Echt?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:45 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Nou, die hobbelt gewoon in de rondte hier hoor
Nee dat is zijn broerquote:
Niet !!!!!!!!! Die past niet op de fotoquote:
Ik zie je er voor aan jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik verzin het ter plekke nou goed
Iedereen weet toch dat Sly WJ isquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik verzin het ter plekke nou goed
Ga wegquote:
Jajaja Ik mag hem wel en we kennen elkaar irlquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:49 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij heb ik met Willem Jozef wel ruzie gemaakt.
Hij met mij hè voor de goede orde.
Vunsjequote:Op vrijdag 29 november 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajaja Ik mag hem wel en we kennen elkaar irl
Ja echt je bent de laatste die het weetquote:
Johquote:
Oh je nam me in de malingquote:
Ik heb ook een pyama feestquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Soul wil effe aandacht, jij bent nu hoor muis
ja toen het genoemd werd wist ik het weer.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Yv en Laysa niet, die wonen samen onder dezelfde steen
Toos Kloonloosquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja toen het genoemd werd wist ik het weer.
Ik heb geen schema van jullie kloons
Welke beurs?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooie opening en verder ..... doe iets met die beurs
Neequote:
Het gaat snel joh!quote:
Zondag vroeg naar de beurs, etc, etc. Jij hebt van ook nog wel ergens een beurs, werk eens mee!quote:
Whut, ik?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds users die laaiend op hem worden, als jij post met zijn
Sly-account
Nou bij deze Sly is WJquote:
Neeeeeheeeee, voormalige nowlivers, neem ik aan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whut, ik?
Sjezus, ik heb 2 uur geslapen, wel graag een beetje Jip en Janneke.
Belangrijke vraag: is het nog wel gewoon Metal Friday?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whut, ik?
Sjezus, ik heb 2 uur geslapen, wel graag een beetje Jip en Janneke.
Ik heb een goed gevulde beurs. Die is voor mijquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Zondag vroeg naar de beurs, etc, etc. Jij hebt van ook nog wel ergens een beurs, werk eens mee!
Samen spelen is samen delenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een goed gevulde beurs. Die is voor mij
Iiiieeeeeuuuuwwwwwquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeheeeee, voormalige nowlivers, neem ik aan.
We hebben ze in overvloed nu.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iiiieeeeeuuuuwwwww![]()
Die was ik vergeten.
Nee no en no!!quote:
Ahhhquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Terrarium en knaagdierbeurs. Muizen zijn welkom hoor.
Zeg dat danquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeheeeee, voormalige nowlivers, neem ik aan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, altijdquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Belangrijke vraag: is het nog wel gewoon Metal Friday?
Dat sullen we nog wel eens zienquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze voeren muizen aan vogelspinnen daar, tis dat je het weet, met je Ahhhh
Soury is natuurlijk een showmuis, dat is zonde.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze voeren muizen aan vogelspinnen daar, tis dat je het weet, met je Ahhhh
Een hoop wolquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Soury is natuurlijk een showmuis, dat is zonde.
Ja te laatquote:
quote:
Oh,die zetten jullie alleen opquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Soury is natuurlijk een showmuis, dat is zonde.
Mooiiii was ErieBeriequote:Op vrijdag 29 november 2019 19:19 schreef Jian het volgende:
NL doet me weer denken aan Mooiiiii, dat was zo'n ex-nowliver met bloemetjesjurk. Na DGK kreeg die Claire een baby en Mooiiii zat hier op FOK en kom maar niet ophouden met dwepen met die baby. En toien begon Bommels met een hele campagne "bescherm de baby van Claire" In zijn optiek had Mooiiii het voorzien op de baby van Ckaire en elke keer als ze ernaar verwees kwam Bommels weer met een nieuwe opmerkingen "Mooooi, ik weet dat je zit te loeren naar die baby, maar die is niet van jou" "Mooiiii houdt je grijpgrage tengels thuis" " Je wil die baby snaaien hè Mooiiiii, maar ik hou je in de gaten"" Mooiii werd helemaal gek, ik heb me tranen met tuiten gelachen toen.
Oké te lang natuurlijk weer, gaan we niet helemaal lezen, stom verhaal, etc. La maar, ik weet het al ik hou m'n bek al en ga wel naar het enige bos ..... of naar de cos (als Bloes uiteraard)
Wat lul je nou Mummyquote:
Dat zeg ik helemaal niet, alleen dat die FB-SC erg populair was ten tijde van het AppeltjeBashen..quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat lul je nou Mummymag ik niet in de SC komen moet ik weer naar FB pppfffttt
HO ho heb niemand gebastt want het was voor dat appeltje afscheid nam, mijn vraag aan Yvonnequote:Op vrijdag 29 november 2019 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, alleen dat die FB-SC erg populair was ten tijde van het AppeltjeBashen..
Wel handig en goedkoop dat je maar een plankje nodig hebt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, alleen dat die FB-SC erg populair was ten tijde van het AppeltjeBashen..
Precies.. daarvoor, "iedereen" piste er ineens overheen.. geeft niet Mods zát..quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
HO ho heb niemand gebastt want het was voor dat appeltje afscheid nam, mijn vraag aan Yvonne
Nou het was niet bedoelingquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. daarvoor, "iedereen" piste er ineens overheen.. geeft niet Mods zát..
Het Appeltje-Sydroom is niet nieuw.. meerder Dapper Blauwe hebben het veld geruimd vanwege iets té popie gedrag met users.. Appeltje was mijn druppel.. sorryquote:
Welke blauwen nog meer?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Appeltje-Sydroom is niet nieuw.. meerder Dapper Blauwe hebben het veld geruimd vanwege iets té popie gedrag met users.. Appeltje was mijn druppel.. sorry
Ach, Haks laat toch lullen sommige mensen hebben geen notie wat er zich nu precies heeft afgespeeld, maar voeren wel het hoogste woord. Wat zich gisteren voltrok was door een zich voordoende aanleiding, de oorzaak ligt veel dieper en breder en Appeltje heeft zelf afscheid van het modschap genomen hetgeen te respecteren is. klaar.quote:
Zo is het dus niet gegaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Appeltje-Sydroom is niet nieuw.. meerder Dapper Blauwe hebben het veld geruimd vanwege iets té popie gedrag met users.. Appeltje was mijn druppel.. sorry
Het verbandje zal wel voor zijn oogjes zitten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Die mummie slaat werkelijk altijd de plank mis. Is ook een gave
Maar feiten laat je even buiten beschouwing. Zo werkt dat dus niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb een andere visie, en zo zit dat
Ik ben altijd lief, meegaand en behulpzaam en nog 100dingenmeerquote:
De tijd dat ik gewoon helemaal geen notes kreegquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:51 schreef Toverheks het volgende:
Ik verlang naar PietjePuk en Gert...……...god wat kreeg ik af en toe voor note`s van die 2
Huh krijg je ze nu wel, namen en rugnummers dan sla ik ze ff in mekaarquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:53 schreef mootie het volgende:
[..]
De tijd dat ik gewoon helemaal geen notes kreeg
Ik zal de sfeer proberen te herstellen door iets compleet willekeurigs te painten om de aandacht af te leiden... Een mummy met een verbandje voor zijn ogen ofzo.quote:
Ik zal even checken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huh krijg je ze nu wel, namen en rugnummers dan sla ik ze ff in mekaar
Weet je wat is zo jammer vind, dat topic dat de mods enzo de gebande gingen uitzwaaien, sommige hadden echt leuke on linersquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:57 schreef Jian het volgende:
Mijn allereerste note was van Lies, een positieve, nooit meer eentje gezien daarna, ze zijn tegenwoordig verboten!
Echt heel apart pppfffttttquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zal even checken.
314 nu. Waarvan 307 tijdens UTO.
Apart toch
Ik van Piet...Daarna nooit meer...Tot een maand of 3 geledenquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:57 schreef Jian het volgende:
Mijn allereerste note was van Lies, een positieve, nooit meer eentje gezien daarna, ze zijn tegenwoordig verboten!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |