You snooze, you lose.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:49 schreef Laysa het volgende:
Ik dacht nog van ik kijk nog 10 minuten een serie en dan weer verder.
Welke serie kijk je?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:49 schreef Laysa het volgende:
Ik dacht nog van ik kijk nog 10 minuten een serie en dan weer verder.
Tis Azië das 1 pot nat.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:49 schreef gomi het volgende:
Ok geen samauraizwaard. Maar een chineeszwaard.
Pandabeer mss dan
Hehehe. Mss is dat wel zn doel hequote:Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet meer zeggen...dan heb ik weer een Jian in mn nek hijgen met BLABLABLA
Ik heb laatst the 100 gekeken. Vond het wel een leuke serie.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef Laysa het volgende:
Gewoon een saaie serie.
Netflix staat er vol mee
Wacht, waarom zou je vrijwillig een saaie serie kijken?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef Laysa het volgende:
Gewoon een saaie serie.
Netflix staat er vol mee
Ik kijk geen Netflixquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
Dat was mijn vermoeden ook. Jij hebt m al af he?
Ik moet hier gaan zitten wachten?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht, waarom zou je vrijwillig een saaie serie kijken?
Dat is een filosofische vraag he. Waar wachten we allemaal op.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt er volledig aan waar je op wacht.
• Rustquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
Dat is een filosofische vraag he. Waar wachten we allemaal op.
En wat is t wachten niet waard.
En wat is wat we waar we op wachten zonder dat we t beseffen.
Op spek na kan ik je volgenquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
• Rust
• Liefde
• Pannekoek met kaas, spek en stroop
Je moet niet teveel willen in het leven.
Kaas en stroop mag in principe ook. Hoewel je dan wel een beetje het zoute van het spek mist, maar goed; je moet niet teveel willen in het leven.quote:
Precies. Altijd wat over laten he. Nietes willenquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kaas en stroop mag in principe ook. Hoewel je dan wel een beetje het zoute van het spek mist, maar goed; je moet niet teveel willen in het leven.
Ooit in een ver verleden. Maar ik moest even wat regelen en sindsdien geen contact meer met niemand.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:07 schreef gomi het volgende:
Ian heb jij nog contact met teun?
Ging je wel goed mee om toch?
Precies. Altijd wat over laten he. Niet alles willenquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kaas en stroop mag in principe ook. Hoewel je dan wel een beetje het zoute van het spek mist, maar goed; je moet niet teveel willen in het leven.
Ah k. Viel me ineens inquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ooit in een ver verleden. Maar ik moest even wat regelen en sindsdien geen contact meer met niemand.
Twitter mijd ikquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik las dat hij actief op Twitter zit.
Reactionaire ellende zonder context of duiding. Vechten om de meest snuizige one-liner ten koste van alles. Ze zouden dat hele gebeuren af moeten schaffen.quote:
Soms is meelezen wel leukquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Reactionaire ellende zonder context of duiding. Vechten om de meest snuizige one-liner ten koste van alles. Ze zouden dat hele gebeuren af moeten schaffen.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:24 schreef gomi het volgende:
Maar t was weer leuk jullie ff te spreken laysa en ian_nick.
Ik ga er weer ff vandoor.
Laters
Doeg!quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:24 schreef gomi het volgende:
Maar t was weer leuk jullie ff te spreken laysa en ian_nick.
Ik ga er weer ff vandoor.
Laters
Wat heb je gesloopt?quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb iets gesloopt en ik snap niet helemaal hóe en krijg het dus ook niet meer goed.
Oh.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Essentiële functionaliteit van mijn Wacom.
Uhmmmquote:Op zaterdag 30 november 2019 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou kan ik niet painten, omdat ik dom ben
Je bent ook een knappe slimme jongen. Man.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik heb allemaal hele slimme dingen zitten doen.
Wat, wat lul jij nou? Nou van mij hoor je niks meer, vanaf nu doe je je eigen opvoeding maar qua films en seriesquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet meer zeggen...dan heb ik weer een Jian in mn nek hijgen met BLABLABLA
Mehquote:Op zondag 1 december 2019 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat, wat lul jij nou? Nou van mij hoor je niks meer, vanaf nu doe je je eigen opvoeding maar qua films en seriesMet je Gossip Girl
Gomi was aan het wachten op jequote:Op zondag 1 december 2019 00:12 schreef Jian het volgende:
En wat ik nu hier lees, dat is wat jullie gedaan hebben de hele avond? God alle Jezus en hier moet het nieuwe Blauw vandaan komenTis geen SC maar een theeclub
Ja, die zag ik ineens voorbij schuiven, grappig, Die dacht natuurlijk "heej, hij is terug, leuk" en toen trof ie jullie aan ........quote:
Nee hij zag mij en later pas jouquote:Op zondag 1 december 2019 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ineens voorbij schuiven, grappig, Die dacht natuurlijk "heej, hij is terug, leuk" en toen trof ie jullie aan ........
Dat komt omdat je altijd zo aanwezig bent, meteen vooraan met je vingertje omhoog ..... nou ja, het zal je niet voor het eerst gezegd wordenquote:
Is goed hoorquote:Op zondag 1 december 2019 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat komt omdat je altijd zo aanwezig bent, meteen vooraan met je vingertje omhoog ..... nou ja, het zal je niet voor het eerst gezegd worden
Morguh.quote:
Ik drink geen Thee...………………quote:Op zondag 1 december 2019 00:12 schreef Jian het volgende:
En wat ik nu hier lees, dat is wat jullie gedaan hebben de hele avond? God alle Jezus en hier moet het nieuwe Blauw vandaan komenTis geen SC maar een theeclub
quote:Op zondag 1 december 2019 11:51 schreef Toverheks het volgende:
Dit jaar geen Sinterklaas meer voor mij, kleindochter is 8 maar ja jesnapthetwel, ze wil kadotjes onder de kerstboom...………………
Maar volgend jaar mag oma weer sinterklaas vieren ze krijgt een broertje in Maart...…..
Leuk! Begint het hele feest weer van voren af aanquote:Op zondag 1 december 2019 11:51 schreef Toverheks het volgende:
Dit jaar geen Sinterklaas meer voor mij, kleindochter is 8 maar ja jesnapthetwel, ze wil kadotjes onder de kerstboom...………………
Maar volgend jaar mag oma weer sinterklaas vieren ze krijgt een broertje in Maart...…..
Koffie dan maarquote:Op zondag 1 december 2019 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik drink geen Thee...………………
Goedemorgemn zonder zorgen op deze stralende dag
Tegen die tijd mogen we van die KOZP Hooligans toch geen Sinterklaas meer vierenquote:Op zondag 1 december 2019 11:51 schreef Toverheks het volgende:
Allemal jouw schuld.quote:Op zondag 1 december 2019 13:35 schreef BloesBloes het volgende:
Die FB, echt ik heb er de kracht niet meer voor ........
quote:Op zondag 1 december 2019 11:51 schreef Toverheks het volgende:
Hier welquote:Op zondag 1 december 2019 11:51 schreef Toverheks het volgende:
Wat fijn, maartquote:
Vandaag is F1,quote:
Oh dan ben je net als mij, hoe meer uitpakken hoe meer plezier je eraan beleefd.quote:Op zondag 1 december 2019 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier welis kleinkinds 1e bewuste Sklaasfeest
Spannend, ik heb wel teveel gekocht en denk ik.
quote:Op zondag 1 december 2019 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
Formule 1, een smeerseltje van het Kruidvat?
Ik heb er al 2 gekregen nu, 2 x een M, eentje voor MoesBloes en eentje voor Mianquote:Op zondag 1 december 2019 18:18 schreef Laysa het volgende:
Thuis!
Met chocolade letter
Met de opmerking: Ik weet dat je ze niet echt lekker vindt
Bij mij liggen ze tot pasen in de kast.quote:Op zondag 1 december 2019 18:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 gekregen nu, 2 x een M, eentje voor MoesBloes en eentje voor Mian
Die ene die ik heb dat is zo'n banketbakkersding, helemaal opgespoten, die lijkt me wel lekker en die ga ik dan ook zelf opvreten, die andere is een gewone Melkletter dat vind ik niks, die geef ik aan die kleine dwarsliggerquote:Op zondag 1 december 2019 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij liggen ze tot pasen in de kast.
Dan krijg ik een paashaas en kan ik deze weggooien
Gelijk heb je.quote:Op zondag 1 december 2019 18:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die ene die ik heb dat is zo'n banketbakkersding, helemaal opgespoten, die lijkt me wel lekker en die ga ik dan ook zelf opvreten, die andere is een gewone Melkletter dat vind ik niks, die geef ik aan die kleine dwarsligger
Ik verstop altijd alles omdat ze nogsteeds alles onder m'n handen wegroven.quote:Op zondag 1 december 2019 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij liggen ze tot pasen in de kast.
Dan krijg ik een paashaas en kan ik deze weggooien
A aaaaaaah, heb je een miniboes?quote:Op zondag 1 december 2019 18:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 gekregen nu, 2 x een M, eentje voor MoesBloes en eentje voor Mian
Oh zeg dat danquote:Op zondag 1 december 2019 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoel ik heb nog twee ava's voor je
Dan kies ik voor de 2e, en heel erg bedanktquote:Op zondag 1 december 2019 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Luister, ik heb mijn best gedaan, hé![]()
Deze misschien?
[ afbeelding ]
Of zoiets?
[ afbeelding ]
Het is niet zo makkelijk met die username![]()
Gezellig.quote:Op zondag 1 december 2019 20:24 schreef Toverheks het volgende:
Ik ga ff naar NPO2 over China zo leuke doc.serie
He he zo ken ik je weer. Eindelijk weer de gouwe ouwe Avaquote:Op zondag 1 december 2019 20:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
13 jaar en vroeger was ie hartstikke lief ....... toen woonde ie nog bij z'n moeder
Dus nu Full time vader?quote:Op zondag 1 december 2019 20:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
13 jaar en vroeger was ie hartstikke lief ....... toen woonde ie nog bij z'n moeder
En daar ga ik het lekker niet over hebben, gewoon omdat ik er geen zin in heb.quote:Op zondag 1 december 2019 21:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus nu Full time vader?
Klinkt wat raar want in mijn opinie ben je altijd full time ouder
Oh ok wil niet te nieuwsgierig zijn. excuusquote:Op zondag 1 december 2019 21:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En daar ga ik het lekker niet over hebben, gewoon omdat ik er geen zin in heb.
Ondertussen kijk ik Robinson dat loopt ook tegen het einde en daar gebeurt tenminste nog wat
Ben je gek, jij vraagt en dat mag. Alleen ik heb geen zin om het daarover te hebben en dus zeg ik dat zonder dat ik er boos of zoiets over word hoorquote:Op zondag 1 december 2019 21:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh ok wil niet te nieuwsgierig zijn. excuus
Ah toppiequote:Op zondag 1 december 2019 21:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ben je gek, jij vraagt en dat mag. Alleen ik heb geen zin om het daarover te hebben en dus zeg ik dat zonder dat ik er boos of zoiets over word hoor
Ik kijk altijd pas na half 12quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit te kijken naar die nieuwe serie op TLC: Plathville. Vind er geen bal aan.
Jij kijkt herhalingen? Mooi dat dat kan. Ik was hier heel nieuwsgierig naar omdat het een familie is die heel geisoleerd leeft, maar toch ook weer facebook en dat soort dingen heeft. Weet niet, ergens geloof ik niet in dit zoetsappige verhaaltje dat daar wordt neergezet.quote:
Ik zat een tijdje terug te dollen over die wijvenseries, allemaal sentimenteel gejank enzo. en toen zei Zodeju dat ik maar eens naar deze moest kijken dan; Nou ik moet zeggen dat ik het helemaal niet zo slecht beroerd vind voor een serie met wijven ..... (zijn volgens mij al 4 dikke seizoenen van, dus je kan eventueel voort)quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit te kijken naar die nieuwe serie op TLC: Plathville. Vind er geen bal aan.
Nee ik kijk pas als ik in bed lig. Geen idee of het herhalingen zijn maakt het kijkt lekker weg zo laatquote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij kijkt herhalingen? Mooi dat dat kan. Ik was hier heel nieuwsgierig naar omdat het een familie is die heel geisoleerd leeft, maar toch ook weer facebook en dat soort dingen heeft. Weet niet, ergens geloof ik niet in dit zoetsappige verhaaltje dat daar wordt neergezet.
Mmm, misschien deze maar eens kijken. Thanks!quote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zat een tijdje terug te dollen over die wijvenseries, allemaal sentimenteel gejank enzo. en toen zei Zodeju dat ik maar eens naar deze moest kijken dan; Nou ik moet zeggen dat ik het helemaal niet zo slecht beroerd vind voor een serie met wijven ..... (zijn volgens mij al 4 dikke seizoenen van, dus je kan eventueel voort)
Vis a VIs
She broke the law for the boss she fell in love with. Now this naive girl has to pay the price
Zit wel ondertiteling bij natuurlijk
Als ik in bed tv kijk val ik in slaapquote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik kijk pas als ik in bed lig. Geen idee of het herhalingen zijn maakt het kijkt lekker weg zo laat
Ik nietquote:Op zondag 1 december 2019 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik in bed tv kijk val ik in slaap
Zeker aflevering 1. Die was inderdaad flauw. Verder in het seizoen wordt het wel een beetje beter.quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
Zal mij benieuwen. Weet je wat het is? Ik geloof het gewoon niet. Half in afzondering leven en verder gewoon in de maatschappij met facebook en de hele rataplan en doen alsof ze zo naïef zijn. Nah, ik vond dit nog niks. Hopelijk heb je gelijk en wordt het beter anders haak ik snel af.quote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zeker aflevering 1. Die was inderdaad flauw. Verder in het seizoen wordt het wel een beetje beter.
Ze leven off grid en zijn home schooled. Dus zijn ze naief en hebben weinig idee van de grote wereld buiten. De moeder is een controlfreak en de vader is ook off.quote:Op zondag 1 december 2019 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen. Weet je wat het is? Ik geloof het gewoon niet. Half in afzondering leven en verder gewoon in de maatschappij met facebook en de hele rataplan en doen alsof ze zo naïef zijn. Nah, ik vond dit nog niks. Hopelijk heb je gelijk en wordt het beter anders haak ik snel af.
Ik ga de volgende aflevering nog kijken, beloof ik. Geef het een kansquote:Op zondag 1 december 2019 22:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ze leven off grid en zijn home schooled. Dus zijn ze naief en hebben weinig idee van de grote wereld buiten. De moeder is een controlfreak en de vader is ook off.
Ik zit nu Breaking Amish seizoen 3 te kijken. Ik heb ze uit de dowload.
90 days volg ik al tijden. Moet erg wennen aan de nieuwe serie en personen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef Laysa het volgende:
En dan ben ik stom met mijn series maar zei kijken heel de avond TLC
Vreselijk die kijk ik idd op zondag laat...wat een mensen!quote:Op zondag 1 december 2019 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
90 days volg ik al tijden. Moet erg wennen aan de nieuwe serie en personen.
Nee, Empire aan het bingenquote:
Hij was bang na het het gebons op de deurquote:
Echt he. Bizarre mensen en bizarre situaties.quote:Op zondag 1 december 2019 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vreselijk die kijk ik idd op zondag laat...wat een mensen!
Die ben ik na Serie #1 helemaal uit het oog verloren.quote:Op zondag 1 december 2019 22:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Wij gingen gisteren aflevering 11 kijken van the Crown.
Jazeker! Alleen heeft deel 3 10 afleveringen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die ben ik na Serie #1 helemaal uit het oog verloren.
Is het nog de moeite?
De openingstekst op imdb begint met; "een hip hop mongool moet zijn opvolger kiezen ....." Ik vind het nu al een leuke serie denk ikquote:Op zondag 1 december 2019 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Empire (TV Series 2015– ) - IMDb
Ahw lief!quote:Op zondag 1 december 2019 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij was bang na het het gebons op de deur
Nee, nee, niet opendoen.
Ach gos.
En toen deed ik de deur op een kiertje, en zag hij de mand met 'dootjes en toen werd ie helemaal wild haha.
Was leuk, teveel gedaan en nu ben ik kapoet en lig lekker series te bingen.
Oooooooooooh, *boem*quote:Op zondag 1 december 2019 22:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jazeker! Alleen heeft deel 3 10 afleveringen.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. Bizarre mensen en bizarre situaties.
Af en toe zit ik naar dat beeld te kijken en denk ik, dit kan niet. Dit bestaat niet. En dan wordt het nog een tandje erger
quote:Op zondag 1 december 2019 22:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De openingstekst op imdb begint met; "een hip hop mongool moet zijn opvolger kiezen ....." Ik vind het nu al een leuke serie denk ik
mja en dan zo'n eigenwijze sukkel die maar blijft zoeken naar aflevering 11.quote:Op zondag 1 december 2019 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooooooh, *boem*
Dat was het kwartje dat viel
Ach, dat skeetje. Wat zal hij blij zijn!quote:Op zondag 1 december 2019 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nee, niet opendoen.
Ach gos.
En toen deed ik de deur op een kiertje, en zag hij de mand met 'dootjes en toen werd ie helemaal wild haha.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De openingstekst op imdb begint met; "een hip hop mongool moet zijn opvolger kiezen ....." Ik vind het nu al een leuke serie denk ik
Ahhhh wat lief.quote:Op zondag 1 december 2019 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nee, niet opendoen.
Ach gos.
Ik zit hardop te lachen hier.quote:Op zondag 1 december 2019 22:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
mja en dan zo'n eigenwijze sukkel die maar blijft zoeken naar aflevering 11.
Dat is wel érg leuk om weer mee te maken hoor.quote:
omgquote:Op zondag 1 december 2019 23:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik heb me ingehouden. Hij zag steeds 12 staan, maar dat was de leeftijd.
Godverquote:Op zondag 1 december 2019 22:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
mja en dan zo'n eigenwijze sukkel die maar blijft zoeken naar aflevering 11.
Ik weet het, ben ook oma, maar ze wonen in Antwerpen.quote:Op zondag 1 december 2019 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is wel érg leuk om weer mee te maken hoor.
En ja, je bent als oma stukken relaxter merk ik, En je ziet meer.
Ai da's minder, m'n kleinzoon woont in papendrecht en ik in Dordt, da's 10 minuutjes.quote:Op zondag 1 december 2019 23:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik weet het, ben ook oma, maar ze wonen in Antwerpen.
Bofbips.quote:Op zondag 1 december 2019 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ai da's minder, m'n kleinzoon woont in papendrecht en ik in Dordt, da's 10 minuutjes.
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 1 december 2019 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bofbips.![]()
Ehm, ik vind het stoer dat je er voor uit durft te komen dat je in Dordrecht woont.
quote:Op zondag 1 december 2019 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Het valt mee, echt
Vanuit Amsterdam was het wennen!
Geen avondwinkel, alles donker overal om 21 uur.
Niemand die iets tegen je zegt
De zwarte hoedjes-parade 66555x op zondag en weetikveel hoevaak per week nog.
Ja en nog een, een knul, trad op op Koninginnedag , dingus, godskolere, naam kwijt.quote:Op zondag 1 december 2019 23:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en dan ook nog Merel als stadsgenoot.
Ik kan het filmpje niet zien. Maar ik zou me meer schamen voor Merel.quote:Op zondag 1 december 2019 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en nog een, een knul, trad op op Koninginnedag , dingus, godskolere, naam kwijt.
Die kwam ook uit Dordt
Nielson is de knul!
quote:Op zondag 1 december 2019 23:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje niet zien. Maar ik zou me meer schamen voor Merel.
JA HALLO, het was een drukke dag hoorquote:
Hele middag geslapenquote:Op maandag 2 december 2019 12:01 schreef BloesBloes het volgende:
Geen zak gedaan gisteren en vandaag ga ik op wat telefoontjes na ook geen zak doen. Morgen weer, ik beloof het
Oke bedanktquote:Op maandag 2 december 2019 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...Er kijken hier wel meer geen Uto.
Wil ik wel voor je doen hoorquote:Op maandag 2 december 2019 17:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet zelf gebakken hoor. Dat lukt me niet dus ben gestopt met proberen
Ahquote:Op maandag 2 december 2019 17:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dan kom je bij mij eten natuurlijk
Gourmetten met Tjackaquote:Op maandag 2 december 2019 17:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jesus Moot ik gelijk die stomme stream aanzetten
had je er nog meer dan?quote:Op maandag 2 december 2019 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn ideetjes zijn echt kut vandaag.
Ik haal ze altijd bij de Lidl. Vind ze heerlijk en hoppa in de magnetron en klaar.quote:Op maandag 2 december 2019 17:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet zelf gebakken hoor. Dat lukt me niet dus ben gestopt met proberen
Wat dan? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 2 december 2019 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn ideetjes zijn echt kut vandaag.
Ik ookquote:Op maandag 2 december 2019 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd bij de Lidl. Vind ze heerlijk en hoppa in de magnetron en klaar.
Ja maar duurt een paar wekenquote:Op maandag 2 december 2019 19:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh is dat er al door overal 100 km per uur rijden overdag?
Ik las net in 1 weekend.quote:Op maandag 2 december 2019 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow dus alle borden en zo gaan allemaal veranderd worden voor een paar weken?
Nee ik bedoel voor dat het van kracht isquote:Op maandag 2 december 2019 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow dus alle borden en zo gaan allemaal veranderd worden voor een paar weken?
Ah zo. Ik dacht al.quote:Op maandag 2 december 2019 19:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ik bedoel voor dat het van kracht is
Ik ook. Dan zijn we ook weer voor een jaartje af van al dat gezeik over zwarte piet. Het komt me mijn neus uit.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:03 schreef Laysa het volgende:
Ik zal zo blij zijn als die Sint weer opgeflikkerd is
Daar maak ik me allang niet meer druk over...maar die kinderen gaan kapot van de spanning en dat uit zich op manieren waar ik niet blij van wordquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Dan zijn we ook weer voor een jaartje af van al dat gezeik over zwarte piet. Het komt me mijn neus uit.
Oh ja, ook dat nog eens. Pfffquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar maak ik me allang niet meer druk over...maar die kinderen gaan kapot van de spanning en dat uit zich op manieren waar ik niet blij van word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik was altijd heel rustig toen ik klein was rond deze tijd.![]()
Ik was al vroeg van het geloof kan het verder echt niet herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee hoe oud ik was toen ik erachter kwam.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was al vroeg van het geloof kan het verder echt niet herinneren.
Ja jeuhquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo is het en dan op naar de kerst. [ afbeelding ]
Ik ben niet zo teer gevoelig als het gewoon grappig isquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sorry die smiley past perfect bij je tekst.
Punk en ik gaan nooit ergens heen. Lekker relaxt met zijn 2en fonduen. Geen gedoe.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
nah met mijn eigen familie is het best hoor en 2e kerstdag ga ik nergens
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben niet zo teer gevoelig als het gewoon grappig is
Ik hoef eerste kerstdag 2 minuten in de auto.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Punk en ik gaan nooit ergens heen. Lekker relaxt met zijn 2en fonduen. Geen gedoe.
Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoef eerste kerstdag 2 minuten in de auto.
Kerstavond een stuk verder.
Lekker.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:24 schreef Laysa het volgende:
Oud en nieuw blijf ik ook altijd lekker thuis
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Lekker knus, warm binnen terwijl het buiten guur en koud is. Erg gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |