Ik moet de deur niet meer uit, dan kan dat prima.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is tenminste iets. 23%..omg hoe kun je zo leven
jamaar...quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet de deur niet meer uit, dan kan dat prima.
Is toch leuk.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
jamaar...
Oké. Toch living on the edge [ afbeelding ]
quote:
En zo niet dan weten we gelijk wat Rik onder hilarisch verstaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:43 schreef Prisha het volgende:
Ik hoop ook op een leukere aflevering. Hilarisch klinkt goed
Ik ook , vooral de schermen die op kleuren op het einde .quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo benieuwd weer naar de aflevering vanavond
Ja precies....quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:46 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Ik ook , vooral de schermen die op kleuren op het einde .
Ja alleen vrees ik dat het kijken van De Mol wat lastiger gaat worden nu Vier.be geoblocked isquote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:48 schreef PicoMMP het volgende:
WIDM is voor mij al een paar jaar een "leuk opwarmertje" voor de Vlaamse Mol.
Echt? Dus we kunnen niet meer vanuit Nederland kijken?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja alleen vrees ik dat het kijken van De Mol wat lastiger gaat worden nu Vier.be geoblocked is
Huhquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja alleen vrees ik dat het kijken van De Mol wat lastiger gaat worden nu Vier.be geoblocked is
Ik vrees dat dat dan via wegen moet waarvan het niet verstandig is om nader te benoemen in mijn rol als crewquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Echt? Dus we kunnen niet meer vanuit Nederland kijken?
ja maar kun je dat dan ook ergens terugkijken? Daar moet je toch iets voor hebben ofzo?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:00 schreef TLC het volgende:
Volgens mij zenden ze op NPO1 extra ook de Belgische mol uit
Had m'n vraag al aangepastquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zit dat niet standaard in een pakket?
Ik ook niet eigenlijk, maar aangezien ze bij heel veel programma's reclame maken voor npo extra....quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Had m'n vraag al aangepastik kijk op de laptop terug en kan me herinneren dat ik eerder niet op die manier terug kon kijken ofzo
Dat was het ja!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:05 schreef MMunkun het volgende:
De Vlaamse Mol kun je enkel terugkijken via NPO Start Plus, en daar moet je voor bijbetalen.
Als je op die manier De Mol wilt volgen, kun je trouwens nog wel even wachten; de afleveringen komen pas op de website nadat het seizoen al afgelopen is in Belgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |