdaadquote:Op maandag 2 december 2019 20:21 schreef Dactylus het volgende:
@:Appeltje, heb je vakantie of zo? Je gaat snel!
Je hebt van die potjes.quote:Op maandag 2 december 2019 20:20 schreef Dactylus het volgende:
#67 Jos 601 - 223 Paul. Ik stond met 3 beurten gewoon 200 punten achter.![]()
Die had ik al doorgegeven.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk ons potje al verwijderd .....
Ik had hier WROETER gelegd voor 134 punten.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:53 schreef Deisyy het volgende:
21 Maria-mariaa holsterhennie 439-364
quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had hier WROETER gelegd voor 134 punten.
Mooie combi!quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had hier WROETER gelegd voor 134 punten.
Soms heb je van die pottenquote:Op woensdag 11 december 2019 16:17 schreef Lonaa het volgende:
13: stukjekoekje 539 - Lonaa 227
Wat een kutpot voor mij zeg.![]()
En dan ga je niet ruilen?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gewoon ruim 10 beurten ofzo geen klinkers
Dat deed ik en toen kreeg ik...medeklinkers.quote:
Hij heeft jouw post per ongeluk helemaal gekopieerd zo te zien, de lijst kloptquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:28 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
In de lijst staat 452-537???
Scherp!quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij heeft jouw post per ongeluk helemaal gekopieerd zo te zien, de lijst klopt
23 december staat al in mijn agenda, tussen de 22e en de 24equote:Op zaterdag 14 december 2019 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Zet 23 december in je agenda; dan wordt hier de inschrijving weer geopend
Scherpquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
23 december staat al in mijn agenda, tussen de 22e en de 24e
Als de letters het toelatenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Scherp![]()
Ben je ook zo scherp met wordfeud?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:28 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
In de lijst staat 452-537???
quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij heeft jouw post per ongeluk helemaal gekopieerd zo te zien, de lijst klopt
heb je opgegeven voor de nieuwjaarsduikquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
23 december staat al in mijn agenda, tussen de 22e en de 24e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door crv op 15-12-2019 08:03:48 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op zondag 15 december 2019 07:50 schreef crv het volgende:
[..]
heb je opgegeven voor de nieuwjaarsduik
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 december 2019 16:30 schreef D. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#61 Elzass (604) - Missy (250)
[ Bericht 7% gewijzigd door crv op 17-12-2019 15:40:31 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
#84 svk - 4everblackeyed 432-379Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman![]()
#12 Stukkoekje (355) - Elzass (561)
[ Bericht 45% gewijzigd door crv op 17-12-2019 15:43:05 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
#1 stukjekoekje - Cat-22 426 - 367
#8 stukjekoekje - Cirilico 452 - 360
#11 stukjekoekje - JosDaBosS 511 - 439 (ik legde snollen 140)Springfield's looking pretty dusty today![]()
Pot tegen EvertK afgebroken door Evertk bij een stand van 120-117 voor hem."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
#80 svk - evertk 465-444Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman![]()
#72 Jos 481 - 278 MissyMK
#74 Jos 508 - 400 4EBE
#53 Lonaa 326 - 397 JosWEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
#58 Elzass (489) - Karstman (347)
#59 Elzass (381) - EvertK (509)There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
December bijgewerkt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
#85 4E 423 - Cat 393Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
#77 svk-paultskjen 521-312
Ik speelde snoepen voor 155 puntenScience is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman![]()
116 karstman 433 - paultskjen 272"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
FOK Wordfeud Eredivisie - Januari 2020
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily![]()
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - CirilicoHotapnyc![]()
Elzass (437) - 4EBE(334)There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik schrijf me in, ga mijn best doen maar 15 Januari wordt ik geopereerd en weet niet hoe toerekeningsvatbaar ik ben![]()
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - Cirilico
4 Elzass - crvThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - Cirilico
4 Elzass - crv
5 OutOfThisWorld - OutOfThisWorld![]()
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - Cirilico
4 Elzass - crv
5 OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
6.4EverBlackeyed - 4EverBlackEyedBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - Cirilico
4 Elzass - crv
6.4EverBlackeyed - 4EverBlackEyed
7 AppelFeud - Appeltje
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2019 12:37:50 ]![]()
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - Cirilico
4 Elzass - crv
6 4EverBlackeyed - 4EverBlackEyed
7 AppelFeud - Appeltje
8 ☆D.☆ - D.
[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 23-12-2019 12:55:29 ]![]()
#51 Lonaa 336 - 4E 503
#91 4E 514 - missy 222Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - Cirilico
4 Elzass - crv
7 AppelFeud - Appeltje
8 ☆D.☆ - D.
9 stukjekoekje - -marz-Springfield's looking pretty dusty today![]()
#76 svk-cat 412-324Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman![]()
Staat nog niet ingevuldquote:Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman![]()
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - Cirilico
4 Elzass - crv
7 AppelFeud - Appeltje
8 ☆D.☆ - D.
9 stukjekoekje - -marz-
10 svk1985 - svk1985Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman![]()
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - Cirilico
4 Elzass - crv
7 AppelFeud - Appeltje
8 ☆D.☆ - D.
9 stukjekoekje - -marz-
10 svk1985 - svk1985
11 missyMK - MissyMK![]()
#93 Cirilico 470 - Cat-22 444
Het lot ligt in jouw handen @-jos- .
[ Bericht 11% gewijzigd door Cirilico op 27-12-2019 19:58:27 (Hekkie toegevoegd. Hekkie? ) ]Hotapnyc![]()
#9 sk (369) - 4E (431)Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
shit. de pot tussen @Lonaa en mij staat er niet in en ik heb de stand niet meer en weet zelfs niet of ik nu gewonnen had of @Lonaa
December bijgewerkt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Oh shit. Ik weet dit ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 07:14 schreef crv het volgende:
shit. de pot tussen @:Lonaa en mij staat er niet in en ik heb de stand niet meer en weet zelfs niet of ik nu gewonnen had of @:Lonaa
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Dan maar overdoen. Jullie hebben nog 4 dagen @Lonaaquote:Op zaterdag 28 december 2019 07:14 schreef crv het volgende:
shit. de pot tussen @:Lonaa en mij staat er niet in en ik heb de stand niet meer en weet zelfs niet of ik nu gewonnen had of @:Lonaa![]()
![]()
Mja, ik weet alleen niet meer of ik al gespeeld heb tegen @WordFreud?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:05 schreef Cirilico het volgende:
#93 Cirilico 470 - Cat-22 444
Het lot ligt in jouw handen @:-jos- .
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - Cirilico
4 Elzass - crv
7 AppelFeud - Appeltje
8 ☆D.☆ - D.
9 stukjekoekje - -marz-
10 svk1985 - svk1985
11 missyMK - MissyMK
12 JosDaBosS - -jos-WEB / [HaxBall #64] Jos is God
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:47 schreef -jos- het volgende:
[..]
Mja, ik weet alleen niet meer of ik al gespeeld heb tegen @:WordFreud?
Geen printscreens nog ergens? En anders ook opnieuw denk ik.
Hotapnyc![]()
quote:of we doen een gelijkspelquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:44 schreef maily het volgende:
[..]
Dan maar overdoen. Jullie hebben nog 4 dagen @:Lonaa
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:14 schreef crv het volgende:
[..]
Maakt me eigenlijk niet uit.
[..]
of we doen een gelijkspelSterkheidsbaas van alles.![]()
GMTAquote:
@Cat-astrophe moeten wij nog spelen voor december of hebben we al gespeeld en ben ik ook de score kwijt?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
daar ik ook "wedstrijdleiding"quote:ben laat ik het eindoordeel graag aan @OutOfThisWorld en @maily
Jullie hebben nog 3 dagenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef crv het volgende:
[..]
daar ik ook "wedstrijdleiding"ben laat ik het eindoordeel graag aan @:OutOfThisWorld en @:Maily
. Dat is mijn eindoordeel en daar moeten jullie het mee doen.
Maar ik weet niet wat @OutOfThisWorld erover te zeggen heeft![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
Jullie hebben nog 3 dagen. Dat is mijn eindoordeel en daar moeten jullie het mee doen.
Maar ik weet niet wat @:OutOfThisWorld erover te zeggen heeftweet niet hoe jouw agenda er uit ziet maar mijne is volgeboekt. dus dat red ik niet helaas.
je weet ik speel erg graag......There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
#79 svk-karstman 406-355Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman![]()
Dan maar gelijk spel van maken als jullie het daar allebei mee eens zijn?quote:Op zondag 29 december 2019 06:49 schreef crv het volgende:
[..]weet niet hoe jouw agenda er uit ziet maar mijne is volgeboekt. dus dat red ik niet helaas.
je weet ik speel erg graag......![]()
Als je wil kan je een spel in een kwartier uitspelen hoorquote:Op zondag 29 december 2019 06:49 schreef crv het volgende:
[..]weet niet hoe jouw agenda er uit ziet maar mijne is volgeboekt. dus dat red ik niet helaas.
je weet ik speel erg graag......
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - Cirilico
4 Elzass - crv
7 AppelFeud - Appeltje
8 ?D.? - D.
9 stukjekoekje - -marz-
10 svk1985 - svk1985
11 missyMK - MissyMK
12 JosDaBosS - -jos-
13 karstman
sterkete alvast crv!
[ Bericht 30% gewijzigd door Karstman op 29-12-2019 14:04:43 ]"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Vergeet de rest vsn de lijst nietquote:Op zondag 29 december 2019 13:57 schreef Karstman het volgende:
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - Cirilico
4 Elzass - crv
5 karstman
sterkete alvast crv!![]()
![]()
beetje dom, aangepastquote:"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
#79 svk1985 406 - karstman 355
# 88 4EBE 344 - karstman 340
#115 karstman 384 - cat22 345"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Ik had mijn score tegen EvertK geplaatst (ik had verloren), maar zie hem niet terug in het speloverzicht?
![]()
Oeps, die hadden we gemist. Staat er nu bij.quote:Op zondag 29 december 2019 18:30 schreef Appeltje het volgende:
Ik had mijn score tegen EvertK geplaatst (ik had verloren), maar zie hem niet terug in het speloverzicht?
Gewonnen van Mariaaaa 399-433
Verloren van EvertK 410-420
December bijgewerkt.
[ Bericht 2% gewijzigd door OutOfThisWorld op 31-12-2019 10:07:48 ]![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 18:38 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Oeps, die hadden we gemist. Staat er nu bij.
Gewonnen van Mariaaaa 399-433
December bijgewerkt.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn sterretjes waren verdwenen bij karstman, dus post 'm even opnieuw
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - Cirilico
4 Elzass - crv
7 AppelFeud - Appeltje
8 ☆D.☆ - D.
9 stukjekoekje - -marz-
10 svk1985 - svk1985
11 missyMK - MissyMK
12 JosDaBosS - -jos-
13 karstman - karstman![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je wil kan je een spel in een kwartier uitspelen hoorals je beide niets te doen hebt zou dat kunnenquote:
Gelukkig nieuwjaar iedereen![]()
ik ga vandaag een poging ondernemen het januari topoic te openen
Gestart: MEN / [FOK! WORDFEUD EREDIVISIE] - Januari 2020
[ Bericht 29% gewijzigd door crv op 01-01-2020 07:20:33 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Max. 21 deelnemers
Wordfeudnaam - FOK!-naam
1 holsterhennie - maily
2 Maria-mariaa - Deisyy
3 Cirilico - Cirilico
4 Elzass - crv
7 AppelFeud - Appeltje
8 ☆D.☆ - D.
9 stukjekoekje - -marz-
10 svk1985 - svk1985
11 missyMK - MissyMK
12 JosDaBosS - -jos-
13 karstman - karstman
14 Cat-22 - Cat-astrophe
Nieuwjaarsvoornemen: op tijd inschrijven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik kap weer even. iets met een competitie naar niveau en genoeg andere tegenstanders. Tot een volgende!... and I hope it's not bothering you.![]()
4 stukjekoekje karstman 613 - 248
5 stukjekoekje EvertK 428 - 425Springfield's looking pretty dusty today
Forum Opties Forumhop: Hop naar: