abonnement Unibet Coolblue
pi_190168279
Hebben jullie wel eens voor keuzes gestaan die je leven drastisch zouden veranderen en zo ja wat waren de desbetreffende keuzes, waar ben je voor gegaan en hoe heeft 't uiteindelijk voor je uitgepakt?
pi_190168308
Ja die keuze was dat ik hier op FOK! bleef, wat jij misschien niet zou moeten doen aan de kwaliteit van je topics gezien.

Maar even serieus: dit is ongeveer je 25e topic over of je wel of niet moet gaan studeren. Als je zo moeilijk kunt beslissen denk ik dat het een slecht idee is, aangezien je op het hbo best veel zelf moet doen en ondernemen.
pi_190168312
Zeker, ik heb ooit de keuze gehad om een condoom te gebruiken. Daar wij een kinderwens hadden toch maar niet gedaan.

Nu hebben we een 2 jarige rondlopen. Daar zijn we blij mee.

Wel een algemene OP voor dit soort vragen zeg.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_190168358
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:01 schreef Jantje2k het volgende:
Ja die keuze was dat ik hier op FOK! bleef, wat jij misschien niet zou moeten doen aan de kwaliteit van je topics gezien.

Maar even serieus: dit is ongeveer je 25e topic over of je wel of niet moet gaan studeren. Als je zo moeilijk kunt beslissen denk ik dat het een slecht idee is, aangezien je op het hbo best veel zelf moet doen en ondernemen.
Afgaand op de andere topics doe ik 't op een aantal punten goed dus wil een weloverwogen keuze maken gezien de gevolgen die ermee gepaard gaan.
pi_190168410
Wat deed jij voordat je FOK! leerde kennen? Hoe kwam je de dag door? Mijn God, zeg.
Protège moi de mes désirs.
pi_190168424
Ik ben voor mezelf begonnen, 10 jaar geleden, beste keus ooit als ik zie wat ik nu allemaal heb.
Houd van poesjes
pi_190168471
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:11 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Ik ben voor mezelf begonnen, 10 jaar geleden, beste keus ooit als ik zie wat ik nu allemaal heb.
Heb in welke zin?
pi_190168510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Heb in welke zin?
Grotere woning, grotere auto's, een bult eerlijk verdiend geld op m'n rekening. En nee ik heb niet gestudeerd, ik heb zelfs geen diploma van de middelbare school.
Houd van poesjes
pi_190168532
Euh op het moment en het is zo lastig wel
Do what you love, love what you do!
  donderdag 28 november 2019 @ 15:23:40 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190168549
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:11 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Ik ben voor mezelf begonnen, 10 jaar geleden, beste keus ooit als ik zie wat ik nu allemaal heb.
Dit is R&P. Misschien kun je ook zo’n mooie samenvatting geven van je keuzes op relatiegebied.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 15:25:11 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190168567
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:00 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Hebben jullie wel eens voor keuzes gestaan die je leven drastisch zouden veranderen en zo ja wat waren de desbetreffende keuzes, waar ben je voor gegaan en hoe heeft 't uiteindelijk voor je uitgepakt?
En wat is die keuze? Dit gaat over wel of niet studeren toch?
Breitling - Instruments for Professionals
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 28 november 2019 @ 15:26:54 #12
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190168585
Gestopt met werken op mijn 39-ste.
Beste besluit ooit ^O^
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_190168674
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:26 schreef SeLang het volgende:
Gestopt met werken op mijn 39-ste.
Beste besluit ooit ^O^
Tja maar hoe kom je dan nu rond? Ik heb by no way genoeg geld om over drie jaar met pensioen te gaan/?
Do what you love, love what you do!
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 28 november 2019 @ 15:38:40 #14
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190168730
En ik kon een keer kiezen tussen twee meisjes die zusjes van elkaar waren. Toen moest ik kiezen...
Drie jaar een relatie mee gehad, maar dat is slecht geëindigd. Achteraf de gezien de verkeerde gepakt :(. Die ex heb ik na de breuk (27 jaar geleden) nooit meer gezien maar het "gedumpte" zusje is na al die tijd nog steeds één van mijn beste vrienden (m/v). In een parallel universum waarin ik voor haar had gekozen zou ik waarschijnlijk met haar zijn getrouwd.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 28 november 2019 @ 15:41:09 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190168755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:38 schreef SeLang het volgende:
En ik kon een keer kiezen tussen twee meisjes die zusjes van elkaar waren. Toen moest ik kiezen...
Drie jaar een relatie mee gehad, maar dat is slecht geëindigd. Achteraf de gezien de verkeerde gepakt :(. Die ex heb ik na de breuk (27 jaar geleden) nooit meer gezien maar het "gedumpte" zusje is na al die tijd nog steeds één van mijn beste vrienden (m/v).
Waarom is dat niet alsnog een relatie geworden?
The love you take is equal to the love you make.
pi_190168759
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:26 schreef SeLang het volgende:
Gestopt met werken op mijn 39-ste.
Beste besluit ooit ^O^
hoezo? hoe vul je je dagen en kom je rond?
pi_190168766
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:38 schreef SeLang het volgende:
En ik kon een keer kiezen tussen twee meisjes die zusjes van elkaar waren. Toen moest ik kiezen...
Drie jaar een relatie mee gehad, maar dat is slecht geëindigd. Achteraf de gezien de verkeerde gepakt :(. Die ex heb ik na de breuk (27 jaar geleden) nooit meer gezien maar het "gedumpte" zusje is na al die tijd nog steeds één van mijn beste vrienden (m/v).
Nou het is niet onwijs anders als bij mij. Heb nog verdriet wel ervan. Soms. Was zo verliefd
Do what you love, love what you do!
pi_190168806
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En wat is die keuze? Dit gaat over wel of niet studeren toch?
is 't beginpunt maar niet 't hele verhaal.

Optie 1: doorgaan met horecawerk en op termijn franchise ondernemen in ofwel horeca of supermarkt met vastgoed voor erbij met risico op blijvende disbalans tussen werk en privé en onzekerheid over fysieke gesteldheid.
Optie 2: gaan studeren met bijbehorende sociale activiteiten dus betere balans tussen werk en privé, meer zekerheid over fysieke gesteldheid maar onzekerheid over financiën.
pi_190168810
Het was trouwens wel beetje apart verhaal ook met haar verleden. Maar boeide me niet. Tot over me oren verliefd
Do what you love, love what you do!
pi_190168822
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:38 schreef SeLang het volgende:
En ik kon een keer kiezen tussen twee meisjes die zusjes van elkaar waren. Toen moest ik kiezen...
Drie jaar een relatie mee gehad, maar dat is slecht geëindigd. Achteraf de gezien de verkeerde gepakt :(. Die ex heb ik na de breuk (27 jaar geleden) nooit meer gezien maar het "gedumpte" zusje is na al die tijd nog steeds één van mijn beste vrienden (m/v). In een parallel universum waarin ik voor haar had gekozen zou ik waarschijnlijk met haar zijn getrouwd.
Ben je nu getrouwd, heb je gevoelens voor die vriendin?
  donderdag 28 november 2019 @ 15:47:19 #21
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_190168831
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit is R&P. Misschien kun je ook zo’n mooie samenvatting geven van je keuzes op relatiegebied.
Dat zoekt TS niet en aangezien hij ongewenst begint te worden in WGR komt hij hier aandacht zoeken.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Moderator donderdag 28 november 2019 @ 15:47:59 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190168842
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 15:45 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

is 't beginpunt maar niet 't hele verhaal.

Optie 1: doorgaan met horecawerk en op termijn franchise ondernemen in ofwel horeca of supermarkt met vastgoed voor erbij met risico op blijvende disbalans tussen werk en privé en onzekerheid over fysieke gesteldheid.
Optie 2: gaan studeren met bijbehorende sociale activiteiten dus betere balans tussen werk en privé, meer zekerheid over fysieke gesteldheid maar onzekerheid over financiën.
Dit is dus gewoon exact hetzelfde onderwerp als waar je in een ander subforum al meerdere topics over hebt gehad, en omdat je het daar niet meer lijkt te mogen gooi je het nu in R&P neer maar probeer je het te veralgemeniseren om dat te verdoezelen terwijl het je eigenlijk gewoon om precies hetzelfde gaat.

Dit is misschien WGR of SES, maar in ieder geval niet R&P.

Dit heeft met R&P niets te maken.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')