Jij zal het wetenquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zo jammer. Wel de lasten niet de lusten.
Ik zal het verzorgen alsof het mijn eigen kind is en ook voor de baby.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:45 schreef 00wildchild het volgende:
Over paar weken who’s the daddy spelen alvast gefeliciteerd
#metooquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:56 schreef Catkiller het volgende:
Het leven verkracht mij dagelijks.
Ik ben niet fluffyquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:09 schreef scrupuleus het volgende:
Heb jezelf niet van die oren liggen?
Ja hoor ik had laatst nog een konijn in de oven.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:07 schreef 00wildchild het volgende:
Is een konijn in huis leuk? Zag een filmpje en nu wil ik een huppelfluff in huis.
Ja vind je? Vind konijn niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja hoor ik had laatst nog een konijn in de oven.
Was erg leuk en lekker.
Smaakt gewoon naar kip.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja vind je? Vind konijn niet zo boeiend.
Ja, maar kip uit de oven vind ik ook niet zo. Een heel dier kan nooit goed gepenetreerd worden door de smaken die je er aan toevoegt dus de binnenkant is gewoon saai.quote:
Haha je zei gepenetreerdquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, maar kip uit de oven vind ik ook niet zo. Een heel dier kan nooit goed gepenetreerd worden door de smaken die je er aan toevoegt dus de binnenkant is gewoon saai.
Je komt los, dit kan een goed teken zijn in je herstel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Herinner me nu pas dat ik vannacht een bigtasty heb gegeten
Tot zover mijn vegan avontuur dus
Een big black tasty bedoel je.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Herinner me nu pas dat ik vannacht een bigtasty heb gegeten
Tot zover mijn vegan avontuur dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |