En jij hebt er dus niets mee te maken?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vraag gerust yvonne of murp, die beslissing maken wij niet. Konden we dat maar
Doe je nou of je het niet begrijpt, of ........?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vraag gerust yvonne of murp, die beslissing maken wij niet. Konden we dat maar
Ga ik heen volgend jaarquote:
Tuurlijk wel maar ze ramt niet op die knop. En om de boel maar weer voor t zijn, Ze deed haar werkquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En jij hebt er dus niets mee te maken?
Dat zeg ik, moest weer even kijken hoe het ook alweer moest, ja ja ik wordt ook oudquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:18 schreef yvonne het volgende:
Ja dat kan ik allemaal niet mee bijbenen hoor Heks, tering wat gaan jullie snel.
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar ze ramt niet op die knop. En om de boel maar weer voor t zijn, Ze deed haar werk
Die eerste paar albums ben ik na 90 jaar echt nog steeds niet zatquote:
Ik weet niet hoeveel ik kan zeggen zonder dat het lekken isquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En jij hebt er dus niets mee te maken?
Mens, pleurt op.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik kan zeggen zonder dat het lekken is
Nah hou de poes maar dicht. Met al die enge slangen in huis.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dan vraag je dat even aan @yvonne achter de schermen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Godverdomme FANN, ik probeer het hier muzikaal een beetje op orde te houden en dan kom je met deze budget-Fabioquote:
Slangen stinken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah hou de poes maar dicht. Met al die enge slangen in huis.
Hou niet van slangen![]()
Ohww, je weet dat nog niet?quote:
3 notes lijken me ruim voldoende in dit gevalquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:22 schreef mootie het volgende:
Ja, ik zei ‘pleurt op’ tegen een mod.
Sue me.
LUISTER EERST MAAR EENS NAAR DE SPEECEquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godverdomme FANN, ik probeer het hier muzikaal een beetje op orde te houden en dan kom je met deze budget-Fabio
Of gewoon meteen een antwoord geven zonder mensen zo ver te krijgen dat ze pissig wordenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef Laysa het volgende:
Het mag hier ook gewoon gezellig blijven.
Anders komt mummie weer over mods huilen.
te laat ......quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef Laysa het volgende:
Nou zegquote:
Kan je ook míjn toekomst voorspellen!?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef Laysa het volgende:
Joh pleurt lekker zelf opquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:22 schreef mootie het volgende:
Sue me.
Uit welk jaar komt datquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww, je weet dat nog niet?
Danny's eigen woorden.
Heb je toch een probleem dan kun je dat probleem op fatsoenlijke wijze kenbaar maken. Is de wijze van melden niet fatsoenlijk dan kan het zomaar zijn dat het topic tegen een slotje aanloopt of zelfs compleet wordt verwijderd. Feedback is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot een plek waar vooral relschoppers rondhangen die weinig tot niets constructiefs bijdragen aan onze community. De mensen die slechts willen rellen. Hier komt vanaf nu een eind aan.
Betekent dat dat ik niet meer mag klagen?
Klagen mag natuurlijk, maar doe dat op een normale manier. Als FOK! traag is mag dat prima in het bewuste topic worden gemeld. Meldingen over hoe kansloos en amateuristisch we zijn kennen we inmiddels en kunnen gewoon achterwege blijven. We begrijpen en delen je frustratie, maar dat is geen reden ons persoonlijk aan te vallen.
Wie bepaalt dan wat wel en niet een 'normale' manier is?
De crew. Als je de crew aanspreekt op normale en respectvolle wijze zullen we jou eenzelfde dienst bewijzen. Ga je schelden, zuigen of trollen dan kun je rekenen op een minder begripvolle reactie op je probleem in de vorm van een slotje, verwijderde post of, als je het echt te bont maakt, ban.
Never gonna happenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Of gewoon meteen een antwoord geven zonder mensen zo ver te krijgen dat ze pissig worden
Ik wist hetquote:
Misschienquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je ook míjn toekomst voorspellen!?
Het is Metal Friday, FANN. Kan je gewoon even in het gareel gaan lopen, verdulleme.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
LUISTER EERST MAAR EENS NAAR DE SPEECE
Ik zeg niet helemaal niks. Maar het is iig niet zo dat wij roepen "Yo, ban die en die is ff, en lekker lang" en dat dat dan gebeurt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:20 schreef mootie het volgende:
@:Soulraven
Serieus, dit is precies waar we steeds tegenaan lopen bij jou.
Je weet dat je liegt. Het is totale nonsens dat mods heeeelemaaal niks met bans te maken hebben. Echt niets hoor.
Okquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh pleurt lekker zelf op
Je moet ff in ESF kijken,
Maar het is enorm frusterend als een mod jaren blijft volhouden dat ze niks, nee, echt heus niks, met een te ban te maken heeft. Zij kan er echt niks aan doen! Het is allemaal vreselijk, maar mods kunnen er helemaal niks aan doen als je een ban krijgt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef yvonne het volgende:
Ik wil ff iets kwijt, ff wat verduidelijken,
het komt, tot grote frustraties van mods (VAN HEEL FOK!) dat wij, w i j , geen ban geven, los het maar op, stuur maar een dm, of ik stuur wel een dm.
Het is nou echt niet zo dat als een mod (VAN HEEL FOK!) komt vragen om een ban wij meteen een ban geven.
Neen.
Dat neem ik meteen aan. Maar ze vragen het wel en het wordt ook geregeld gehonoreerd, toch?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef yvonne het volgende:
Ik wil ff iets kwijt, ff wat verduidelijken,
het komt, tot grote frustraties van mods (VAN HEEL FOK!) dat wij, w i j , geen ban geven, los het maar op, stuur maar een dm, of ik stuur wel een dm.
Het is nou echt niet zo dat als een mod (VAN HEEL FOK!) komt vragen om een ban wij meteen een ban geven.
Neen.
NOOITquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is Metal Friday, FANN. Kan je gewoon even in het gareel gaan lopen, verdulleme.
Heb je die topics nog niet gezien?quote:
Maar pleur op tegen mod zeggen is hier absoluut notewaardig, als het niet erger is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh pleurt lekker zelf op
Je moet ff in ESF kijken,
Ja, doeiquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zeg niet helemaal niks. Maar het is iig niet zo dat wij roepen "Yo, ban die en die is ff, en lekker lang" en dat dat dan gebeurt.
Ik heb Greys op facebook.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je die topics nog niet gezien?
Over verduidelijking van het Rotterdams? Hilarisch.
Sjah.. dat maakt niet uit, het staat er , en zijn geen meerdere versies van The New Order.. Mekkeren = Kop Eraf Einde Citaatquote:
Iedereen moet netjes blijven tegen elkaar en jij trekt constant je bek open, maakt niet uit tegen wie, een MOD een andere user IN DE COS op zijn/.haar plaats zetten, je blijft aan de gang en je schijnt er verdomme mee weg te komen!!!!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:22 schreef mootie het volgende:
Sue me.
Nee, nou, nee, wij horen, eerst alles na te lezen , wat is er aan de hand, waar gebeurde het, hebben die users al vaker mot met elkaar gehad etc etc, dat horen de FA's op hun lijf getatoueerd (?) te hebben staan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat neem ik meteen aan. Maar ze vragen het wel en het wordt ook geregeld gehonoreerd, toch?
Ja, dat zeggen die 314 notes en talloze bans ook.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Iedereen moet netjes blijven tegen elkaar en jij trekt constant je bek open, maakt niet uit tegen wie een MOD een andere user IN DE COS op zijn/.haar plaats zetten, je blijft aan de gang en je schijnt er verdomme mee weg te komen!!!!!
Dat maakt heel erg veel uit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah.. dat maakt niet uit, het staat er , en zijn geen meerdere versies van The New Order.. Mekkeren = Kop Eraf Einde Citaat
Een siamees of kruising?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb een Griekse poes geadopteerd, nu half jaartje, lief beestje maar miauwen echt zo hard, en ik ben nog wel doof
Ja, sorry hoor, ik ben niet vies van een beetje rauw, maar daar zit er niet één bij die een gitaar kan vasthouden, laat staan erop spelen, sorry nogmaals sorry. Als je toch boos bent en je moet het kwijt geef moots dan maar een notequote:
Ik ook , na 20 jaar nogquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen; ik zit constant te dubben of posts nou serieus zijn of dat men gewoon lollig zit te doen
1 van de leukste dingen die elk jaar weer terug komt, vraag maar aan FANNquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb Greys op facebook.
Maar ben niet echt dol op ESF
En dat op eigen initiatief? Jullie zijn constant op de achtergrond aanwezig in het Utoforum?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nou, nee, wij horen, eerst alles na te lezen , wat is er aan de hand, waar gebeurde het, hebben die users al vaker mot met elkaar gehad etc etc, dat horen de FA's op hun lijf getatoueerd (?) te hebben staan.
Maar ook wij zijn mensen, mét onze fouten.
En zoals ik in FB al postte, alle fouten zijn te herstellen.
Ik bedoel ik hoef niet op Fok te kijken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
1 van de leukste dingen die elk jaar weer terug komt, vraag maar aan FANN![]()
Ik begrijp je vraag niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat op eigen initiatief? Jullie zijn constant op de achtergrond aanwezig in het Utoforum?
Wtf is daar gaande!?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nou, nee, wij horen, eerst alles na te lezen , wat is er aan de hand, waar gebeurde het, hebben die users al vaker mot met elkaar gehad etc etc, dat horen de FA's op hun lijf getatoueerd (?) te hebben staan.
Maar ook wij zijn mensen, mét onze fouten.
En zoals ik in FB al postte, alle fouten zijn te herstellen.
Ok....Tot zo!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef yvonne het volgende:
Zeg ik ga toetje eten met een hele berg slagroom, lekker veel muziekjes posten , ik ga ze vannacht allemaal luisteren*
Heldin is hett!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik bedoel ik hoef niet op Fok te kijken.
Ik heb nl Greys op facebook.
@:Greys
Ja, ik wist het ff niet meerquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf is daar gaande!?![]()
"Getatoeëerd" gewoon, toch?
Een vuilnisbakken poes, uit Griekeland bedoelde ik, opgehaald op Schiphol, kwam ze aan in een mandje, ben wel blij met haar, Terror Jaap is na 14 jaar gaan hemelenquote:
Hoe kom je bij een situatie die bestudering nodig heeft. Zie je dat zelf of wordt je daar op attent gemaakt?quote:
Awww.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Een vuilnisbakken poes, uit Griekeland bedoelde ik, opgehaald op Schiphol, kwam ze aan in een mandje, ben wel blij met haar, Terror Jaap is na 14 jaar gaan hemelen
Wtfquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heldin is hett!!
Heb je d'r nieuwe kleurtje al gezien?
Nee, maar jij bepaald wat je tegen die FA verteld en dat kan heel gekleurd zijn waar in FA in vertrouwen op reageert met een maatregel of niet.,quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zeg niet helemaal niks. Maar het is iig niet zo dat wij roepen "Yo, ban die en die is ff, en lekker lang" en dat dat dan gebeurt.
Daar hoop ik van Yvonne meer duidelijkheid over te krijgen.....quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar jij bepaald wat je tegen die FA verteld en dat kan heel gekleurd zijn waar in FA in vertrouwen op reageert met een maatregel of niet.,
zal eens foto van haar maken, en geloof het of niet ze heeft een zwart hitler snorretje echt waarquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Awww.
Maar ze kan wel iets Siamees hebben, als ze zo luid is.
Ik lees verdomde veel op FOK!, op de meest onverwachte plekkenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoe kom je bij een situatie die bestudering nodig heeft. Zie je dat zelf of wordt je daar op attent gemaakt?
Ja godver, dan hoef ik heul niet meer te paintenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal eens foto van haar maken, en geloof het of niet ze heeft een zwart hitler snorretje echt waar
Wel is leuk, heel FOK een UI van jou, ik zeg doenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja godver, dan hoef ik heul niet meer te painten
Laat zien dan!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal eens foto van haar maken, en geloof het of niet ze heeft een zwart hitler snorretje echt waar
Ik heb niet zo veel vrije tijd meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wel is leuk, heel FOK een UI van jou, ik zeg doen
Is dit serieus of een grapje, ik ben m even kwijt!?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Iedereen moet netjes blijven tegen elkaar en jij trekt constant je bek open, maakt niet uit tegen wie, een MOD een andere user IN DE COS op zijn/.haar plaats zetten, je blijft aan de gang en je schijnt er verdomme mee weg te komen!!!!!
En nu terug naar de mods. Wat is hun rol daarin?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lees verdomde veel op FOK!, op de meest onverwachte plekken
Ik weet alleen wat ik erin hamer, nooit zomaar een ban geven, kijken waarom, hoe,, wat wanneer.
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dit serieus of een grapje, ik ben m even kwijt!?
Zal morgen een foto van haar maken met mijn nieuwe aller nieuwste foon, het is nu te donker en ff uit vogelen hoe ik dat ook weer allemaal moet doenquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar jij bepaald wat je tegen die FA verteld en dat kan heel gekleurd zijn waar in FA in vertrouwen op reageert met een maatregel of niet.,
Ik steek m'n hand in eigen boezem, ik geef ook weleens een ban uit onredelijkheid, beetje nijd, van'wat flik je me nou joh"zoiets, en nee dan heb ik niet alles nagelezen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar hoop ik van Yvonne meer duidelijkheid over te krijgen.....
Succes....Ik wist het ook niet meerquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zal morgen een foto van haar maken met mijn nieuwe aller nieuwste foon, het is nu te donker en ff uit vogelen hoe ik dat ook weer allemaal moet doen
En juist daarom zijn er notes. Zo kan een fa zelf bekijken wat de situatie is, topics teruglezen, etc.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil afk en toetje etenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En nu terug naar de mods. Wat is hun rol daarin?
WAT?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Ik steek m'n hand in eigen boezem, ik geef ook weleens een ban uit onredelijkheid, beetje nijd, van'wat flik je me nou joh"zoiets, en nee dan heb ik niet alles nagelezen.
En 9 van de 10 keer draai ik het weer terug
Nogmaals, we zijn ook maar mensen.
Met ook onze eigen humeurtjes, dingetjes, dit dat alles.
Yv denkt dat het iets met saus is, la gaanquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf is daar gaande!?![]()
"Getatoeëerd" gewoon, toch?
Jaquote:
Ben er zo blij mee als een kind zo gelukkigquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Succes....Ik wist het ook niet meer
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil afk en toetje eten![]()
wil je me hier morgen ajb ng eens naar vragen?
Jij ook al?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben er zo blij mee als een kind zo gelukkigen dat over een nieuwe telefoon, zal nooit meer over de bank klimmen en hem zo in mijn emmer sop laten vallen
Soul....met alle respect... Wij zijn niet achterlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En juist daarom zijn er notes. Zo kan een fa zelf bekijken wat de situatie is, topics teruglezen, etc.
Overmorgen dan, maar schiet me echt even aan.quote:
Pleurt nou op naar je toetje, jezus.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Overmorgen dan, maar schiet me echt even aan.
Hoofd=gatenkaas.
GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben er zo blij mee als een kind zo gelukkigen dat over een nieuwe telefoon, zal nooit meer over de bank klimmen en hem zo in mijn emmer sop laten vallen
Natuurlijk brengen wij wel dingen onder de aandacht, maar dat is dan ook onderdeel van het mod zijn. Als we dat niet deden dan deden we juist ons werk niet goed. Maar iets onder de aandacht brengen wil niet altijd zeggen dat we direct een ban verwachten of zelfs willen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Soul....met alle respect... Wij zijn niet achterlijk.
Als je niet begrijpt wat ze bedoelen laat het dan...Dit werkt niet.
Post mee over andere dingen.
Nou kon wel janken echt was niet meer bereikbaar helemaal niks en had een heel oudje nou simkaart erin denk gaan met die banaan, was alles weg, al mijn telnummers fb insta.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jij ook al?ik heb ooit een splinternieuwe telefoon op de leuning vd bank gelegd. Ben gaan dweilen en de emmer stond naast de bank. Ineens hoor ik "plop"
Ik ben serieus teleurgesteld nu.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Natuurlijk brengen wij wel dingen onder de aandacht, maar dat is dan ook onderdeel van het mod zijn. Als we dat niet deden dan deden we juist ons werk niet goed. Maar iets onder de aandacht brengen wil niet altijd zeggen dat we direct een ban verwachten of zelfs willen.
En ja, soms is een ban ook nodig.daar mag je het niet mee eens zijn maar het is nu eenmaal zo.
RIP aan de nabestaanden...quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou kon wel janken echt was niet meer bereikbaar helemaal niks en had een heel oudje nou simkaart erin denk gaan met die banaan, was alles weg, al mijn telnummers fb insta.en er kwam steeds iets van Google en ik kon blijven weg klikken maar het ging niet weg
Ja en die FA ziet onmiddellijk die 314 notes van mootie en denkt ook, ja wel een lastpostje zo te zien, hup bannetje maar. My point!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En juist daarom zijn er notes. Zo kan een fa zelf bekijken wat de situatie is, topics teruglezen, etc.
Dan moet ik ook werken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Overmorgen dan, maar schiet me echt even aan.
Hoofd=gatenkaas.
Ze loopt nu nog moeilijkquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan moet ik ook werken.
De meesten hier zijn niet dom of achterlijk en we kunnen heus bedenken hoe het zit en werkt. Dat het gabagitalisseerd wordt, ontkend, genegeerd doet daar niets aan af.
Er worden notes geplaatst, gelezen, teksten gelezen, beoordeeld en dan volgt er wel of geen actie.
Er zijn natuurlijk nog meer situaties waarbij juist geen notes gezet worden, zoals een wens dat een medecosser een bezemsteel in haar kut gedouwd krijgt. Dat wordt nog gequote ook en geen actie........
Ik lees prima. Vertel nu eens wat voor antwoord je wilt horen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben serieus teleurgesteld nu.
Je leest niet eens
Okee, maar wat nou als die COSser al een tijdje droog staat en het een uitzonderlijk sjieke bezemsteel betreft?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan moet ik ook werken.
De meesten hier zijn niet dom of achterlijk en we kunnen heus bedenken hoe het zit en werkt. Dat het gabagitalisseerd wordt, ontkend, genegeerd doet daar niets aan af.
Er worden notes geplaatst, gelezen, teksten gelezen, beoordeeld en dan volgt er wel of geen actie.
Er zijn natuurlijk nog meer situaties waarbij juist geen notes gezet worden, zoals een wens dat een medecosser een bezemsteel in haar kut gedouwd krijgt. Dat wordt nog gequote ook en geen actie........
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan moet ik ook werken.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en die FA ziet onmiddellijk die 314 notes van mootie en denkt ook, ja wel een lastpostje zo te zien, hup bannetje maar. My point!
Ik vind dat je de fa's dan erg onderschat. Die zijn ontzettend grondig in wat ze doen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en die FA ziet onmiddellijk die 314 notes van mootie en denkt ook, ja wel een lastpostje zo te zien, hup bannetje maar. My point!
Post gewoon lekker mee en laat de uitleg over aan Yvonnequote:Op vrijdag 29 november 2019 21:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik lees prima. Vertel nu eens wat voor antwoord je wilt horen?
ZEI ÉÉN OF ANDERE HEAUMEAUX DAT TEGEN JOU GODVERDOMME!?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]maar het was me een partijtje genot, straks met 3 bezems tegelijk proberen
hihiquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, maar wat nou als die COSser al een tijdje droog staat en het een uitzonderlijk sjieke bezemsteel betreft?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ZEI ÉÉN OF ANDERE HEAUMEAUX DAT TEGEN JOU GODVERDOMME!?
En als ze dan op een takje wil landenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat denk je van vliegen? Niet te doen met zo'n stok in je kut.
Je geeft me dus geen kans om iig uit te leggen hoe ík te werk ga.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan moet ik ook werken.
Ik heb het heks al een keer uitgelegd die klote bezem staat altijd in weg en ja dan gaat er een keer iemand zeggen dat ze dat ding moet opbergen. Om daar nu zo'n punt van te maken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, maar wat nou als die COSser al een tijdje droog staat en het een uitzonderlijk sjieke bezemsteel betreft?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, ik was het aan het uitproberen.
Is ook zo, excuus.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je geeft me dus geen kans om iig uit te leggen hoe ík te werk ga.
Je hoeft namelijk niets te bedenken, maar ik ben volledig open aan het uitleggen.
M'n toetje ziet er opeens heel anders uit.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen, ik zat wel te painten.
Ik zeg eerlijk, naar mijn weten was ik hier niet bij, maar ik zie ook wel eens wat over het hoofd, daarvoor zijn tr's, en mag je mij iig altijd dm'en als je het idee hebt dat ik iets over het hoofd zie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan moet ik ook werken.
Gewoon hoppa in het mondje!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n toetje ziet er opeens heel anders uit.
Ja ja ja, wanneer is je beoordelingsgesprek, snel zeker?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind dat je de fa's dan erg onderschat. Die zijn ontzettend grondig in wat ze doen.
Dus:attendeer me even dat ik nog iets moet uitleggen. M'n kortetermijn geheugen is echt stoek.quote:
Laat ik dat eens even zelf bepalen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Post gewoon lekker mee en laat de uitleg over aan Yvonne
Toch weer in dubio, is het dan de bedoeling dat ik daar bij die struisvogel vanachter een bezemsteel in paint of ziet men dat dan weer als "niet chique"...quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch weer in dubio, is het dan de bedoeling dat ik daar bij die struisvogel vanachter een bezemsteel in paint of ziet men dat dan weer als "niet chique"...
Hier is de Scquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee in de cos ben ik Bloes, lief en aimabel weet je wel
Lian... van als in Aziëquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
BloesBloes, met een L van lulletje. BoesBoes was al bezet
Uiteraard. BloesBloes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
BloesBloes, met een L van lulletje. BoesBoes was al bezet
Ga maar eens zoeken dan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou!! Zie je nou!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Erg sexy.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:59 schreef Toverheks het volgende:
Ja ook mijn UI is weer gelukt, ben zo trots op mezelf als een aap met 7 lullen
Nou, als ik naar je UI kijk?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, zit jij nou een typetje te doen?
Ja het slaat nergens op, ik weet 't, maar ik gelukkig wel een lulverhaal bij verzonnen dan lijkt het nog wat, er staat Bloes, maar je moet denken aan Blues meer zeg ik niet. wink, wink En ja hoor ze denken meteen dan ik diepgang hebquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard. BloesBloes.
[ afbeelding ]
Nu val ik ff van mijn krukje, sorry hoor Soul, je hebt na die opmerking tegen mij 2 posten eronder gepost, je maakt me niet wijs dat je dat niet gezien hebt. Maar hier laat ik het bij want was er allang klaar mee gekomen, oeps klaar meequote:Op vrijdag 29 november 2019 22:02 schreef Soulraven het volgende:
Ik vind het persoonlijk jammer dat alles als een bewust iets word gezien. Nee, het kpmt inderdaad voor dat iemand misschien wel eens een ban zou verdienen en het niet krijgt. Ik ben niet alziend, en 24/7 aanwezig, of ik post even tussendoor iets en heb niet alles teruggelezen, ook mods hebben een leven. En als er dan niemand is die er op attendeerd, ja dan heeft diegene een keer geluk. Dat ga je altijd houden.
Dat betekend alleen niet dat dat gedrag dan goedgekeurd wordt. Wij zijn er nu eenmaal ook niet elk moment van de dag, en uto is altijd een druk forum geweest.
Nou kun je nagaan, ik weet van niks, je hebt me er ook niet over ge'dmt. Ik vind het inderdaad een opmerking die niet kan, maar zoals ik zeg, ik post ook wel eens even tussendoor wat en ga dan door met waar ik mee bezig was.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nu val ik ff van mijn krukje, sorry hoor Soul, je hebt na die opmerking tegen mij 2 posten eronder gepost, je maakt me niet wijs dat je dat niet gezien hebt. Maar hier laat ik het bij want was er allang klaar mee gekomen, oeps klaar mee
Dat probeer ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou kun je nagaan, ik weet van niks, je hebt me er ook niet over ge'dmt. Ik vind het inderdaad een opmerking die niet kan, maar zoals ik zeg, ik post ook wel eens even tussendoor wat en ga dan door met waar ik mee bezig was.
Mijn excuus dat is het niet gezien en in het vervolg, stuur me dan alsjeblieft een dm! Ik zie echt niet altijd alles.
Deze neem ik even mee. Inderdaad is dan het spul in de quotes ook belangrijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook wel eens.
En dan wordt er minimaal geveegd, alles in de quotes blijft staan. Dat nog maar eens aankaarten, maar niks.
Niet bij te houden met 5 mods natuurlijk.
En als dat dan nog eens extra wordt aangegeven, waarom blijft het dan staan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Deze neem ik even mee. Inderdaad is dan het spul in de quotes ook belangrijk.
Maakt niet uit, ben niet van de dm`s TR enzo en lag er niet wakker vanquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nou kun je nagaan, ik weet van niks, je hebt me er ook niet over ge'dmt. Ik vind het inderdaad een opmerking die niet kan, maar zoals ik zeg, ik post ook wel eens even tussendoor wat en ga dan door met waar ik mee bezig was.
Mijn excuus dat is het niet gezien en in het vervolg, stuur me dan alsjeblieft een dm! Ik zie echt niet altijd alles.
Daar ben ik blij om maar het hoort iig niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ben niet van de dm`s TR enzo en lag er niet wakker van
Omdat ik het vroeg van laten staan, geen geveeg meerquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
En als dat dan nog eens extra wordt aangegeven, waarom blijft het dan staan.
Nee gekkie, niet de bezemsteel.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Omdat ik het vroeg van laten staan, geen geveeg meer
quote:
Als het goed is zijn die ook weg, of er is nog iets anders gelijk geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
En als dat dan nog eens extra wordt aangegeven, waarom blijft het dan staan.
Ik heb in de Bijlmer gewoond, daar kwamen ze zo laag over dat je ze bijna aan kon raken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:18 schreef Toverheks het volgende:
Kolere, er kwam ff een vliegtuig over door de geluids barriere de ramen trilde
Vervelend is dat, je schikt je kapot.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:18 schreef Toverheks het volgende:
Kolere, er kwam ff een vliegtuig over door de geluids barriere de ramen trilde
Meen jequote:Op vrijdag 29 november 2019 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb in de Bijlmer gewoond, daar kwamen ze zo laag over dat je ze bijna aan kon raken.
Tot er eentje daadwerkelijk in onze flat vloog
Dat postte je wel trouwens.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zeg, ik ben niet degene die het post he!
Tjemig.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb in de Bijlmer gewoond, daar kwamen ze zo laag over dat je ze bijna aan kon raken.
Wow heftig, ja Amsterdam was toen in rep en roer, terwijl dat vliegtuig eerst iets loosde in de Sloterplas bij mij.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben ook bang dat ze denken hier op mijn balkonnetje te landen, heb 2 grote bomen met lichtjes en de bak met gekleurde lichtjes, verderop zeggen ze is het Kermis bij jou, terwijl ik in de zomer ook gekleurde lampjes op balkon hebquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, we woonden in Kruitbergquote:
Dan woonde je vlak bij mijquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan heb ik je vast wel eens gezien in het winkelcentrum Kraaiennestquote:
zal ik even een foto van mijn Poes maken?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]en heb foto gemaakt van Griekse poes maar weet niet hoe ik die moet uppen, morgen maar eens op gemakkie kijken hoe dat moet
..quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
zal ik even een foto van mijn Poes maken?
Nee blijfquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
om even de sfeer terug brengen![]()
maar ik ben al weg
Het is háár schuld.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo pest aan die smileydoe eens niet........
GA JE ZEIKEN?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo pest aan die smileydoe eens niet........
.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan heb ik je vast wel eens gezien in het winkelcentrum Kraaiennest![]()
raaaaaaaaaaaaaar sfeertje was er toen na die ramp..... stil.........
Als je dit zo leest...nou raarquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh de torenflat. Weetje nog dat er een jongetje verdronken was in dat meertje aan de achterkant van Kraaiennest?
In de garage van Kraaiennest gierende banden van lui die elkaar achterna zaten
Ik heb er echt fijn gewoond.
Wat me bijstaat is de stilte en de geur!
Nu ik het naleesquote:
Ja, ik wou niets zeggen maar dooie kinderen en vliegtuigrampen zijn niet meteen waar ik aan denk bij leuke woon-herinneringen.quote:
Nee weet ik niet? Moet je daar om lachen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooh de torenflat. Weetje nog dat er een jongetje verdronken was in dat meertje aan de achterkant van Kraaiennest?
In de garage van Kraaiennest gierende banden van lui die elkaar achterna zaten
Ik heb er echt fijn gewoond.
Wat me bijstaat is de stilte en de geur!
Ergens moesten spaties, komma, 's, pffffrtquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
...en toen was iedereen deaudt. Einde.
Nee...... we leven nog .........quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
...en toen was iedereen deaudt. Einde.
Er gebeurt ook gewoon geen kut, en wat er gebeurt mogen ee niet meer zien.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht ik ga even meelezen in de COS, kijken of het wat is dat Utopia... Ik heb nog nooit zo'n langzame COS gezienalsof het vier uur 's nachts op een dinsdag is, ofzo.
Dat hier neer zetten us op zoveel manieren grappigquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht ik ga even meelezen in de COS, kijken of het wat is dat Utopia... Ik heb nog nooit zo'n langzame COS gezienalsof het vier uur 's nachts op een dinsdag is, ofzo.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat hier neer zetten us op zoveel manieren grappig
Als het niet jouw ding is, laat het dan, durf je wel om 23.07 uur wat ben jij sneu zeg! Trappen tegen iets waar je niets mee hebt?? makkelijk jè?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
...wat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als het niet jouw ding is, laat het dan, durf je wel om 23.07 uur wat ben jij sneu zeg! Trappen tegen iets waar je niets mee hebt?? makkelijk jè?
Wat zit je nou te ijlen, joh. Halve tammequote:
Heb je over DIT nu echt de hele tijd na moeten denken?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zit je nou te ijlen, joh. Halve tammeDie COS loopt toch voor geen meter of wel? En wat heeft het er in jezusnaam mee te maken dat het 23:07 is?
Heb jij je medicijnen niet ingenomen, of wat?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb je over DIT nu echt de hele tijd na moeten denken?
Wist je niets beters te verzinnen??quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb jij je medicijnen niet ingenomen, of wat?
Ga 's weg!?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wist je niets beters te verzinnen??
Vergeten te vertellenquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ian postte iets om 23.07. Dat kon al nooit goedgaan.
Zijn er nog meer tijdstippen die gevoelig liggen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Al die nieuwe regeltjes vallen ook niet mee.
Je zwakheid blijkt door het om je heen blijven trappen met ongenuanceerde kreten. Ga vooral door!quote:
Nee. Bolle.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je zwakheid blijkt door het om je heen blijven trappen met ongenuanceerde kreten. Ga vooral door!
Hmmm, zo rond 8.15 kun je beter je neus niet ophalen. Dan ben je zwaar de lul.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn er nog meer tijdstippen die gevoelig liggen?
Ik maak een notitie!quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm, zo rond 8.15 kun je beter je neus niet ophalen. Dan ben je zwaar de lul.
Ik ben veilig. Slaap tot 10quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm, zo rond 8.15 kun je beter je neus niet ophalen. Dan ben je zwaar de lul.
Kut, ik ben die link kwijt om het te checkenquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, jullie hebben allebei een note of 5 gescoord nu. Ook wel weer gezellig.
Het is wel fijn dat we elkaar kunnen vermaken nu die COS voor geen meter loopt, hé?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O gottegot tering ik lig in een deuk![]()
![]()
Ze zijn pas na 7 dagen zichtbaar. Je hebt de tijd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, ik ben die link kwijt om het te checken![]()
Ging ook zo snel, leek de COS wel
quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
durf je wel om 23.07 uur wat ben jij sneu zeg!
Kinderachtig...quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn pas na 7 dagen zichtbaar. Je hebt de tijd.
Warme voetjesquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:27 schreef mootie het volgende:
Winnie laat veel te veel poepjes. Ellende.
Ik wil wel een analyse doen, heurquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:39 schreef Jian het volgende:
Ow geen antwoord, ik word genegeerd, stelletje incestueuzen
Ik deed het juist hier. Ik was niet aan de COS aan het posten omdat ik de angst had dat ik iedereen wakker zou maken in dat ingeslapen ruktopicquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:40 schreef Toverheks het volgende:
moest ff bijlezen dus Ian niet na 11 uur savonds de cos onveilkg maken
Ben je gek, niet nu, het is na 23.07 uurquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wel een analyse doen, heur
Oké dan snap ik het nuquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik deed het juist hier. Ik was niet aan de COS aan het posten omdat ik de angst had dat ik iedereen wakker zou maken in dat ingeslapen ruktopic
Racistischquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:44 schreef Laysa het volgende:
Fok zou eigenlijk om 23.07 op zwart moeten gaan elke avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |