Dit gaat iedere morgen zo, er is steeds wel iemand de lul bij die tweequote:Op vrijdag 29 november 2019 08:18 schreef Chanel5 het volgende:
Goffer, hij is nog niet zijn nest uit en heeft het al over de leugens van Maris.
Tuurlijk toen ze in de pas meeliep was ze waardevol maar nu, nu ze dwars gaat doen is het ineens een leugenares die eruit moet.
Mee eensquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Hemel Hiske, praat eens normaal man.
Die is me een beetje kinderachtig aan het praten tegen de dieren.
Tis gewoon irritant zoals ze praatquote:
ik zou graag zolang kunnen slapenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:36 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Waarom niet,het is ook haar utopia.
Ik niet,heb maar heel weinig nodig.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zou graag zolang kunnen slapen
dat komt ooit wel een keer, maar dat is nu nog veel te vroegquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je kunt het proberen met een stuk of wat slaappillen in je mikquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
for everquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat komt ooit wel een keer, maar dat is nu nog veel te vroeg
Ik ook, misschien moet we Utopia in, daar klagen ze allemaal dat ze niet kunnen slapen maar liggen voor 22 uur al in bed en komen er het liefst zo laat mogelijk uitquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja, ik ben ook altijd zo vroeg, of spook 's nachts, en dan denk ik laat maar, tis wel goed, straks nog tijd genoeg om te slapenquote:
en t vliegtuigje hoop ik, alleen maar voor het effect wat dat zal hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:12 schreef humpty het volgende:
Laten we hopen dat een mooie dag gaat worden
Jessie en/of Merel op de bank
oh jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en t vliegtuigje hoop ik, alleen maar voor het effect wat dat zal hebben
quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en t vliegtuigje hoop ik, alleen maar voor het effect wat dat zal hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |