Echt?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:45 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Nou, die hobbelt gewoon in de rondte hier hoor
Nee dat is zijn broerquote:
Niet !!!!!!!!! Die past niet op de fotoquote:
Ik zie je er voor aan jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik verzin het ter plekke nou goed
Iedereen weet toch dat Sly WJ isquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik verzin het ter plekke nou goed
Ga wegquote:
Jajaja Ik mag hem wel en we kennen elkaar irlquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:49 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij heb ik met Willem Jozef wel ruzie gemaakt.
Hij met mij hè voor de goede orde.
Vunsjequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajaja Ik mag hem wel en we kennen elkaar irl
Ja echt je bent de laatste die het weetquote:
Johquote:
Oh je nam me in de malingquote:
Ik heb ook een pyama feestquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Soul wil effe aandacht, jij bent nu hoor muis
ja toen het genoemd werd wist ik het weer.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Yv en Laysa niet, die wonen samen onder dezelfde steen
Toos Kloonloosquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja toen het genoemd werd wist ik het weer.
Ik heb geen schema van jullie kloons
Welke beurs?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooie opening en verder ..... doe iets met die beurs
Neequote:
Het gaat snel joh!quote:
Zondag vroeg naar de beurs, etc, etc. Jij hebt van ook nog wel ergens een beurs, werk eens mee!quote:
Whut, ik?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds users die laaiend op hem worden, als jij post met zijn
Sly-account
Nou bij deze Sly is WJquote:
Neeeeeheeeee, voormalige nowlivers, neem ik aan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whut, ik?
Sjezus, ik heb 2 uur geslapen, wel graag een beetje Jip en Janneke.
Belangrijke vraag: is het nog wel gewoon Metal Friday?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whut, ik?
Sjezus, ik heb 2 uur geslapen, wel graag een beetje Jip en Janneke.
Ik heb een goed gevulde beurs. Die is voor mijquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Zondag vroeg naar de beurs, etc, etc. Jij hebt van ook nog wel ergens een beurs, werk eens mee!
Samen spelen is samen delenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een goed gevulde beurs. Die is voor mij
Iiiieeeeeuuuuwwwwwquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeheeeee, voormalige nowlivers, neem ik aan.
We hebben ze in overvloed nu.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iiiieeeeeuuuuwwwww![]()
Die was ik vergeten.
Nee no en no!!quote:
Ahhhquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Terrarium en knaagdierbeurs. Muizen zijn welkom hoor.
Zeg dat danquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeheeeee, voormalige nowlivers, neem ik aan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, altijdquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Belangrijke vraag: is het nog wel gewoon Metal Friday?
Dat sullen we nog wel eens zienquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze voeren muizen aan vogelspinnen daar, tis dat je het weet, met je Ahhhh
Soury is natuurlijk een showmuis, dat is zonde.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze voeren muizen aan vogelspinnen daar, tis dat je het weet, met je Ahhhh
Een hoop wolquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Soury is natuurlijk een showmuis, dat is zonde.
Ja te laatquote:
quote:
Oh,die zetten jullie alleen opquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Soury is natuurlijk een showmuis, dat is zonde.
Mooiiii was ErieBeriequote:Op vrijdag 29 november 2019 19:19 schreef Jian het volgende:
NL doet me weer denken aan Mooiiiii, dat was zo'n ex-nowliver met bloemetjesjurk. Na DGK kreeg die Claire een baby en Mooiiii zat hier op FOK en kom maar niet ophouden met dwepen met die baby. En toien begon Bommels met een hele campagne "bescherm de baby van Claire" In zijn optiek had Mooiiii het voorzien op de baby van Ckaire en elke keer als ze ernaar verwees kwam Bommels weer met een nieuwe opmerkingen "Mooooi, ik weet dat je zit te loeren naar die baby, maar die is niet van jou" "Mooiiii houdt je grijpgrage tengels thuis" " Je wil die baby snaaien hè Mooiiiii, maar ik hou je in de gaten"" Mooiii werd helemaal gek, ik heb me tranen met tuiten gelachen toen.
Oké te lang natuurlijk weer, gaan we niet helemaal lezen, stom verhaal, etc. La maar, ik weet het al ik hou m'n bek al en ga wel naar het enige bos ..... of naar de cos (als Bloes uiteraard)
Wat lul je nou Mummyquote:
Dat zeg ik helemaal niet, alleen dat die FB-SC erg populair was ten tijde van het AppeltjeBashen..quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat lul je nou Mummymag ik niet in de SC komen moet ik weer naar FB pppfffttt
HO ho heb niemand gebastt want het was voor dat appeltje afscheid nam, mijn vraag aan Yvonnequote:Op vrijdag 29 november 2019 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, alleen dat die FB-SC erg populair was ten tijde van het AppeltjeBashen..
Wel handig en goedkoop dat je maar een plankje nodig hebt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, alleen dat die FB-SC erg populair was ten tijde van het AppeltjeBashen..
Precies.. daarvoor, "iedereen" piste er ineens overheen.. geeft niet Mods zát..quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
HO ho heb niemand gebastt want het was voor dat appeltje afscheid nam, mijn vraag aan Yvonne
Nou het was niet bedoelingquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. daarvoor, "iedereen" piste er ineens overheen.. geeft niet Mods zát..
Het Appeltje-Sydroom is niet nieuw.. meerder Dapper Blauwe hebben het veld geruimd vanwege iets té popie gedrag met users.. Appeltje was mijn druppel.. sorryquote:
Welke blauwen nog meer?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Appeltje-Sydroom is niet nieuw.. meerder Dapper Blauwe hebben het veld geruimd vanwege iets té popie gedrag met users.. Appeltje was mijn druppel.. sorry
Ach, Haks laat toch lullen sommige mensen hebben geen notie wat er zich nu precies heeft afgespeeld, maar voeren wel het hoogste woord. Wat zich gisteren voltrok was door een zich voordoende aanleiding, de oorzaak ligt veel dieper en breder en Appeltje heeft zelf afscheid van het modschap genomen hetgeen te respecteren is. klaar.quote:
Zo is het dus niet gegaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Appeltje-Sydroom is niet nieuw.. meerder Dapper Blauwe hebben het veld geruimd vanwege iets té popie gedrag met users.. Appeltje was mijn druppel.. sorry
Het verbandje zal wel voor zijn oogjes zitten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Die mummie slaat werkelijk altijd de plank mis. Is ook een gave
Maar feiten laat je even buiten beschouwing. Zo werkt dat dus niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb een andere visie, en zo zit dat
Ik ben altijd lief, meegaand en behulpzaam en nog 100dingenmeerquote:
De tijd dat ik gewoon helemaal geen notes kreegquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:51 schreef Toverheks het volgende:
Ik verlang naar PietjePuk en Gert...……...god wat kreeg ik af en toe voor note`s van die 2
Huh krijg je ze nu wel, namen en rugnummers dan sla ik ze ff in mekaarquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
De tijd dat ik gewoon helemaal geen notes kreeg
Ik zal de sfeer proberen te herstellen door iets compleet willekeurigs te painten om de aandacht af te leiden... Een mummy met een verbandje voor zijn ogen ofzo.quote:
Ik zal even checken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh krijg je ze nu wel, namen en rugnummers dan sla ik ze ff in mekaar
Weet je wat is zo jammer vind, dat topic dat de mods enzo de gebande gingen uitzwaaien, sommige hadden echt leuke on linersquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:57 schreef Jian het volgende:
Mijn allereerste note was van Lies, een positieve, nooit meer eentje gezien daarna, ze zijn tegenwoordig verboten!
Echt heel apart pppfffttttquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zal even checken.
314 nu. Waarvan 307 tijdens UTO.
Apart toch
Ik van Piet...Daarna nooit meer...Tot een maand of 3 geledenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:57 schreef Jian het volgende:
Mijn allereerste note was van Lies, een positieve, nooit meer eentje gezien daarna, ze zijn tegenwoordig verboten!
quote:
En een ban of 7 denk ik.quote:
Ja, gratiesch!quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh… kan je tegenwoordig je notes zien?
Sjah waarom niet? ik moet ook soms een ei kwijt..quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:01 schreef Toverheks het volgende:
Gelukkig Mummy je hebt nog steeds humor
Nee je bent iets milder geworden, en nog steeds Mootiequote:Op vrijdag 29 november 2019 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En een ban of 7 denk ik.
Ik blij het bizar vinden, 7 jaar bijna nootjesloos en zeker banloos.
En dan ineens een shitload. Volgens mij ben ik niet veranderd.
314???? dat kan niet, dat zijn er meer dan ikquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zal even checken.
314 nu. Waarvan 307 tijdens UTO.
Apart toch
Je wil ook niet weten waaromquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
314???? dat kan niet, dat zijn er meer dan ikomg
https://www.fok.nl/shop/shownotesquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh… kan je tegenwoordig je notes zien?
Wat heb je gedaan, wie heb je zo op de kast gejaagdquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Je wil ook niet weten waarom
‘Tering’ is bijvoorbeeld notewaardig.
Heerlijk, bloed zweet en tranen, alhoewel zweet, ze liepen er gewoon overheenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Straks weer aanschuiven aan tafel bij V I, kijken wat de mannen over mijn cluppie te zeggen hebben, ja ja Lille was zwaar de lul
ik kan ook kwartetten met mijn notes, en haast allemaal gekregen in Uto. Maar als je ook 6 notes krijgt bij 1 discussie met een mod ....loopt het snel op.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
314???? dat kan niet, dat zijn er meer dan ikomg
Hmmm ‘t was blauw en heet....quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, wie heb je zo op de kast gejaagd![]()
Echt he, schitterend gewoon , wat kan ik daar blij om worden, doe ook elke wedstrijd mijn AJAX shirtje aan want dat brengt gelukquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk, bloed zweet en tranen, alhoewel zweet, ze liepen er gewoon overheen
Goed waren ze he Heks?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Straks weer aanschuiven aan tafel bij V I, kijken wat de mannen over mijn cluppie te zeggen hebben, ja ja Lille was zwaar de lul
Ik zit ze weer ff te lezen, en het is te idioot voor woorden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, wie heb je zo op de kast gejaagd![]()
je bent milderquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En een ban of 7 denk ik.
Ik blij het bizar vinden, 7 jaar bijna nootjesloos en zeker banloos.
En dan ineens een shitload. Volgens mij ben ik niet veranderd.
Dus milder betekent meer notes en allerlei bans.quote:
Terrormootiequote:Op vrijdag 29 november 2019 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus milder betekent meer notes en allerlei bans.
Hier ga ik even over nadenken. Misschien is terrormodus wel the way to go dan.
En ik ben altijd netjes en voorkomend, en lief. Ik scheld praktisch nooit. Ik wil geen terrormootie!quote:
Ach joh, ik kom zo nu en dan binnen met "lekker bakkie" en de koffiesmiley en dan krijg ik een note wegens trollen (Yvonne geloof ik)quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit ze weer ff te lezen, en het is te idioot voor woorden.
‘En dus?’ Dat snap ik dan wel, zo’n post kan echt niet.
Dat zit ik volgens mij nu te doen? Denk ik?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet bij Utopia gepost
Maar zo komen de mods ook binnenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach joh, ik kom zo nu en dan binnen met "lekker bakkie" en de koffiesmiley en dan krijg ik een note wegens trollen (Yvonne geloof ik)
Mods belachelijk maken, 2 notes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar zo komen de mods ook binnen![]()
Goedemorgen kanjer!
Hoi lieverd, alles goed?
‘Insert random verhaal over ziekte’
Godsamme Toverkol… wéér foetballe. zooi .. ik ga morgen naar Fijne Snuiters.. leuker dan balletje trappe kijkenquote:
Neequote:Op vrijdag 29 november 2019 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Loop je nu de boel op te stoken... Wij krijgen voor minder al een note en Mootie een ban.
Feiten!quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mods belachelijk maken, 2 notes.
Ik vind mezelf serieus echt nooit over de schreef gaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeserieus niet.
Ik zou me persoonlijk niet zo druk maken om de notes, het wordt pas, serieus als je echt over de schreef gaat.
Dat geloof je toch nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Goedemorgen kanjer!
Hoi lieverd, alles goed?
Ik ook niet...1 van de weinige die meestal on stream post.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf serieus echt nooit over de schreef gaan.
Weet je wat het is? Als je een poos later notes eens naleest denk je, waar gaaaaaat dit over, nergens over.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het overgrote deel van mijn notes wel verdien, als ik dat zo terugleesquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
en de bewijzen van je goede gedrag zijn door overvloedig vegen natuurlijk ook niet meer terug te vindenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach joh, ik kom zo nu en dan binnen met "lekker bakkie" en de koffiesmiley en dan krijg ik een note wegens trollen (Yvonne geloof ik)
En dat vind ik kut. Eerder stond er in de topic pointer en de OP dat groetjes, zwaaitjes etc in de SC horen. Maar we zijn totaal verNowlived.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Goedemorgen kanjer!
Hoi lieverd, alles goed?
Je hebt vrijwel geen notesquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook niet...1 van de weinige die meestal on stream post.
Oke dan, veel plezier ik was twee weken terug naar de Wild Romancequote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godsamme Toverkol… wéér foetballe. zooi .. ik ga morgen naar Fijne Snuiters.. leuker dan balletje trappe kijken
Ja en aantallen tellen niet? Nou als iemand een account ziet met 314 notes denkt ie al snel, zo da's een beste forumterroristquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeserieus niet.
Ik zou me persoonlijk niet zo druk maken om de notes, het wordt pas, serieus als je echt over de schreef gaat.
En volgens mij altijd netjes in discussies in de FB. Ja, ik wil wel graag antwoorden en ga ook door als alles wordt weggemoffeld. Dan is een ban veel makkelijker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook niet...1 van de weinige die meestal on stream post.
Ik heb ruim 9 jaar 1 note gehad...Positief...en nu , ook al zijn het er maar een paar ineens binnen weken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt vrijwel geen notesIk heb er 83.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik ben met mijn 20 notes dus het braafste jongetje hier?
Ja, tijd om in de Cos te gaan posten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Jamaar dat komt ook omdat de een enorm zit te klagen en vindt dat de COS streng moet zijn en alleen over UTO mag gaan en een andere ploeg komt weer mopperen dat er geen off topic mogelijk is.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat vind ik kut. Eerder stond er in de topic pointer en de OP dat groetjes, zwaaitjes etc in de SC horen. Maar we zijn totaal verNowlived.
en streams zijn gratisquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, tijd om in de Cos te gaan posten.
Als ik ze zelf kon weghalen had ik er 3 en allemaal positiefquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt vrijwel geen notesIk heb er 83.
Meldquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar dat komt ook omdat de een enorm zit te klagen en vindt dat de COS streng moet zijn en alleen over UTO mag gaan en een andere ploeg komt weer mopperen dat er geen off topic mogelijk is.
Wat ik wel zou willen, als er een RLS, zou komen,met vaste users eens babbelen hoe het beter kan.
Want het is hier ook best schipperen om iedereen tevreden te houden.
Voor off topic is er toch gewoon de SCquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar dat komt ook omdat de een enorm zit te klagen en vindt dat de COS streng moet zijn en alleen over UTO mag gaan en een andere ploeg komt weer mopperen dat er geen off topic mogelijk is.
Wat ik wel zou willen, als er een RLS, zou komen,met vaste users eens babbelen hoe het beter kan.
En de Nowlivers hebben de overhand, de oude RLS-ers hebben het nakijken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee aantallen tellen echt niet mee. Sowieso zijn oude notes niet meer geldig, én we hebben mods met 500+notes joh. Prima mods.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en aantallen tellen niet? Nou als iemand een account ziet met 314 notes denkt ie al snel, zo da's een beste forumterroristen in geval van moot, okè, maar toch
Ennnnn daar ging mijn argument.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee aantallen tellen echt niet mee. Sowieso zijn oude notes niet meer geldig, én we hebben mods met 500+notes joh. Prima mods.
Post maar es 2 weken in de cos dan hoor je er binnen no time helemaal bijquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Met welk account?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik ze zelf kon weghalen had ik er 3 en allemaal positief
Samen met Mootiequote:Op vrijdag 29 november 2019 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat de enige juiste conclusie waar we het allemaal over eens kunnen zijn is dat ik dus uitermate geschikt ben om mod te worden.
misschien een keer een reden ergens geven waarom iets wordt geveegd, lijkt mij al een hele verbetering. Nu zijn de afgelopen maanden zoveel dingen weggehaald, weggeveegd zonder reden, of in mijn ogen met een onzinreden, of misschien zelfs gewoon geveegd omdat een bepaalde usernaam erbij stond.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent zeker geschikt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat de enige juiste conclusie waar we het allemaal over eens kunnen zijn is dat ik dus uitermate geschikt ben om mod te worden.
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En de Nowlivers hebben de overhand, de oude RLS-ers hebben het nakijken.
En dat is kut met peren.
Er was toch niks met de Cos zoals ie was. Over de streams, de rest kun je in andere tipocs kwijt.
Maar de huidige tendens is ‘ja, ik ga niet allerlei tabbladen openen’
Alsof hij 2 weken banloos doorkomtquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Post maar es 2 weken in de cos dan hoor je er binnen no time helemaal bij
Heb ik talloze malen gelezen.quote:
Ik heb volgens mij nog nooit een ban gehad. Iemand had op een gegeven moment wel KutVocht. weggedaan omdat het een kloontje is. Schijnt. Las ik ergens.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof hij 2 weken banloos doorkomt
Daar kunnen we best aan werken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:26 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien een keer een reden ergens geven waarom iets wordt geveegd, lijkt mij al een hele verbetering. Nu zijn de afgelopen maanden zoveel dingen weggehaald, weggeveegd zonder reden, of in mijn ogen met een onzinreden, of misschien zelfs gewoon geveegd omdat een bepaalde usernaam erbij stond.
Pas op want ik maak je blauw.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:27 schreef mootie het volgende:
En de ergste off-topicers blauw maken heb ik altijd een vreselijk gekke beslissing gevonden.
Oh ja, daar moet je ook nog op lettenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof hij 2 weken banloos doorkomt
Ik meen het serieus, mocht er een nieuwe RLS komen, gaan we meer mét jullie in gesprek.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En de Nowlivers hebben de overhand, de oude RLS-ers hebben het nakijken.
En dat is kut met peren.
Er was toch niks met de Cos zoals ie was. Over de streams, de rest kun je in andere tipocs kwijt.
Maar de huidige tendens is ‘ja, ik ga niet allerlei tabbladen openen’
Ja toch, eerst het einde inluiden. Wanneer is dat eik?quote:
Dat mét is momenteel ver te zoeken, en dat geeft nou juist de wrijving.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, mocht er een nieuwe RLS komen, gaan we meer mét jullie in gesprek.
Je mag me aan m'n woorden houden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, daar is al zo vaak om gevraagd. En dat ging ons niks aan. Dat werd pijnlijk duidelijk.
Zal best snel zijn. Voor half december, denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja toch, eerst het einde inluiden. Wanneer is dat eik?
En dan hebben we nog een Rehab
Maar we vallen terug hé!quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja toch, eerst het einde inluiden. Wanneer is dat eik?
En dan hebben we nog een Rehab
Maar dát lijkt me onmogelijk om dat nog ff in dat maandje op te lossen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat mét is momenteel ver te zoeken, en dat geeft nou juist de wrijving.
Maar dat wil maar niet doordringen. Ofzo.
en dan gevolgd door het inmiddels zo welbekende mail adres....quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, daar is al zo vaak om gevraagd. En dat ging ons niks aan. Dat werd pijnlijk duidelijk.
Uiteindelijk wordt de dynamiek toch een beetje bepaald door het type user, denk ik?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, mocht er een nieuwe RLS komen, gaan we meer mét jullie in gesprek.
Het speelt natuurlijk al meer dan een jaar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar dát lijkt me onmogelijk om dat nog ff in dat maandje op te lossen.
Nogal.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt de dynamiek toch een beetje bepaald door het type user, denk ik?
Ik denk dat RLS wel extra vatbaar is voor vertrutting.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Het speelt natuurlijk al meer dan een jaar.Als het geen 2 jaar is.
Ik kan er op dit moment niets meer aan veranderen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:34 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan gevolgd door het inmiddels zo welbekende mail adres....
als er iets een dooddoener was, dan was het wel dat mailadres de afgelopen maanden. Over de discussies of serieus bedoelde feedback is helemaal niets terug te vinden, allemaal weggeveegd. Dus als je het niet live meegemaakt hebt, kun je dus ook nooit meer nagaan of je vraag of feedback al een keer eerder gedaan is.
Je mag, nee moet, me aan mn woorden houden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik amper in de COS posrquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Het speelt natuurlijk al meer dan een jaar.Als het geen 2 jaar is.
Zeg praat voor jezelf,wij zijn allemaal nog hip en sexy hoorquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijdens DGK waren we natuurlijk allemaal jong, hip en sexy. Nu zit de helft amechtig met beide wijsvingers updates over “de kids” in 40+ te typen terwijl langzaam het zuurstof opraakt
En vooral jong!quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg praat voor jezelf,wij zijn allemaal nog hip en sexy hoor
Wat je eigenlijk zoekt is zeg maar iemand die vroeger als een debiel tekeer ging, dus een beetje de bagger en het venijnige weet te herkennen, maar nu juist volwassen en wijs is geworden en dus altijd kalm weet te deëscaleren. Het liefst met een beetje een laag, rond getal aan notes. 20 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:39 schreef Jian het volgende:
Ah weet je ik zeg het maar gewoon als Jian, straks als Bloes weet ik van niks meer, maar de leiding in de breedste zin heeft ook wel een beetje de boel onderschat. RLS is voor een mod best wel een moeilijk subforum met een hoop emoties en verschillende meningen dat onderken en geef ik direct toe. Geen forum waar je allemaal redelijk groene mods neerplant zonder wat ervaren power erachter.
Hoor je het @Sambalbaai!!quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:41 schreef yvonne het volgende:
EN KAN ER NU IEMAND FF EEN YTUBJE POSTEN JA.
Ze had je al als geschikt aangevinktquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk zoekt is zeg maar iemand die vroeger als een debiel tekeer ging, dus een beetje de bagger en het venijnige weet te herkennen, maar nu juist volwassen en wijs is geworden en dus altijd kalm weet te deëscaleren. Het liefst met een beetje een laag, rond getal aan notes. 20 bijvoorbeeld.
Zoiets en als ie nou ook nog wat met paint kan vind ik dat een pré, ma ja vindt er maar éénquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk zoekt is zeg maar iemand die vroeger als een debiel tekeer ging, dus een beetje de bagger en het venijnige weet te herkennen, maar nu juist volwassen en wijs is geworden en dus altijd kalm weet te deëscaleren. Het liefst met een beetje een laag, rond getal aan notes. 20 bijvoorbeeld.
Spijker en kop.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:39 schreef Jian het volgende:
Ah weet je ik zeg het maar gewoon als Jian, straks als Bloes weet ik van niks meer, maar de leiding in de breedste zin heeft ook wel een beetje de boel onderschat. RLS is voor een mod best wel een moeilijk subforum met een hoop emoties en verschillende meningen dat onderken en geef ik direct toe. Geen forum waar je allemaal redelijk groene mods neerplant zonder wat ervaren power erachter.
Smiley dan?quote:
Muziekquote:
Bedtijd?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:41 schreef yvonne het volgende:
God mens nog lang niet.quote:
Ik weet nog dat we al die jonge gasten van je af moesten sláán toen, op Leidseplein.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:43 schreef Toverheks het volgende:
Ik ben hipper dan hipper.sexy grote tieten en nog zo groen als het Arena gras
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:39 schreef Jian het volgende:
Ik wel en ik blijf in een deuk liggen, (nee je hoeft niet van voetbal te houden om dit leuk te vinden)quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:46 schreef Toverheks het volgende:
Kan ff geen joetoepje kijken. Luister naar die van Bommel
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we al die jonge gasten van je af moesten sláán toen, op Leidseplein.
Was echt gezellig en gratis drankquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we al die jonge gasten van je af moesten sláán toen, op Leidseplein.
Onder het koken en de afwas kijk ik hun altijd op joetoepje. Vooral Renée over Harry Mensquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wel en ik blijf in een deuk liggen, (nee je hoeft niet van voetbal te houden om dit leuk te vinden)
"Oudjes" meppen recalcitranten gelijk 14 dagen in oprotten modus..(Danny-Mode..) geen goeie keus lijkt mequote:Op vrijdag 29 november 2019 20:51 schreef Soulraven het volgende:
Dat het goed zou zijn een "oldbie" bij de mods te hebben, ik zeg, kom maar op! Maar dat ligt er natuurlijk ook aan wie zich aanmelden. En ik denk dat er af en toe ook uit een stukje stugheid niet geluisterd word alleen OMDAT iemand er korter is, en dan is het jammer dat er eigenlijk niet eens een kans gegeven word.
Pullup bijvoorbeeld. Die was er een tijdje.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:51 schreef Soulraven het volgende:
Dat het goed zou zijn een "oldbie" bij de mods te hebben, ik zeg, kom maar op! Maar dat ligt er natuurlijk ook aan wie zich aanmelden. En ik denk dat er af en toe ook uit een stukje stugheid niet geluisterd word alleen OMDAT iemand er korter is, en dan is het jammer dat er eigenlijk niet eens een kans gegeven word.
Iemand mod maken, die geen streams gekeken heeft en een stuk jonger is dan de gemiddelde Cosser vraagt om commentaar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:51 schreef Soulraven het volgende:
Nee, beter de nieuwen die van toeten noch blazen weten. Gegarandeerd succes.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Oudjes" meppen recalcitranten gelijk 14 dagen in oprotten modus..(Danny-Mode..) geen goeie keus lijkt me
Het heeft niets met stugheid te maken, het heeft te maken met situationeel opereren, de sfeer aanvoelen, weten wanneer je gas kan geven en weten wanneer je moet afremmen of stoppen. Het is deels een "fingerspitzengefül en deels ervaring" Maar goed, die discussie hebben we al zo vaak gehad.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:51 schreef Soulraven het volgende:
Iemand mod maken die altijd het meest off topic was in de Cos, ook een slecht plan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Iemand mod maken, die geen streams gekeken heeft en een stuk jonger is dan de gemiddelde Cosser vraagt om commentaar.
Maar wie van ons heeft geen streams gekeken dan? En leeftijd heeft er weinig mee te maken lijkt me. We zijn allemaal volwassenen hier en zo kan iedereen zich ook gedragen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Iemand mod maken, die geen streams gekeken heeft en een stuk jonger is dan de gemiddelde Cosser vraagt om commentaar.
plankje .....quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, beter de nieuwen die van toeten noch blazen weten. Gegarandeerd succes.
Maar dát is mijn fout, niet van de mods.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, beter de nieuwen die van toeten noch blazen weten. Gegarandeerd succes.
Dit, sprak hij na 20 jaar afwezigheid, is wel echt de essentie. Die antenne heb je of die heb je niet, en dan is het nog lastiger bij het geschreven woord dan wanneer je aan de intonatie of stemverheffing dingen af kan leiden.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Het heeft niets met stugheid te maken, het heeft te maken met situationeel opereren, de sfeer aanvoelen, weten wanneer je gas kan geven en weten wanneer je moet afremmen of stoppen. Het is deels een "fingerspitzengefül en deels ervaring" Maar goed, die discussie hebben we al zo vaak gehad.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand mod maken die altijd het meest off topic was in de Cos, ook een slecht plan.
Haha, gelukkig beslissen de mods dat niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Oudjes" meppen recalcitranten gelijk 14 dagen in oprotten modus..(Danny-Mode..) geen goeie keus lijkt me
Maar nu loop je eigenlijk weer uit op "Ik weet het gewoon beter". Wie ben jij om te beslissen wanneer iets op een bepaalde manier moet? Als je dat zo goed weet, kom dan het modteam versterken zou ik zeggenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Het heeft niets met stugheid te maken, het heeft te maken met situationeel opereren, de sfeer aanvoelen, weten wanneer je gas kan geven en weten wanneer je moet afremmen of stoppen. Het is deels een "fingerspitzengefül en deels ervaring" Maar goed, die discussie hebben we al zo vaak gehad.
Oh ja, gaan we schoppen, dus ik kan geen mod worden wat daar doel je op kikkertquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Iemand mod maken die altijd het meest off topic was in de Cos, ook een slecht plan.
Jij keek nooit streams. Zijn niet mijn woorden, maar die van jou. Leeftijd heeft er heel veel mee te maken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar wie van ons heeft geen streams gekeken dan? En leeftijd heeft er weinig mee te maken lijkt me. We zijn allemaal volwassenen hier en zo kan iedereen zich ook gedragen.
Maar een beslissing kun je ook terugdraaien, dat is het leuke aan beslissingen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar dát is mijn fout, niet van de mods.
Oh, aan die blauwe kun je nog een puntje zuigen. Dat was baggeren pur sang.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh ja, gaan we schoppen, dus ik kan geen mod worden wat daar doel je op kikkert
Laat ik afronden dat UTO niet makkelijk is/was.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]dat ook ja.
het gaat zoals Jian/Bloes schrijft: fingerspitzengefül in combinatie met ervaring, mensenkennis en relativeringsvermogen.Zonder belerende behoeftes.
Daar verschuil je je altijd achter ‘mods geven geen bans’. Zo sneu.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, gelukkig beslissen de mods dat niet.
[..]
Maar nu loop je eigenlijk weer uit op "Ik weet het gewoon beter". Wie ben jij om te beslissen wanneer iets op een bepaalde manier moet? Als je dat zo goed weet, kom dan het modteam versterken zou ik zeggen
True,quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar een beslissing kun je ook terugdraaien, dat is het leuke aan beslissingen.
Ga ook eens met Murp overleggen hoe je met Cossers omgaat. Die heeft veel verkloot hier.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat ik afronden dat UTO niet makkelijk is/was.
Er echt wel verkeerde keuzes door mij gedaan zijn.
Maar ik ben ook blij dat we dit met elkaar goed kunnen afronden.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:00 schreef Toverheks het volgende:
Ik stem voor Mootie als mod maar dat roep ik al jaren
Ik geef je een tipquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
True,
en soms is dat niet zo heel erg eenvoudig
Je wilt niemand kwetsen, en dan hang je daar te bungelen en los het dan maar eens op )
Welnee, wat kan jij er aan doen als users Mods gaan afpissen en er mee stoppen.. die users aanpakken.. en niet met fluwelen handschoentjes…quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil je ook één ding meegeven, UTO-ers zijn nu eenmaal een heel apart volkje, ( liefhebbend is dit) en man man man, het is bij tijden écht niet gemakkelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ga ook eens met Murp overleggen hoe je met Cossers omgaat. Die heeft veel verkloot hier.
Dat doet Murp.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, wat kan jij er aan doen als users Mods gaan afpissen en er mee stoppen.. die users aanpakken.. en niet met fluwelen handschoentjes…
Spreek voor jezelf, ik paint net een Mootie Hitler.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
We zijn allemaal volwassenen hier
Murp is wel apart zeg maar. Doet dingen die totaal niet te begrijpen zijn. Ook niet open.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil je ook één ding meegeven, UTO-ers zijn nu eenmaal een heel apart volkje, ( liefhebbend is dit) en man man man, het is bij tijden écht niet gemakkelijk.
Deze is vers.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey, ik had heul geen Hitlerkikker!
Ach, dat wordt zo opgeblazen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil je ook één ding meegeven, UTO-ers zijn nu eenmaal een heel apart volkje, ( liefhebbend is dit) en man man man, het is bij tijden écht niet gemakkelijk.
En dat is bij tijden best lastig.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geef je een tip![]()
Beter een mod teleurstellen dan maanden gereutel en geklooi van ontevreden users.
En als de mods users afpissen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, wat kan jij er aan doen als users Mods gaan afpissen en er mee stoppen.. die users aanpakken.. en niet met fluwelen handschoentjes…
Noem er eens éénquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach, dat wordt zo opgeblazen.
Ik lees andere topics waar het veel heftiger aan toe gaat.
Eén van je problemen, je gaat direct in de verdediging en er komt niets meer binnen, kom eens uit je hoofd en stel je eens open voor wat mensen te melden hebben, denk er gewoon eens over na i..p.v. alleen maar zaken verre van je te werpen. Ik beslis hier nies, dan zou ik op de stoel van Yv. moeten gaan zitten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, gelukkig beslissen de mods dat niet.
[..]
Maar nu loop je eigenlijk weer uit op "Ik weet het gewoon beter". Wie ben jij om te beslissen wanneer iets op een bepaalde manier moet? Als je dat zo goed weet, kom dan het modteam versterken zou ik zeggen
Het is nu eenmaal zo. Ik beslis niet of iemand een ban krijgt en zo ja, hoelang.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar verschuil je je altijd achter ‘mods geven geen bans’. Zo sneu.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, aan die blauwe kun je nog een puntje zuigen. Dat was baggeren pur sang.
Ik keek met belangstelling naar het WK vrouwenvoetbal topic. Leuk! Weer eens iets anders.quote:
Dat onschuldige stoort me mateloos. Alsof je er niks mee te maken hebt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal zo. Ik beslis niet of iemand een ban krijgt en zo ja, hoelang.
Dat heeft geen nut. De helft is weg geveegd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Rustig, rustig, ik ben 4875 COS topics aan het teruglezen.
Kop houden en doorlezen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wilde net de Fb aanraden, maar daar wordt bijna alles geveegd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik ga onderhand met pensioen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:07 schreef Laysa het volgende:
Ach iedereen gaat op zwart straks behalve Gert.
Omg, hier wordt je tegenwoordig voor in een schandblok gezet en mogen alle mods rotte tomaten naar je hoofd gooien en daarna moet in in pek en veren alle subforums langs om je excuses aan te bieden. Wat doe je ....quote:
Ja dat is ook kut.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik keek met belangstelling naar het WK vrouwenvoetbal topic. Leuk! Weer eens iets anders.
Ben kokhalzend weggegaan zonder 1 post te plaatsen, misselijk van pubers met de broek op hun enkels, trekkend aan hun niet volgroeide piemeltjes. En het mocht allemaal.
Mod zijn < Schnitzel tag.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Als ik heel eerlijk ff mijn mening mag zeggen hier.sommige mods denken dat ze het helemaal gemaakt hebben op FOK en heersen over het users volkje
Nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze dan meer tijd heeft voor Fok.
Verrék, en dat is ook zo.. toevallig heeft Danny ooit geleden The New Order gepubliceerd , en daar staat in dat Users nix meer mogen..quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Als ik heel eerlijk ff mijn mening mag zeggen hier.sommige mods denken dat ze het helemaal gemaakt hebben op FOK en heersen over het users volkje
Dat.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vraag gerust yvonne of murp, die beslissing maken wij niet. Konden we dat maarquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat onschuldige stoort me mateloos. Alsof je er niks mee te maken hebt.
Huh?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék, en dat is ook zo.. toevallig heeft Danny ooit geleden The New Order gepubliceerd , en daar staat in dat Users nix meer mogen..
Jesus Soul hou eens opquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vraag gerust yvonne of murp, die beslissing maken wij niet. Konden we dat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |