Handig voor crème brûléequote:Op donderdag 28 november 2019 22:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je zo'n ding voor toch?
[ afbeelding ]
Ook ideaal voor vuurwerk.
Haha ik snap wat je bedoelde.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:09 schreef Laysa het volgende:
Phoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
De link van het plaatje plakken alles selecteren en dan de groene knop boven het invoerveld gebruiken.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:11 schreef Laysa het volgende:
Nu alleen weer weten hoe ik plaotjes mot plakken
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zag ik dus voor een souffle aan.![]()
Ow...quote:Op donderdag 28 november 2019 22:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zag ik dus voor een souffle aan.![]()
Echte Lieke"'fans''quote:Op donderdag 28 november 2019 22:13 schreef Toverheks het volgende:
Oh Laysa ja dat weet ik nog van Evil Live de tering wat een gast was dat, maar hij heeft boontje om zijn loontje gekregen met Pizza`s en bamimaaltijden, en nee ik was het niet maar oh lig n weer in de kreukels als ik aan die tijd denk
Of dat forum van Huub met zijn Huubsoppers, geloof dat ik onder 20 namen en zo gepost had daar, en ik niet alleenquote:
Ja dat is wel iets heel anders dan die souffléquote:Op donderdag 28 november 2019 22:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Toen ik je crème brûlée zag schrijven wist ik het ook alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |