Geen handtekening gevraagd....quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:25 schreef An_0_Niem het volgende:
Enkele minuten geleden zag ik op Utrecht CS Manon lopen. Leuk voor Mario
Ze zit in dezelfde trein als ik richting Leiden. Ik keek haar daaps aan en zij keek ook terug. Lekker ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen handtekening gevraagd....
Mario zou er een moord voor doen....quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:32 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ze zit in dezelfde trein als ik richting Leiden. Ik keek haar daaps aan en zij keek ook terug. Lekker ongemakkelijk.
En vragen om een selfie gaat me weer te ver
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mario zou er een moord voor doen....
Ja dat is raar hè, ik kom regelmatig westlandse Jessie tegen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:32 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ze zit in dezelfde trein als ik richting Leiden. Ik keek haar daaps aan en zij keek ook terug. Lekker ongemakkelijk.
En vragen om een selfie gaat me weer te ver
Dan horen we het nummer dus nog voor de 401 x.....quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:51 schreef Laysa het volgende:
Jessi aan Maris of ze naar het nummer Cees wilt luisteren. Want ze kennen allebei Cees.
Nog geen 1 x gehoordquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan horen we het nummer dus nog voor de 401 x.....
Oh en wat was haar antwoordquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:51 schreef Laysa het volgende:
Jessi aan Maris of ze naar het nummer Cees wilt luisteren. Want ze kennen allebei Cees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |