Wacht, waarom zou je vrijwillig een saaie serie kijken?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef Laysa het volgende:
Gewoon een saaie serie.
Netflix staat er vol mee
Ik kijk geen Netflixquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
Dat was mijn vermoeden ook. Jij hebt m al af he?
Ik moet hier gaan zitten wachten?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht, waarom zou je vrijwillig een saaie serie kijken?
Dat is een filosofische vraag he. Waar wachten we allemaal op.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt er volledig aan waar je op wacht.
• Rustquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
Dat is een filosofische vraag he. Waar wachten we allemaal op.
En wat is t wachten niet waard.
En wat is wat we waar we op wachten zonder dat we t beseffen.
Op spek na kan ik je volgenquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
• Rust
• Liefde
• Pannekoek met kaas, spek en stroop
Je moet niet teveel willen in het leven.
Kaas en stroop mag in principe ook. Hoewel je dan wel een beetje het zoute van het spek mist, maar goed; je moet niet teveel willen in het leven.quote:
Precies. Altijd wat over laten he. Nietes willenquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kaas en stroop mag in principe ook. Hoewel je dan wel een beetje het zoute van het spek mist, maar goed; je moet niet teveel willen in het leven.
Ooit in een ver verleden. Maar ik moest even wat regelen en sindsdien geen contact meer met niemand.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:07 schreef gomi het volgende:
Ian heb jij nog contact met teun?
Ging je wel goed mee om toch?
Precies. Altijd wat over laten he. Niet alles willenquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kaas en stroop mag in principe ook. Hoewel je dan wel een beetje het zoute van het spek mist, maar goed; je moet niet teveel willen in het leven.
Ah k. Viel me ineens inquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ooit in een ver verleden. Maar ik moest even wat regelen en sindsdien geen contact meer met niemand.
Twitter mijd ikquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik las dat hij actief op Twitter zit.
Reactionaire ellende zonder context of duiding. Vechten om de meest snuizige one-liner ten koste van alles. Ze zouden dat hele gebeuren af moeten schaffen.quote:
Soms is meelezen wel leukquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Reactionaire ellende zonder context of duiding. Vechten om de meest snuizige one-liner ten koste van alles. Ze zouden dat hele gebeuren af moeten schaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |