Onzin, iets is een verborgen gebrek als de verkoper het had kúnnen weten. Hij hoeft het niet per se geweten te hebben.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:55 schreef Shivo het volgende:
Dit. Niet al te druk om maken. Koper moet aantonen dat gebrek bij verkopers bekend was, en dat koper er zelf onmogelijk achter had kunnen komen.
In hoeverre is dit relevant? Of wil hij die rekening bij jou neerleggen?quote:Hij had ook een tuinman in de arm genomen en een offerte laten maken om de gehele achtertuin opnieuw aan te leggen
Ja die rekening wil hij op ons verhalen. ik zoek de link ook met de schuur hoorquote:Op donderdag 28 november 2019 15:00 schreef Gunner het volgende:
Lijkt me weinig kans maken. Zeker niet als je drie keer door de woning bent gegaan, dat zou ik zelf al wel overdreven vinden.
[..]
In hoeverre is dit relevant? Of wil hij die rekening bij jou neerleggen?
Van de hele tuin?quote:Op donderdag 28 november 2019 15:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja die rekening wil hij op ons verhalen. ik zoek de link ook met de schuur hoor
Even buiten wie er nou gelijk heeft of niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Zo te zien heeft de beste man niet aan zijn onderzoeksplicht voldaan. Dus zal wel loslopen. Irritant altijd dit soort mensen.
Nou dat heb ik ook aangegeven aan Unive, als wij in de zomer een zwembad laten leeglopen staat de schuur echt niet blank...het is grondwaterquote:Op donderdag 28 november 2019 15:05 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Even buiten wie er nou gelijk heeft of niet.
Maar hoe onderzoek je zoiets? Iemands tuin blank zetten?
Ik zou hem veel succes wensen en verder gaan met nuttige zaken.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dit.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou hem veel succes wensen en verder gaan met nuttige zaken.
Ik neem voor het gemak even aan dat er sinds 1840 wel wat aanpassingen gedaan zijn; dan kunnen er gewoon verborgen gebreken zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 23:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
Het heeft ook nog te maken met de ouderdom van een woning.
Voorbeeld.
Mijn woning is van 1840 er kan nooit niet verborgen gebreken zijn wegens de ouderdom van de woning.
Bij aanschaf woning van die leeftijd kan je verwachten dat er gebreken zijn.
Dit was met mijn buurman zijn woning via de rechter als uitspraak.
Snel zal de rechter niet verborgen gebreken toe wijzen.
Of er is iets gebeurt tijdens een verbouwing wat jij heb gedaan en daardoor gebrek is onstaan waardoor je huis nu aan het verkopen ben.
Laatste aanpassing zijn gedaan in de jaren 90quote:Op maandag 2 december 2019 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem voor het gemak even aan dat er sinds 1840 wel wat aanpassingen gedaan zijn; dan kunnen er gewoon verborgen gebreken zijn.
Da's niet helemaal waar. Als er ineens rare/extreme scheuren naar voren komen die niet aan de fundering kunnen worden toegeschreven, kan de oorzaak wel een verborgen gebrek zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 23:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Laatste aanpassing zijn gedaan in de jaren 90
Dakkapellen en betonnen vloer .
Er is dus ook geen kruipruimte meer.
Dit kunnen ze zelfs opvragen wanneer ze zijn geplaats .
Verder de huis staat op palen.
Een huis op palen zakt per jaar iets.
Kan dus ook niet verantwoordelijk worden gehouden van verborgen scheuren .
Ik zou hem na afloop een rekening sturen voor de gemaakte kosten.quote:Op donderdag 28 november 2019 15:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou hem veel succes wensen en verder gaan met nuttige zaken.
Nu al helemaal niet meer serieus nemenquote:Op donderdag 28 november 2019 15:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |